"Joanna". Info dla zainteresowanych.

51. Data: 2015-02-27 13:09:05

Temat: Re: "Joanna". Info dla zainteresowanych.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 12:47:39 +0100, Trybun napisał(a):

> Oskarżały Niemców, komuchy? Gdzie to Ty słyszałaś?

Wszędzie - od ojca, a także w prasie tzw "historycznej", włącznie z
lekcjami historii w LO, zwłaszcza kiedy padały pytania wprost do
nauczyciela. Tzn tylko mój obecny mąż pytał. Zawsze był patriotą, był też
wtedy młodzieńczo zadziorny i zawsze dumny z ojca. Przez to zresztą
obniżono mu oceny na maturze i pominięto go przy tzw typowaniu na studia -
choć był najlepszy.

Kuklińskiego? - tak.
--

XL
pewni siebie.

52. Data: 2015-02-27 13:26:07

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-25 o 18:43, Fragi pisze:

> Sugeruję jednak założenie osobnego wątku,
> bowiem z tematem tego wątku związku to nie ma.
> A jeśli ma, to oświeć nieoświeconych gdzie tenże związek jest :)
> Pojadę teraz popularnym ostatnio ptaniem: film widziałeś??? :)

Biblię - tak. I zabroniliśmy oglądać - sobie i dzieciom.

Co do (bez)związku - przepraszam, myślałem,
że to tu normalne ? ;)))

53. Data: 2015-02-27 13:36:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 12:47:39 +0100, Trybun napisał(a):

> Oskarżały Niemców, komuchy? Gdzie to Ty słyszałaś?

JA? - cały świat słyszał. Na ale chyba nie Ty...
http://pamiec.pl/pa/tylko-u-nas/12955,KATYN-PPR-OWSK
A-SZKOLA-KLAMSTWA-artykul-dr-Piotra-Gontarczyka.html
--

XL
pewni siebie.

54. Data: 2015-02-27 14:25:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 12:47:39 +0100, Trybun napisał(a):

> Oskarżały Niemców, komuchy? Gdzie to Ty słyszałaś?

https://www.google.pl/search?q=k%C5%82amstwo+katy%C5
%84skie&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=JXDwVI7XCYXwU
On5grAD
--

XL
pewni siebie.

55. Data: 2015-02-27 18:41:32

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 27 Feb 2015 13:26:07 +0100, zażółcony napisał(a):

> Biblię - tak.

Nie o ten film pytałam, i nie Ciebie, ale dziękuję za cenne info :)

> I zabroniliśmy oglądać - sobie i dzieciom.

Na zdrowie :)
BTW Jak to jest zabronić sobie oglądania czegoś, co się już widziało? :)

> Co do (bez)związku - przepraszam, myślałem,
> że to tu normalne ? ;)))

Tutaj to pojęcie nie istnieje ;)

M.

56. Data: 2015-03-05 20:40:54

Od: zażółcony <r...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-27 o 18:41, Fragi pisze:

> Na zdrowie :)
> BTW Jak to jest zabronić sobie oglądania czegoś, co się już widziało? :)

To jest tak, jakby zjeść kromkę spleśniałego chleba
i zabronić sobie zjedzenia reszty :)

57. Data: 2015-03-06 00:09:48

Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 05 Mar 2015 20:40:54 +0100, zażółcony napisał(a):

> To jest tak, jakby zjeść kromkę spleśniałego chleba
> i zabronić sobie zjedzenia reszty :)

Zagadka: co się stało z kromką? ;)
Została zjedzona czy robi za resztę? ;)

M.

58. Data: 2015-03-10 18:26:52

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-27 o 13:09, Ikselka pisze:

> [...]
> wtedy młodzieńczo zadziorny i zawsze dumny z ojca. Przez to zresztą
> obniżono mu oceny na maturze i pominięto go przy tzw typowaniu na studia -

Chodzi mi o oficjalne wersje, oficjalne oskarżenia. Było to w gazetach,
radio czy telewizji, oficjalnych dyplomatycznych notach albo w
podręcznikach do historii?

> Kuklińskiego? - tak.

Piszę o tych sprzedawczykach służącym jankesom podczas gdy oni mieli w
Polskę wycelowane rakiety.
Co Kukliński - zdrajca to dla Ciebie pod jakimś wyobrażeniem wzór
patrioty i Polaka?

59. Data: 2015-03-10 18:27:49

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-02-27 o 13:36, Ikselka pisze:

> JA? - cały świat słyszał. Na ale chyba nie Ty...
> http://pamiec.pl/pa/tylko-u-nas/12955,KATYN-PPR-OWSK
A-SZKOLA-KLAMSTWA-artykul-dr-Piotra-Gontarczyka.html

Nie chodzi mi o opinię faceta który pracuje w instytucji która zamknęła
archiwa PRLu pod klucz aby nikt z Polaków nie mógł zobaczyć prawdy, o
tamtych czasach i o tamtym systemie, a o jakieś źródła informacji o tym
jak władze PRLu oficjalnie oskarżają Niemców o Zbrodnię Katyńską.

60. Data: 2015-03-11 13:55:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 10 Mar 2015 18:26:52 +0100, Trybun napisał(a):

> Chodzi mi o oficjalne wersje, oficjalne oskarżenia. Było to w gazetach,
> radio czy telewizji,

Tu praktycznie wcale - kiedy coś często się pojawia, to trafia do
świadomości szerszego ogółu i ten ogół zaczyna o tym MYŚLEĆ. Tymczasem
komunistycznej władzy zależało, aby nowe pokolenie nie miały świadomosci że
coś takiego się w ogóle wydarzyło, bo wtedy i pytań o to nie ma.

> oficjalnych dyplomatycznych notach albo w
> podręcznikach do historii?

Jak wyżej. A jesli ktoś pytał, to otrzymywał informację "Niemcy".
Generalnie nikt nie pytał, ale prawie wszyscy WIEDZIELI, ze sprawcami są
Rosjanie.

> Piszę o tych sprzedawczykach służącym jankesom podczas gdy oni mieli w
> Polskę wycelowane rakiety.
> Co Kukliński - zdrajca to dla Ciebie pod jakimś wyobrażeniem wzór
> patrioty i Polaka?

Kukliński to BYŁ i zawsze pozostanie (w pamieci Polaków) patriota i Polak.
--

Ikselka
pewni siebie.

Brawo, młodzi!