"Optymalni" naprawiają świat (znowu...)

21. Data: 2007-10-09 19:52:14

Temat: Re: Re:
Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek dAq" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fegd4n$ok7$1@inews.gazeta.pl...

> "czlowieku" wypowiadasz sie na publicznej grupie, piszesz ....... "dziwne"
> rzeczy(delikatnie mowiac) i liczysz na to ze nikt na to nie zareaguje?
> naiwny czy cos gorszego?

wybacz, ale takie rzeczy wywołały u mnie taką reakcję, liczysz że nikt na
takie tresci jak w tym linku nie zareaguje? naiwny czy cos gorszego?

pzdr,
dkzzzzzzz.

22. Data: 2007-10-09 19:56:03

Temat: Re: __ Jurek: "dr" JK i OptyKrysia piszą bzdury! __
Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "dekazzze" <d...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> feg4ru$mfd$...@i...gazeta.pl...
>
> a z kim Ty sie kontaktowales by zejsc do tego poziomu jaki reprezentujesz
> w swoich wypowiedziach?

odczep się już ode mnie, ok?

pzdr,
dkzzzzzz.

23. Data: 2007-10-09 20:41:12

Od: "slawek" <slawekopty(usun)@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
> odczep się już ode mnie, ok?

Echhhhh ty tłuku parafialny ;P odleć może ??

--
"Poszlo do abuse, pszenno-buraczany idioto." Marcin 'Cooler' Kuliński

24. Data: 2007-10-10 05:49:07

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dekazzze" <d...@g...pl> a écrit dans le message de news:
fegm5i$39i$...@i...gazeta.pl...
> wybacz, ale takie rzeczy wywołały u mnie taką reakcję, liczysz że nikt na
> takie tresci jak w tym linku nie zareaguje? naiwny czy cos gorszego?
>
> pzdr,
> dkzzzzzzze

przedszkole juz ukonczone , czy dopiero bedzie?

Jurek

25. Data: 2007-10-12 04:04:55

Temat: Re: __ Jurek:
Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq <g...@g...pl> napisał(a):

> i co zamurowalo cie?

Hm... Mozesz nam wszystkim napisac, od ilu lat jestes
na diecie łoptymolnej?

26. Data: 2007-10-12 05:27:01

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" are" <a...@N...gazeta.pl> a écrit dans le message de news:
femrp7$sd3$...@i...gazeta.pl...
> Hm... Mozesz nam wszystkim napisac, od ilu lat jestes
> na diecie łoptymolnej?

a Ty tez widziesz sie w wielu postaciach? takie "cos " to koniecznie trzeba
skonsultowac, zanim nie zaczniesz widziec sie jako "trojca" ! :)

a mozesz zdradzic swoj wiek? bedzie mozna sie posmiac :)

Jurek

Za co Walesa kocha Kwasniewskiego
Z cyklu: "I <<dr>> Kwasniewskie ZNOWU miał rację" :-))
"Śmiertelna epidemia otyłości"
miałam dość tej diety
odp. na post krystyny T.