Re: Jezuita papieżem Franciszkiem

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 14 Mar 2013 09:40:55 -0700 (PDT)
Subject: Re: Jezuita papieżem Franciszkiem
From: m...@g...com

W dniu czwartek, 14 marca 2013 04:13:22 UTC+1 użytkownik glob napisał:
> [...]
pchał w najbliższym czasie ponad miliard ludzi...

indeksie koscielnym, mimo jego rzekomego nieistnienia...

terenem dzialan misyjnych owego Franciszka Ksawerego, na ktorego to imie raczej niz
na franciszka z Asyzu wskazuje wybór Bergolia).

> Taa kolejny oszołom , z tego co Hanka sprawdzał to donosiciel co
>
> świadczy o zerwanych więziach z ludźmi w imie ideologii a ja w radio
>
> słyszałem że zaciekły zwalczać prostytucji, czyli więcej jeszcze
>
> zboczeńców bo prostytutki mają tą szczególną rolę rozładowania napięć
>
> seksualnych, czyli ich profesja to często zdrowie psychiczne
>
> społeczeństwa bo jest mnóstwo samotnych, rozwiedzionych itd.

No i dobrze! Bóg wiedział kogo dla ciebie mają wybrać! Widać taki ci papek jest
potrzebny -żebyś się miał na kogo wkurzać i odreagowywać swój niezaspokojony instynkt
seksualny ;P