Re: Jolka Jolka/ co z tego masz za przyjemność???

Data: 2004-08-21 13:35:39
Temat: Re: Jolka Jolka/ co z tego masz za przyjemność???
Od: "jolka jolka" <g...@N...gazeta.pl>

> ---
> zgadzam sie z Toba w 100% !

> ---
> oto wlasnie chodzi (nie_reagowac_zlosliwoscia)
>
> PP
> PotrP.

Osoby ktore nic nie zrozumiały odsyłam do wątku "tepsa"

Przeczytałam wszystkie Wasze wypowiedzi zobaczcie ile osob poruszyło sie do
pisania i oto własnie mi chodziło , Własnie mam z tego przyjemnośc ze tyle
osob zaczęło reagowac bronic wypowiedzi swoich przedmowców lub je ganić.
Właśnie chodziło mi o to zeby as troszke poruszyć zeby ście zaczęli myślec o
drugim rozmówcy jak o człowieku. I prosze Was nie prawcie sobie złośliwości
jak ktoś na grupie powiedział, juz i tak los nas doświadczył. Nie
poprawiajcie błędów ortograficznych swoich rozmowców , przyjmujcie wszystko
tak, ze właśnie tak musi być, Czy wiecie że są napewno miedzy Wami takie
osoby dla których w ogóle pisanie sprawia trudnośc bądzmy szczęśliwi że
właśnie on lub ona piszą ze jednak mogli zdobyć tę umiejętnośc bo innym a są
tacy ON sie nie udało ale nie pokazujmy porzy tym że my jesteśmy lepsi bo ja
wiem jak sie pisze słowo przez ch czy prze h czy przez rz czy przez ż badzmy
dla siebie przyjażni niech każdy tu na grupie czuje sie dobrze, niech każdy
tu na grupę przyjdzie z przyjemnością Zarzucacie mi ze pisze na koniec
kazdej wypowiedzi słowo " Całuję" czy nie jest to przyjemniejssze niż
prawienie złośliwości?
Co do Grupy z Ustronia _ Ktoś z Was napisał ze istnieją rownież inne grupy ,
a dlaczego nic o tym nie piszecie na postach nie piszecie nic o waszych
spotkaniach i przezyciach? Zróbmy coś tutaj żeby chciało sie wejśc pogadać
pożalic pośmiać. Smiejmy sie sami z siebie, nie dokuczajmy innym.
Co do nazwiska , przepraszam że na razie sie nie przedstawiam ale nie wiem
czy grupa jest na tyle mi przyjazna ze moge to zrobic. W dodatku nie
chciałabym zeby ktoś "złośliwy " z grupy zrobił coś złego mojej rodzinie. Mój
mąz jak i Syn są osobami ciut ciut znanymi. Chyba za dużo sie rozpisałam. ale
mam nadzieje ze przez moje gadanie troche rozruszałam grupe i tyroszke co
niektorym dałam do myślenia i może coś sie na grupie zmieni na lepsze.
Pozdrawiam i całuje Gabi