Re: Jezuita papieżem Franciszkiem

Data: 2013-03-14 21:48:08
Temat: Re: Jezuita papieżem Franciszkiem
Od: Ruda** <r...@b...pl>

W dniu 2013-03-14 22:30, m...@g...com pisze:
> [...]
pycha, a w szczegolnosci ci ktorzy siebie maja za dojrzalych -jak kler chocby lub na
ten przyklad ty ;P

od tego dna -do jakiego się dotoczy- odbic. Ale na razie sie w kazdym aspekcje
stacza. A przyczyna jest nieufnosc jaka sieja w czlowiekach chciwi zarobku metoda
dziel i rzadz -czy to sukienkowi czy to ich adwersarze, reka w reke idac i rwac sukno
czlowieczenstwa z Jezusowej ludzkosci szaty...

> (...) ja tam wole przednowki saczace w nozdrza won przegnilego listowia wcisnietego
zlodzonym sniegiem w ugory porzuconych ojcowizn tej ziemi niz perfumowane chlewy
wykolejonego juz gospodarczo prostowaniem ogorkow eurokolchozu...
> :)
jeh zawaniało mickiewiczem ;) sfilcowanym prozią