KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie

41. Data: 2009-11-20 20:56:18

Temat: Re: KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> A ściśle: korzystne, że więcej nie będzie definitywnie jeździł
> po drogach jak wariat.

69,Jak_dobrze_gwalcic_dzieci__Pedofil_radzi.html?as=
1&ias=2&startsz=x

widziales?

--
"Truth or happiness. Never both."

42. Data: 2009-11-20 21:25:58

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,72719
69,Jak_dobrze_gwalcic_dzieci__Pedofil_radzi.html?as=
1&ias=2&startsz=x

> widziales?

W normalnym państwie król zlecił by napisanie wirusa, który by IP
użytkowników wysłał do odpowiednich ludzi, którzy by ich zidentyfikowali a
następnie- po udowodnieniu winy- publicznie powiesili. To przynajmniej na
jakiś czas znacznie ograniczyło by pedofilię w państwie. Cóż- rządzi lud,
niestety:-(

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

43. Data: 2009-11-20 21:36:08

Od: Iza <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 22:25, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:
> Użytkownik "adamoxx1" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomościnews:he6vq4$i82$1@news.onet.pl...

969,Jak_dobrze_gwa...

> [...]
> jakiś czas znacznie ograniczyło by pedofilię w państwie. Cóż- rządzi lud,
Wedłóg mojego stałego bądź co bądź IP, to ja już mieszkałam na calej
szerokości wschodniej Polski od Kielc po Suwałki i pudło hehehe
dziwne nieeeee
___
Iza

44. Data: 2009-11-20 21:42:30

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 21:56, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,72719
69,Jak_dobrze_gwa...

> widziales?

A nie chodziło Ci czasem o TEN odnośnik?

http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91130,7236812
,Tragiczny_wypadek__uno_zderzylo_sie_z_ciezarowka_.h
tml

Z tej samej strony, tylko jakby inny link. Tyle że nie wnosi to
niczego nowego do dyskusji - bodaj wszystko co istotne zostało już tu
chyba napisane. Ludzie często przeceniają swoje możliwości czy
umiejętności, wydaje im się że są Bogami za sterami swojego "bolida",
nad którym przecież tak precyzyjnie panują. I trudno im odmówić
jakichś tam podstaw do takiego myślenia - czasem jednak zaskakują nas
"czynniki zewnętrzne"... Które 'nie wszyscy' potrafią przewidzieć -
zarówno ofiary jak i ich (potencjalni) zabójcy czy "sędziowie".

Pozdrawiam,
darr_d1

45. Data: 2009-11-20 22:05:13

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości
b.googlegroups.com...
> [...]
Wedłóg mojego stałego bądź co bądź IP, to ja już mieszkałam na calej
szerokości wschodniej Polski od Kielc po Suwałki i pudło hehehe

To, czym my dysponujemy (sprawdzanie IP w przeglądarce)- to bardziej jest
zabawa. Provider'zy internetowi jednak doskonale wiedzą, czyje jest IP w
danym momencie.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

46. Data: 2009-11-20 22:05:55

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zjeżdżają, zjeżdżają, a w końcu ktoś nie zdąży zjechać i po karierze
debila jednego z drugim.

Lecz dobra wiadomość jest tu taka, że w ten sposób drogi stają
się bezpieczniejsze.

--
CB

Użytkownik "darr_d1" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
n.googlegroups.com...

O to, że wielu z tych "debili" mogłoby nie zginąć, bo jakiś inny
"debil" jadący z naprzeciwka mógł zjechać, a nie zjechał, mógł
zahamować a nie zahamował i dzięki temu było "dum-dum".

Nie rozumiem coś Ty tak się "czepnął" tego mojego znajomego, to był
tylko przykład, którym posłużyłem się do zainicjowania tej dyskusji -
jeden z wielu a naszych drogach.

Wielu z tych wypadków możnaby było uniknąć, gdyby nie DEBILNE myślenie
jadących z naprzeciwka, że "niech se chuj radzi sam teraz, jak
zapierdala - ja mu nie zjadę".

Najłatwiej jest osądzać zawsze 'winowajcę' - ja to widzę trochę
szerzej...

47. Data: 2009-11-21 00:32:17

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 23:05, "cbnet" <c...@n...pl> wrote:

> Zjeżdżają, zjeżdżają, a w końcu ktoś nie zdąży zjechać i po karierze
> debila jednego z drugim.
>
> Lecz dobra wiadomość jest tu taka, że w ten sposób drogi stają
> się bezpieczniejsze.

Ale dlaczego Ty tak to uogólniasz, wrzucasz wszystko (wszystkich) do
jednego worka? Sytuacje na drodze są różne, przeróżne i naprawdę nie
sposób wszystkich przewidzieć. Nie wierzysz mi?

Każdą niemal sytuację sprowadzasz do jednego schematu:

"jechał debil, wariat, jechał za szybko, przydupił (być może i zginął
z tego powodu) - jego wina, drogi będą bezpieczniejsze, a jego
spotkało to na co sam sobie zasłużył".

Zadam Ci pytanie - czy jesteś kierowcą?

Widzisz, cały problem polega na tym, że nie każdą sytuację na drodze
da się zamknąć w jedne ramy. Owszem zdarzają się wypadki, które
rzeczywiście zainicjowane są przez "debili". Nie 'wszystkie' jednak
dzieją się z tej właśnie przyczyny. Weź też pod uwagę, że wielu
kierowców na naszych drogach jest dopiero co "świeżo upieczonych" -
wprost po egzaminie na PJ lub z bardzo małym doświadczeniem.
Samochodów natomiast jest coraz więcej, chamstwa na drodze też
niemało. Cóż może taki "żółtodziub"? Owszem, na drodze nie ma miejsca
na błędy, jednak przy braku doświadczenia one się zdarzają. Czy taki
kierowca też powinien zginąć - aby drogi były 'bezpieczniejsze'?

Tak na koniec opowiem Ci pewną historię, mają autentyczną przygodę na
drodze. Co prawda ja nigdy nie spowodowałem kolizji drogowej, a jeżdżę
zdecydowanie ponad 10 lat i już dawno przejechałem w swoim życiu ponad
100000km. Byłem jednak jej uczestnikiem - za co zresztą dostałem
niemałe odszkodowanie, z winy tamtego drugiego.

Otóż jechałem sobie prostą drogą, będąc jeszcze w sumie młodym
kierowcą z niezbyt dużym stażem. Z odległości 200-300 metrów
zobaczyłem opisaną dalej sytuację. Z prawej strony, z parkingu
zaczynał cofać pojazd nr 1, podjechał do drogi i zatrzymał się. Z
przeciwnego pasa, na wprost mnie stał w miejscu pojazd nr 2,
sygnalizując zamiar skrętu w lewo. Zgodnie jednak z obowiązującymi
przepisami musiał najpierw puścić mnie gdyż ja byłem na drodze głównej
i jechałem prosto, a dopiero wówczas wolno mu było skręcić. Nawet nie
wiesz jak się zdziwiłem kiedy ten niemal na równi ze mną ruszył z
miejsca. Ja natomiast, nie mając już ŻADNYCH szans na hamowanie (a
nie jechałem więcej niż 60km/h) musiałem w ułamku sekundy podjąć
decyzję czy uderzyć w pojazd nr 1, który cofał z parkingu czy uderzyć
w pojazd numer 2, który zajechał mi drogę. Nie pytaj nawet jakie to
uczucie - uciec już nie było gdzie a na hamowanie za mało miejsca i
czasu. No i uderzyłem - w winowajcę. Na szczęście nic nikomu się nie
stało, poszło po narożnikach - a on miał jeszcze w samochodzie
dziecko, bodajże z 4-letnią wnuczkę.

I co Ty na to - którego z nas oceniłbyś negatywnie? Przecież ja
uderzyłem w niego - jednak to mnie PZU przyznało odszkodowanie. Jeden
ze świadków sam do mnie podszedł i powiedział, że on wszystko widział
i w razie czego to potwierdzi.

Czy któryś z nas, "debili", powinien był w opisanej wyżej sytuacji

48. Data: 2009-11-21 08:17:25

Od: "michal" <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 wrote:
> [...]
> i w razie czego to potwierdzi.

> Czy któryś z nas, "debili", powinien był w opisanej wyżej sytuacji
> zginąć - aby drogi były 'bezpieczniejsze'?

Na próżno to tłumaczenie. Cbnet nie jest debilem i oczywiste jest dla niego,
że powinien zginąć ten, co Ci drogę zajechał i najlepiej razem z dzieckiem.
:)

michał

49. Data: 2009-11-21 10:32:32

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

darr_d1 pisze:

> [...]
> sposób wszystkich przewidzieć. Nie wierzysz mi?
>
> Każdą niemal sytuację sprowadzasz do jednego schematu:

z prostych przyczyn.
cbnet jest programistą / informatykiem.
dla niego nie istnieją elastyczne algorytmy :)

jak ma już coś przemyślane, to jest to spójne, logiczne i zazwyczaj
faktycznie działa. tylko on widzi przeważnie tylko jedno i to jedynie
zawsze słuszne rozwiązanie :)

50. Data: 2009-11-21 11:30:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 21 Nov 2009 11:32:32 +0100, tren R napisał(a):

> (...)
> cbnet jest programistą / informatykiem.
> dla niego nie istnieją elastyczne algorytmy :)

Raczej kiepskim - nawet dobre zmienne wprowadza w swoich programikach, ale
potem w miarę ich qykorzystania i postępu akcji zapomina uwalniać ich
adresy, więc mu się tworzą zatory/zapętlenia/przekłamania informacyjne oraz
za długi kod zwalnia/blokuje działanie programów, co świadczy o ich
nieodporności na nieprzewidziane dane wejściowe użytkownika.
--

Ikselka.

Zaproszenie dla Chironka.
Załamanie nerwowe po powrocie z Londynu