Jogurty, serki homogenizowane a bole stawow

1. Data: 2006-12-11 15:28:56

Temat: Jogurty, serki homogenizowane a bole stawow
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam dosc dziwna przypadlosc , po zjedzeniu serkow w stylu Fantazja, czy
jakis waniliowych, nastepnego dnia, strasznie bola mnie stawy, lamie mnie w
kosciach, jestem przed 30stka a czuje jakbym mial reumatyzm. Normalnie tez
czasem mnie cos pobolewa , ale napewno nie tak jak po tych serkach.
Moze wydaje sie to dziwne , ale przeprowadzilem na sobie szereg testow i
sprawa jest powtarzalna. Zaznaczam ze nie jestem hipohondrykiem i nie znosze
chorowac, ani nie szukam problemow, ciekaw jestem czy macie podobne
spotrzezenia, tudziez, rozwiazanie tej sytuacji. Na razie poprostu
odstawilem jedzenie serkow , choc wydaje mi sie ze sa dobrym zrodlem wapnia,
no ale coz poczac.

2. Data: 2006-12-11 15:31:02

Temat: Re: Jogurty, serki homogenizowane a bole stawow
Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tomla" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam!
> Mam dosc dziwna przypadlosc , po zjedzeniu serkow w stylu Fantazja, czy
> jakis waniliowych, nastepnego dnia, strasznie bola mnie stawy, lamie mnie

a no i jeszcze jedno, nic innego mnie nie boli, nie mam goraczki, bolu
glowy, zadnych grypowych objaowo , tylko kosci i stawy.

3. Data: 2006-12-11 22:45:22

Od: "PPC" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mielem to kiedys po jogurtach jeszcze za komuny i chyba byla to wina
jakiegos proszku IXI ktory sypali na przedluzenie terminu przydatnosci do
spozycia ktory i tak byl wtedy krotki, kilka dni dzisisj to jest kilka
miesiecy wiec pewnie sypia tone tych gowien .

4. Data: 2006-12-12 14:03:13

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PPC" <w...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> spozycia ktory i tak byl wtedy krotki, kilka dni dzisisj to jest kilka
> miesiecy wiec pewnie sypia tone tych gowien .

mhh... :-/ niedobzie... lubie te serki, ale bede musial je czyms zastapic.
Dzieki za odp.

Re: czy mozliwa jest reklamacja w aptece?
DOBRY alergolog w Warszawie
Re: "Cos" po ekstrakcji zeba
Różne objawy, co to może być? Wrzody, żołądek czy wątroba?
Rezonans magnetyczny