Jolka Jolka

21. Data: 2004-08-21 10:51:40

Temat: Re: Jolka Jolka
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Kurde - znowu daje sie wciagnac w glupie swary :-)

> Masz racje tylko czy im taka formas zycia odpowiada, sami kiszą sie we
> własnym sosie nie wychodzą poza grupe, niedopuszczają nikogo do siebie z
> zewnątrz, a stale narzekają ze ich jako ON tak zwani zdrowi nie chcą
> zaakceptowac .

- CO ZA ICH? Gabi - do kogo Ty piszesz? Wrzucasz wszystkich do worka z nazwa
Ustron?! Chyba nie bylas tam ani razu, ale juz wszystko wiesz w tym temacie?
i o ludziach ktorzy tam byli? - co Ty robisz?! (prosze
tylko zebys sie zastanowila) jezli masz do kogos cos osobistego to kieruj to
do tej osoby - a nie do wszystkich! Sam bylem w Ustroniu raz, i sobie
wypraszam takie gadanie!

> Mnie sie wydaje ze to jest jednak sprawa inna,jak pamietam
> pisałam na wątku o przyjaciołach ze jak ktos jest od urodzenia i nie tylko
ON
> to dla wiekszości zdrowych są dziećmi gorszego Boga. I tak sami ON bedąc
tak
> traktowani od urodzenia tak sie czują ,niektorzy rodzice wstydza sie ze
im
> sie urodziło takie dziecko mam przyklad na swoim pietrze dziewczynka teraz
> juz osoba 27 letnia na spacery była wyprowadzana w dzieN dopiero jak miała
> iśc do szkoły "mamunia" wyprowadzała ją wieczorem zeby jaknajmniej ludzi
> widziało.

[...]

> ale tu masz racje" grupa Ustronia " jest
> po prostu grupą ktora powinna raczej sobie załozyć pruywatne forum i nie
> dopuszczać tam nikogo spoza ich grupy.

Wedlug tego co mowisz: jest tutaj "grupa z Ustronia" - tworza ja ludzie z
tej grupy, tworza klike, ktora prubuje przejac wladze nad ludzmi z tej
grupy, rzadzic nimi i stworzyc z nich niewolnikow, pozniej beda zapedzac
wszystkich ON na spotkania do Ustronia - zeby robic im pranie mozgu. Kiedy
juz wszystkich zniewola nazwa sie pl.soc.inwalidzi.ustron i pojda na inne
grupy dyskusyjene zawladac umyslami innych ON. Pozniej wygraja wybory do
parlamentu i przeniosa stolice do Ustronia - gdzie postawia nowy palac
kultury. Zapewne z ciagu roku przejma wladze w calej UE co pozwoli im na
rozszerzenie grupy z Ustronia o kolejne miliony niepelnosprawnych
mieszkancow unii. ---------- boje sie myslec co bedzie dalej...

pozdr.
Arek

22. Data: 2004-08-21 11:46:27

Temat: Re: Jolka Jolka/ co z tego masz za przyjemność???
Od: "PP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONo"

- pisze ''NAD'' - zamiast ''POD''
- NIC nie wycina - zostawia CALY txt pod swoja odp.
- NIKT z tego nie robi szumu - niby wszystko jest OK !
- calkiem odwrotna reakcja jest w stosunku do Jolki
- dlaczego tacy jestescie ?
- dlatego ze ONo byla w Ustroniu a Jolka Nie ???

PP

acha nazwisko

PiotrPyszny

==============

23. Data: 2004-08-21 11:51:41

Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - calkiem odwrotna reakcja jest w stosunku do Jolki
> - dlaczego tacy jestescie ?
> - dlatego ze ONo byla w Ustroniu a Jolka Nie ???

sorki, moja wina.
Poprawię się
Ale i tak jolki vel Gabi nie rozumiem
> acha nazwisko
PiotrPyszny
Czy zawód też ?

24. Data: 2004-08-21 11:57:27

Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

- calkiem odwrotna reakcja jest w stosunku do Jolki
- dlaczego tacy jestescie ?
- dlatego ze ONo byla w Ustroniu a Jolka Nie ???

> [...]

Dlaczego - bo nie zdążyli ;-)))
mój post -11:42
Twój 13:46

Nie byli przy kompie ;-)))
Opierniczyli juz przedtem i to gdzie byłam nie ma tu nic do rzeczy ;-)

Fakt - moja gafa, i nie usprawiedliwia mnie to, ze czytałam grupę w pracy
;-(((
na spokojnie mi to lepiej wychodzi.
Sorki grupa - poprawię się.

25. Data: 2004-08-21 11:58:45

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - calkiem odwrotna reakcja jest w stosunku do Jolki
> - dlaczego tacy jestescie ?
> - dlatego ze ONo byla w Ustroniu a Jolka Nie ???

I to jest sedno sprawy, ze sa tu rowni i rowniejsi, ale to jest wada
wszystkich list dyskusyjnych ze w pewnym momencie pojawia sie na kazdej z
nich ktos kto usiluje narzucic wszystkim swoj punkt widzenia

Lech Dubrowski

26. Data: 2004-08-21 11:59:00

Od: "PP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONo"

> sorki, moja wina.
---
dobrze ze sie przyznlas ;-)

> Poprawię się
---
mam taka nadzieje ;-)

> Ale i tak jolki vel Gabi nie rozumiem
---
a moze za mloda jestes ? ;-)

> PiotrPyszny
> Czy zawód też ?
---
a mam podac ???

> Maria T.
---
PiotrPyszny

27. Data: 2004-08-21 12:02:56

Od: "Lech Dubrowski" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> - CO ZA ICH? Gabi - do kogo Ty piszesz?

Do mnie.

Lech Dubrowski

28. Data: 2004-08-21 12:06:45

Od: "PP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Dubrowski"

> [...]
> wszystkich list dyskusyjnych ze w pewnym momencie pojawia sie na kazdej z
> nich ktos kto usiluje narzucic wszystkim swoj punkt widzenia

---
dokladnie jest tak jak piszesz !
ilu bylo takich co zostalo w ten sposob przepedzonych

PP
PiotrPyszny

29. Data: 2004-08-21 12:08:11

Od: "ONo" <m...@i...bezspamu_wytnij_to.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale i tak jolki vel Gabi nie rozumiem
---
a moze za mloda jestes ? ;-)

serdeczne dzięki, dawno mi nikt czegoś takiego nie powiedział ;-)))
Od lub do jakiego wieku - określasz "młoda"

Wielkie dzięki ;-o)))))
młoda duchem, nie koniecznie metryką

30. Data: 2004-08-21 12:28:32

Od: "PP" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ONo"

ciach.......

> Fakt - moja gafa, i nie usprawiedliwia mnie to, ze czytałam grupę w pracy
> [...]
---
no popatrz jak pieknie to wyszlo :
Czy nie jest lepiej i przyjemniej
zwrocic komus uwage w bardziej delikatny sposob
a nie od razu przeprowadzac wspolny atak slowami typu:
hamstwo,psychika,niewyzyt(a)(y), jednoczesnie pomawiajac ze jest
niezdolny do normalnego funkcjonowania
Dla mnie uzycie takich slow w stosunku do drugiej osoby
(ktorej tak naprawde nie znamy) to to jest dopiero HAMSTWO !
noo ale koncze bo za chwile mnie sie oberwie i tyle ;-)

PP
PiotrP.

Telepraca
Kurs języka migowego w Warszawie