"Optymalni" naprawiają świat (znowu...)

1. Data: 2007-10-08 08:40:01

Temat: "Optymalni" naprawiają świat (znowu...)
Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak wiadomo, tworca diety optymalnej udowodnil, ze kiedys UFOludki i
bogowie, bedacy na diecie optymalnej i wykazujacy dzieki temu "zdrowa
czynnosc umyslu ludzkiego" dali ludzkosci cos takiego jak reaktor
termonuklearny, ktory uratowal ludzkosc wlasnie, bo posluzyl do rozmnozenia
manny na pustyni.

Powiecie teraz: "Wow, to jest cos!". (Chociaz optymlani moze tak nie
powiedza, bo wiekszosc z nich zna tylko poslki i radiomaryjny). Ale
okazuje sie, ze to jest nic!

Mozna bowiem nawet dzisiaj zapobiegac degeneracji gatunku ludzkiego!
Trzeba przede wszystkim wplacac kaskę optymalnym:
http://optymaln.republika.pl/dz83.html

I to w sumie jest najwazniejsze, bo tak wybitnym ludziom nie ma co
wiecej zawracac glowy. Ale warto tez zdawc sobie sprawe, ze wojny i
przestepczosc nei wynikaja z niczego innego jak - z węglowodanow!
http://optymaln.republika.pl/dz35.html

2. Data: 2007-10-08 08:50:02

Temat: Re: "Optymalni" naprawiają świat (znowu...)
Od: el-ec-tr <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

are pisze:

> Mozna bowiem nawet dzisiaj zapobiegac degeneracji gatunku ludzkiego!
> Trzeba przede wszystkim wplacac kaskę optymalnym:
> http://optymaln.republika.pl/dz83.html

"Obowiązkiem każdego optymalnego jest wspieranie działalności
Stowarzyszenia i pomaganie ludziom, którzy dopiero rozpoczynają ten
model żywienia i mają trudności na początku. Nie należy samemu
proponować pomocy innym, dopóki oni sami o to nie poproszę. "Bo też
nawet najpiękniejszą ideę można ludziom tylko zaproponować. Nigdy
narzucić" - napisał ks. prof. Włodzimierz Sedlak. Optymalni tak właśnie
powinni postępować, jak radził patron Stowarzyszenia Optymalnych."

Ktoś tutaj na grupie chyba łamie święte słowa "dr" Kwaśniewskiego...

"Jeśli mogą, jeśli zaoszczędzili na jedzeniu, a zwłaszcza na lekach
powinni w swoim własnym interesie wspierać finansowo Stowarzyszenie. Tak
trzeba.

Wpłaty należy przekazywać na konto: Ogólnopolskie Stowarzyszenie Bractw
Optymalnych ul. ..."

Nie no, tutaj padłem. Najlepsze jest - "Tak trzeba".
Nie wierzę, że ludzie mogą się na to nabierać.
Einstein miał rację.

3. Data: 2007-10-08 09:00:29

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

el-ec-tr napisał(a):

> "Jeśli mogą, jeśli zaoszczędzili na jedzeniu, a zwłaszcza na lekach
> powinni w swoim własnym interesie wspierać finansowo Stowarzyszenie. Tak
> trzeba.

RYP = Rodzina Optymalnego z Ryja ;P

j.

4. Data: 2007-10-08 09:23:30

Od: el-ec-tr <e...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

januszek pisze:

Tak

> RYP = Rodzina Optymalnego z Ryja ;P

wiecie co, chyba już tym zamknę temat czy "optymalność jest ok czy nie":

"Według definicji opracowanej przez jeden z polskich ośrodków pomocy
ofiarom sekt destrukcyjnych - Centrum Przeciwdziałania Psychomanipulacji
- sekta to grupa, w której zachodzi jednocześnie wysoki poziom
totalności (kontroli życia członków) i psychomanipulacji[26].

Ośrodek ten podaje zestaw dziewięciu pytań, mających pomóc w
rozpoznaniu, czy mamy do czynienia z sektą destrukcyjną.[27] Dotyczą one:

1. zakresu władzy przywódcy grupy,
2. stosunku do spraw finansowych (nacisk na gromadzenie funduszy
jest negatywnym sygnałem),
3. swobody rezygnacji z członkostwa,
4. istnienia obowiązku zakładania rodzin wewnątrz grupy,
5. stopnia izolacji od informacji z zewnątrz,
6. istnienia postawy niechęci lub wrogości wobec społeczeństwa,
instytucji, ludzi spoza grupy oraz istnienia przekonania o jedyno
zbawczości nauk grupy
7. stosunku do oświaty i kształcenia pozareligijnegoe"

http://pl.wikipedia.org/wiki/Sekta#Sekta_destrukcyjn
a_i_zagro.C5.BCenia

Od siebie dodam, że sekty maja tendencję do wyłapywania jednostek w
trudnej sytuacji (tutaj: ciężka choroba, brak pomysłu na min. zdrowie
itd.. ; jehowi często zagadują tekstem "czy jesteś szczęśliwy w życiu"),
dawania im nadziei na cudowną odmianę, oczywiście pod wpływem ich nauk
(no comment), a następnie wyciągają od wierzących pieniądze - oczywiście
w "szczytnym celu".

5. Data: 2007-10-08 09:55:43

Temat: Re:
Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

el-ec-tr <e...@n...pl> napisał(a):

> Od siebie dodam, że sekty maja tendencję do wyłapywania jednostek w
> trudnej sytuacji (tutaj: ciężka choroba, brak pomysłu na min. zdrowie
> itd..

Dodam tylko, ze w tym "itd" miesci sie tez taka cecha jak bycie
czlwoiekiem nie pierwszej inteligencji, bo takich latwiej jest
omamiac.

6. Data: 2007-10-08 11:38:18

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

el-ec-tr napisał(a):

> wiecie co, chyba już tym zamknę temat czy "optymalność jest ok czy nie":

Zamkniesz? ;P

j.

7. Data: 2007-10-08 14:23:50

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamkniesz? ;P

Założę się że nie zamknie ;P

--
"Jakby to powiedziec: akurat w to gowno trudno jest nie wdepnac na tej
grupie. Moze jednak zainstaluj sobie jakis czytnik? " Marcin 'Cooler'

8. Data: 2007-10-08 16:11:53

Od: "dekazzze" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "el-ec-tr" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Optymalnych ul. ..."
>
> Nie no, tutaj padłem. Najlepsze jest - "Tak trzeba".
> Nie wierzę, że ludzie mogą się na to nabierać.

mega ROTFL, normalna banda popaprańców niewyobrażalnej skali.....
konkurencja dla rozgłośni z Torunia!!

pzdr,
dkzzzzzz.

9. Data: 2007-10-08 20:12:51

Od: "Jurek dAq" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"el-ec-tr" <e...@n...pl> a écrit dans le message de news:
fect93$8rp$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
> zbawczości nauk grupy
> 7. stosunku do oświaty i kształcenia pozareligijnegoe"

skoro jestes tak "inteligentny" [bardzo "inaczej" -o czym swiadczy to"od
siebie dodam" :)))] jak ma sie te siedem punktow do ludzi stosujacych DO? Bo
moze to dla Ciebie za trudne, ale nie wystraczy cos zacytowac ( w tym
przypadku wyraznie nie rozumiesz tego co cytujesz), zeby mialo to cos
konkretnego znaczyc

> Od siebie dodam, że sekty maja tendencję do wyłapywania jednostek w
> trudnej sytuacji (tutaj: ciężka choroba, brak pomysłu na min. zdrowie
> itd.. ; jehowi często zagadują tekstem "czy jesteś szczęśliwy w życiu"),

czy twoj mozg jest w stanie zrozumiec znaczenie slowa "wylapywac"? Czy tylko
tak sobie "wlanoles" zeby biedny arus mial sie czym podniecic?

> dawania im nadziei na cudowną odmianę, oczywiście pod wpływem ich nauk (no
> comment), a następnie wyciągają od wierzących pieniądze - oczywiście w
> "szczytnym celu".

a tak na zakonczenie to ile wypiles napoi "procentowych" a moze cos
wachales!?, bo samopodniecanie sie takimi bzdurami to juz wskazuje na ciezki
stan !

Jurek

10. Data: 2007-10-08 21:23:09

Od: " are" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek dAq <g...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> siebie dodam" :)))] jak ma sie te siedem punktow do ludzi stosujacych DO?

http://www.optymalni.com/Listy_i_Odpowiedzi/Najwieks
zy_Czlowieku_na_Ziemi/
najwiekszy_czlowieku_na_ziemi.html

Za co Walesa kocha Kwasniewskiego
Z cyklu: "I <<dr>> Kwasniewskie ZNOWU miał rację" :-))
"Śmiertelna epidemia otyłości"
miałam dość tej diety
odp. na post krystyny T.