Re: Jezuita papieżem Franciszkiem

Data: 2013-03-14 22:25:50
Temat: Re: Jezuita papieżem Franciszkiem
Od: glob <r...@g...com>

On 14 Mar, 23:04, Hanka <c...@g...com> wrote:
> [...]
wydmuszkę i wydziedziczyl rekami postkomuszkow,

> A z tym akurat postkomuszki samodzielnie sobie poradzily.

internacjonalow, ja tam wole przednowki saczace w nozdrza won przegnilego listowia
wcisnietego zlodzonym sniegiem w ugory porzuconych ojcowizn tej ziemi niz perfumowane
chlewy wykolejonego juz gospodarczo biuralistycznym prostowaniem ogorkow
freellandziarskiego eurokolchozu...idealnego dla baranów...co na strzyzenie sie
pchajom niczym nasze lzeelity do europarlamentku :)

> Omatko.
> Musi unasz mrozy scisneli  niemozebne,
> skoro takie wnioski Cisie sypio...
>
> Ale pociesze Cie.
> Slowianskie dusze dajo rade nawet z prostowanymi ogorkami.
> Ich rogatosc bowiem spokojnie wystarcza na przeciwwage
> zachodnim idiotyzmom.
>
> No a za oknem nie ma zadnych dzwonow o 6:30 i dalej.
> Jakie cudne spanie bez nich, powiadam Ci...

To propaganda katolicka tak pierze mózg, jest taka sama jak
komunistyczna bo gdy tu wszystko pada propaganda chce przekonać-
imperialistyczny zły zachód, zgniły zachód, cywilizacja śmierci i
dlatego Duch z Chironem wymyśla jak tam jest źle. System totalitarny
boi się wolności ludzkiej.