"Joanna". Info dla zainteresowanych.

31. Data: 2015-02-24 15:21:39

Temat: Re: "Joanna". Info dla zainteresowanych.
Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-20 o 21:29, glob pisze:
> "Ja bym go podsumował w dwóch słowach: sadystyczny psychopata.
> I tym w istocie jest Bóg, w którego wierzą ci ludzie."

Toć to wystarczy obejrzeć kilka pierwszych odcinków
serialu Biblia, żeby dojść do podobnych wniosków.

http://www.filmweb.pl/serial/Biblia-2013-681562#

32. Data: 2015-02-24 15:23:32

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-24 o 15:21, zażółcony pisze:

> Toć to wystarczy obejrzeć kilka pierwszych odcinków
> serialu Biblia, żeby dojść do podobnych wniosków.
>
> http://www.filmweb.pl/serial/Biblia-2013-681562#

Zresztą polecam komentarze pod filmem. Pierwszy z brzegu:
"Historia, którą można by nazwać komedią pomyłek, gdyby jego główny
bohater Jahwe ograniczył się jedynie do bycia mało rozgarniętym
partaczem. Niestety, poza tym jest on również sadystycznym potworem, a
to zamienia komedię w dramat z elementami humorystycznymi."

33. Data: 2015-02-24 17:24:52

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Feb 2015 15:21:39 +0100, zażółcony napisał(a):

> Toć to wystarczy obejrzeć kilka pierwszych odcinków
> serialu Biblia, żeby dojść do podobnych wniosków.

Tylko jak się o Bogu (jak i o wszystkim) dowiaduje tylko i wyłącznie z
filmów. Ci, co czytali Biblię, myślą tak:

" jankoprowski
11 sie 2013 20:51
ocenił(a) ten serial na: 10

Serial bardzo pomógł mi całościowo zobaczyć powiązania między wydarzeniami
w Piśmie
Świętym.
Dzięki serialowi widzę jak cała historia Narodu Wybranego ma wpływ na moją
dzisiejszą
wiarę.
Historie z Pisma Świętego zawsze wydawały mi się odrębnymi całościami.
Teraz widzę
logiczną analogię i sens oraz to jak prowadziły do dnia dzisiejszego :)
Niesamowite.

Historie są opowiedziane z pominięciem szczegółów. Bardzo pomogło mi to w
skupieniu się
na tym co Bóg chce przez to powiedzieć. Pierwszy raz oglądając podobny
serial dostrzegłem
cudowność i dobroć Boga :)"

http://www.filmweb.pl/serial/Biblia-2013-681562/disc
ussion/Pozwala+zobaczy%C4%87,2263273
--

XL
pewni siebie.

34. Data: 2015-02-24 17:26:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 24 Feb 2015 15:23:32 +0100, zażółcony napisał(a):

> [...]
> partaczem. Niestety, poza tym jest on również sadystycznym potworem, a
> to zamienia komedię w dramat z elementami humorystycznymi."

Polecam nieco dalszy:

35. Data: 2015-02-24 23:19:23

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zażółcony
W dniu 2015-02-24 o 15:21, zażółcony pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Oddawna o tym pisze że bóg biblijny to protoplasta wujka Stalina, to odrazu widać,
stworzył ludzi ciekawymi i za co ukarał za ciekawość, stworzył ludzi seksualnymi i co
jest grzechem seks, mamy psychopatycznego tatusia co leje dzieci za to czym są.

36. Data: 2015-02-25 18:32:44

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:19:46 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Fragi

> Poważnie katoliczka kojarzy się z cierpiętnicą i ubolewaniem,
> zaraz taka się pojawia to cierpi, no i to całe wasze
> umartwiano-biczowanie odrazu jest widoczne, wiadomo idzie
> cierpiętnica.

Związek z tematem wątku, globik, poproszę.

M.

37. Data: 2015-02-25 18:43:23

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Feb 2015 12:29:37 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> cierpicie, no na tym polega sens umartwianie) - i daje wam jej
> tym więcej im bardziej się umartwiacie (bardziej cierpicie) -
> to płynie z tego logiczny wniosek, że te bóstwo karmi się waszym
> cierpieniem, czerpie z niego przyjemność i je nagradza. Jak dla
> mnie taka doktryna jest chora.
>
> Wyobraź sobie człowieka, który kocha Cię tym bardziej, im większą
> krzywdę sobie zrobisz, im więcej rzeczy sobie odmówisz i im
> bardziej się umartwisz na wszelkie sposoby. Ja bym go podsumował
> w dwóch słowach: sadystyczny psychopata. I tym w istocie jest Bóg,

Tak, tak, to już wszyscy wiemy :)
Już o tym pierdyliard razy pisałeś :)
I pisz sobie dalej. Nie mam nic przeciwko temu.
Sugeruję jednak założenie osobnego wątku,
bowiem z tematem tego wątku związku to nie ma.
A jeśli ma, to oświeć nieoświeconych gdzie tenże związek jest :)
Pojadę teraz popularnym ostatnio ptaniem: film widziałeś??? :)

M.

38. Data: 2015-02-25 18:54:00

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
> [...]

A jeśli ma, to oświeć nieoświeconych gdzie tenże związek jest :)
Pojadę teraz popularnym ostatnio ptaniem: film widziałeś??? :)

Jak nie ma nic wspólnego, jak na biczo-męczennice przystało filmy będą byśmy się
mogli pobiczować i pocierpieć, dlatego pytałem czy film o biczowaniu, jak skakanie z
mostu by zachować dziewictwo dla Jezuska, lub wieszanie za włosy na parapecie też dla
Jezuska, lub trzewik z gwoździami by chucie powstrzymać, czy nawet spożywanie
fekaliów chorych w szpitalu, by się umęczyć dla Jezuska. To i film coś w tym stylu
musi być byśmy mogli się potarzaniać w śmieciach dla chwały bożej. ?

39. Data: 2015-02-25 19:05:47

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Fragi
> [...]

A jeśli ma, to oświeć nieoświeconych gdzie tenże związek jest :)
Pojadę teraz popularnym ostatnio ptaniem: film widziałeś??? :)

Poza tym się zastanawiam czy ty porno tutaj sadomaso nie promujesz, bo co katoliczka
to hardpornograficzna, łazi na filmy z cierpieniem, przeżywaniem cierpienia, aż się
trzęsą aby przeżywać cierpienie, no to przecież cykl sadomaso. A czy już różanicem
sobie zadrapań na rączkach nie robisz co?

40. Data: 2015-02-25 19:44:19

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Feb 2015 10:05:47 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> bo co katoliczka to hardpornograficzna, łazi na filmy z cierpieniem,
> przeżywaniem cierpienia, aż się trzęsą aby przeżywać cierpienie,

Aha, już ustaliłeś sam ze sobą, że ja film widziałam, dobre :)

> A czy już różanicem sobie zadrapań
> na rączkach nie robisz co?

Czyli nie wiesz, o czym mowa :)
Ciekawe, czy tak samo byś dziamdział, gdyby film Oscara wygrał :)
No bo dla takich jak Ty Oscar jest wyznacznikiem. Czegoś tam.

M.

Brawo, młodzi!
POmoż zbierac POdpisy na Kukiza...
Do poczytania