dieta cud

1. Data: 2007-10-10 12:07:03

Temat: dieta cud
Od: "Marta Pisarek" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje diety , ktora w krotkim czasie przyniesie duze efekty....

2. Data: 2007-10-10 16:02:30

Temat: Re: dieta cud
Od: "eDieta.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Pa , 14:07, "Marta Pisarek" <m...@v...pl> wrote:
> Poszukuje diety , ktora w krotkim czasie przyniesie duze efekty....

Bardzo dobre efekty przynosi dieta MULTABEN, wi cej tutaj:
http://www.edieta.pl/multaben_plan_1.php

3. Data: 2007-10-10 18:10:17

Od: "j...@f...adres.to" <w...@c...barg.cy> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marta Pisarek napisał:
> Poszukuje diety , ktora w krotkim czasie przyniesie duze efekty....

Dieta zapaśników sumo przynosi w szybkim czasie duże efekty.

--
j..
<adres> <- ROT13 <adres>

4. Data: 2007-10-11 04:17:19

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Pisarek napisał(a):

> Poszukuje diety , ktora w krotkim czasie przyniesie duze efekty....

Hmm... Na ten przykład 100% głodówka spełnia powyższy warunek ;) Jeszcze
szybsze są metody typu np wstrzymać oddech na 10 minut... ;P

j.

5. Data: 2007-10-12 07:49:17

Od: "wasyl" <w...@s...dd> szukaj wiadomości tego autora

Marta Pisarek wrote:

> Poszukuje diety , ktora w krotkim czasie przyniesie duze efekty....

Tak to tylko w Erze.

--
tad

6. Data: 2007-11-07 21:15:52

Od: " Gosiaczek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Pisarek <m...@v...pl> napisał(a):

> Poszukuje diety , ktora w krotkim czasie przyniesie duze efekty....
>
> ja mam dierte dzieki ktorej mozesz schudnac 7 kg w ciagu tygodnia stosowalam
ja ale wytrzymalam tylko 3 dni moge Ci ja wyslac jesli Cie to interesuje

7. Data: 2007-11-08 07:12:59

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Gosiaczek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja mam dierte dzieki ktorej mozesz schudnac 7 kg w ciagu tygodnia
stosowalam
> ja ale wytrzymalam tylko 3 dni moge Ci ja wyslac jesli Cie to interesuje

Czy ty czasem czytasz co piszesz ?? bo z tego wynika że masz dietkę na
której można wytrzymać 3 dni ;) po co to komu ??

--
"Za chama i przyrownanie tej oblesnej rzeczy, ktora zrobiles z tym, w
jaki sposob ja odnosze sie do innych na grupie, dostalbys ode mnie po

8. Data: 2007-11-09 11:41:45

Od: "Kuc Adam" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Gosiaczek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja ale wytrzymalam tylko 3 dni moge Ci ja wyslac jesli Cie to interesuje

ja chce !
chce zobaczyć jak to wygląda ;]
pzdr
k...@o...pl

9. Data: 2007-12-21 17:57:25

Od: "humanista \(mruczus\)" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dieta bezwęglowodanowa. W ciągu dwóch miesięcy spadłem 14 kg i następne
cztery miesiące spadałem po 1,5 kg miesięcznie. W sumie spadłem 20 kg.
Jadłem tylko kefir, ser, mięso, owoce, surówkę z białej kapusty, jaja i to
przez jeden miesiąc. Potem jadłem już normalnie to co wcześniej tylko w
mniejszych ilościach bo spadł mi apetyt. Dieta była polecana na kanale
"zdrowie i uroda". Można osiągnąć lepsze wyniki dodatkowo ćwicząc (choć to
nie jest konieczne). Jeździłem na rowerze domowym 40 km dziennie (półtorej
godziny), też tylko przez miesiąc.

10. Data: 2008-01-09 10:14:50

Od: "Ola i Ewelina" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Gosiaczek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> ja ale wytrzymalam tylko 3 dni moge Ci ja wyslac jesli Cie to interesuje

> http://www.gazeta.pl/usenet/

hej!!! niech ktoś wyśle mi jakąś dobrą dietkę! pilne

"Optymalni" naprawiają świat (znowu...)
Za co Walesa kocha Kwasniewskiego
Z cyklu: "I <<dr>> Kwasniewskie ZNOWU miał rację" :-))
"Śmiertelna epidemia otyłości"
miałam dość tej diety