KFA ?????

11. Data: 2009-03-30 20:02:40

Temat: Re: KFA ?????
Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 29 Mar 2009 23:33:28 +0200, Chris <a...@a...pl> wrote:

>Mam w łazience i w kuchni i na razie zero problemu. Mam też prysznic
>Grohe i nie widzę różnicy w działaniu.

Ale uwaga na wężyki! Te, które były dołączone do mojej baterii KFA,
były beznadziejnie słabe. Po czterech latach wymieniałem
profilaktycznie wszystkie w mieszkaniu i po zrobieniu "sekcji"
dosłownie rozleciały mi się w rękach! Guma była cała spękana i po
delikatnym wygięciu porobiły się dziury!!! Wolę nie myśleć co by było,
gdybym poczekał jeszcze z rok... może dwa... Wszystkie inne (Ferro i
jakieś hiszpańskie) były bez zarzutu i pewnie długo by jeszcze
wytrzymały.
--
A.

12. Data: 2009-03-30 21:17:03

Od: Chris <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

agent73 pisze:

> [...]
> gdybym poczekał jeszcze z rok... może dwa... Wszystkie inne (Ferro i
> jakieś hiszpańskie) były bez zarzutu i pewnie długo by jeszcze

Te od razu miałem inne bo potrzebowałem dłuższe :)

13. Data: 2009-03-31 18:34:58

Od: agent73 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 30 Mar 2009 23:17:03 +0200, Chris <a...@a...pl> wrote:

>Te od razu miałem inne bo potrzebowałem dłuższe :)

Mimo wszystko uważam, że szanujący się producent armatury nie powinien
dołączać takiego szajsu, zwłaszcza że cena polskiego wężyka w detalu
nie przekracza 7 złotych, w hurcie na pewno jeszcze taniej...
--
A.

14. Data: 2009-04-01 07:10:34

Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> z ciekawosci dlaczego?
> w czym jest taka roznica?
-mieszacze chodzą nieprecyzyjnie, trudno skasować luzy, w jednym na końcu
dziwnie przeskakuje,
-perlatory to chyba mają tylko z nazwy (porównuję z perlatorem Hansgrohe
Rubid)
-przy montażu czuje się niską dokładność wykonania,
-przełącznik prysznic/wylewka nie zapewnia szczelności wylewki przy użyciu
prysznica.

Generalnie - wygląda to słabo (w porównaniu).

Pozdrawiam
Adam

15. Data: 2009-04-02 18:57:50

Od: Adam Foton <u...@g...comk> szukaj wiadomości tego autora

> Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
> fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
> ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
> dziadostwo....

Rodzice mieli, mam i ja.

Niestety jedna z baterii po zostawieniu na niej na dluzej Cilitu w zelu
stracila powloke niklowa :(
Ale kupilem taka sama - umywalkowa Nefryt, bo ma obracana wylewke.
Wywalilem za to Cilit.

AF

16. Data: 2009-04-03 07:01:43

Od: "Kasia" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niestety jedna z baterii po zostawieniu na niej na dluzej Cilitu w zelu
> stracila powloke niklowa :(

Siostra tak załatwiła Hansgrohe....

Kasia

17. Data: 2009-04-03 07:09:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <k...@T...pl> napisał w wiadomości

> Siostra tak załatwiła Hansgrohe....
>
> Kasia

Trzeba sobie kupić "Metal Cleaner" firmy Amway - bezpieczny zarówno wobec
pokryć galwanicznych jak i blach nierdzewnych typu Inox (chłodziarki,
kuchenki, zmywarki, zlewozmywaki), trwały połysk po użyciu.
Można też używać płynu myjącego ZOOM, tez Amwaya - doskonały - nawet smołę
zmywałem z wykładziny PCW w zakładzie pracy.

Casio Waveceptor
wkładka elektroniczna do drzwi
Pranie jeansow w pralce - jaki program najlepszy?
Jaka wiertarko-wkretarka
1 czy 3 fazy do gniazdek w łazience?