Jutro minie rok...

1. Data: 2005-02-23 16:57:01

Temat: Jutro minie rok...
Od: "Ramonoth" <p...@p...uonecik.pl> szukaj wiadomości tego autora

... od mojego ostatniego papierosa. Zyczenia powodzenia wszystkim walczącym!
:)

Ram

2. Data: 2005-02-23 19:58:49

Temat: Re: Jutro minie rok...
Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Feb 2005 17:57:01 +0100, Ramonoth wrote:
> ... od mojego ostatniego papierosa. Zyczenia powodzenia wszystkim walczącym!

Ja rzuciłem jakoś dwa, trzy miesiące temu :-)

Powodzenia i pozdrawiam.

K.

3. Data: 2005-02-23 20:48:50

Od: HDD42 <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Makowski wrote:

| Ja rzuciłem jakoś dwa, trzy miesiące temu :-)
|
| Powodzenia i pozdrawiam.

.. a mi za 13 dni minie 2 lata jak nie palę i 3 lata jak nie piję :-)

--
pozdrawiam hdd42

4. Data: 2005-02-24 13:29:55

Od: HERAKLES <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

HDD42 napisał :

> .. a mi za 13 dni minie 2 lata jak nie palę i 3 lata jak nie piję :-)

jak żucić palenie, proszę pomóżcie ja już nie mogę płuca mnie bolą Wstaje
rano i zanim się podniose z wyra to już 3 pety wyjaram. Kaszle z bólem!
*!!!* *POMOCY* *!!!*
(z marychą nie miałem takich problemów po prostu przestałem ją palić i już a
ze szlugami taaaaki numer)

--
_____________________________

5. Data: 2005-02-25 09:08:28

Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 24 Feb 2005 14:29:55 +0100, HERAKLES wrote:

> (z marychą nie miałem takich problemów po prostu przestałem ją palić i już a
> ze szlugami taaaaki numer)

Heh, ja miałem odwrotnie, ale to szczegół.
Co do papierosów to mimo, że paliłem lata to chyba nigdy nie byłem
uzależniony. Po prostu powiedziałem 'DOŚĆ'. No i nie palę...

K.

PS: Jesli chcesz rzucic to zrob to od razu. Nie od jutra, nowego roku, bez
zmniejszania dawki cyz plastrów antynikotynowych. To moja rada.

6. Data: 2005-02-28 08:07:56

Od: HERAKLES <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Makowski napisał :

> [...]
>
> PS: Jesli chcesz rzucic to zrob to od razu. Nie od jutra, nowego roku, bez
> zmniejszania dawki cyz plastrów antynikotynowych. To moja rada.
Próbowałem w 2000 roku i niepaliłem 106 godzin!!! i znowu palę to mnie
zabija!!!
--
_____________________________

7. Data: 2005-02-28 19:25:24

Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 28 Feb 2005 09:07:56 +0100, HERAKLES wrote:

> Próbowałem w 2000 roku i niepaliłem 106 godzin!!! i znowu palę to mnie
> zabija!!!

To rzuć to, kto Ci każe palić. Trzeba ćwiczyć wolę, a wierz mi, że
są dużo cięższe nałogi z których się wychodzi.
Uwierz w to, że możesz to zrobić, przemęczysz się jakiś czas, a potem
przestaniesz myślec o paleniu, dym zacznie Ci cuchnąć, za to jedzenie
będzie lepiej pachnieć i smakować :-)
Same zalety.

K.

8. Data: 2005-03-01 09:25:35

Od: HERAKLES <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol Makowski napisał :

> [...]
> Uwierz w to, że możesz to zrobić, przemęczysz się jakiś czas, a potem
> przestaniesz myślec o paleniu, dym zacznie Ci cuchnąć, za to jedzenie

ja do tej pory cięższego nie znalazłem, a byłem uzależniony od: amfy, pigół
no i THC. Pozatym nie mogę teraz rzucić, bo moja narzeczona nie może rzucić
bo zdaje maturę i się nie może denerwowaćl.
POMOCY!
--
_____________________________

9. Data: 2005-03-01 15:37:31

Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> Karol Makowski napisał :

Pozatym nie mogę teraz rzucić, bo moja narzeczona nie może rzucić
> bo zdaje maturę i się nie może denerwowaćl.

To, że Twoja narzeczona nie może rzucić nie ma nic do Ciebie.
Papierosy (nikotyna) nie uspakajają. Jest wprost przeciwnie. To wymysły
uzależnionego umysłu, że "muszę zapalić, żeby się uspokoić". Pewne działania
manualne może i tak, ale narkotyk- nie. Tak słyszałem, w to uwierzyłem i...
nie palę już ponad 4 lata. :-)

--
Pozdrawiam serdecznie,
Ogryzek

(Jeśli chcesz do mnie napisać, usuń z adresu "VeryBig")

10. Data: 2005-03-15 08:48:09

Od: "awe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na rzucanie fajek kup sobie w aptece Tabex za 36 zl 100 tabletek. Rzucalem
wiele razy przy uzyciu roznych srodkow. Zajebiscie wspomaga odstawienie
fajek.
Przygotuj sie do tego mniej palac papierosy. Kup sobie tez niqitin w
tabletkach za 12 zl. Bierz te tabletki na poczatku zamiast fajek, oczywiscie
jak musisz to popalaj, ale chodzi o to zeby wzmocnic organizm. Potem odstaw
zupelnie niqitin i zacznij jarac coraz mniej fajek i bierz tabex - przez 5
dni jeszcze ci wolno jarac. http://www.tabex.net/
awe

Wirtualny alkomat
Jaki ośrodek w Warszawie w sprawie alkoholu
Problem
Wielka Księga AA po polsku.
a czy PAPIEROSY I ...ASPARTAM to nie uzależniają ?