KLONAZEPAM- NIE PRUBOJCIE !

1. Data: 2006-11-20 13:52:43

Temat: KLONAZEPAM- NIE PRUBOJCIE !
Od: Fizzzi <f...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

uzaleznilem sie od tego

--
Regards Fizzzi
GaduGadu #5311582
strona domowa: www.fizzzi.prv.pl

2. Data: 2006-11-20 13:59:40

Temat: Re: KLONAZEPAM- NIE PRUBOJCIE !
Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Nov 2006 14:52:43 +0100, Fizzzi napisał(a):

> uzaleznilem sie od tego

To po cholere to brałeś? Trzeba było pod kontrolą lekarza.

--
best regards,
scream (at)w.pl

3. Data: 2006-11-20 16:04:36

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi wrote:

> uzaleznilem sie od tego

Słyszałem również, że bardzo popularny wśród młodzieży jest Xanax
(alprazolam). Warto przypomnieć, że można się od niego uzależnić. Warto
również dodać, że spożywanie alkoholu razem z benzodiazepinami może się
skończyć tragicznie - najczęściej z powodu supresji ośrodka oddechowego
Zarówno benzodiazepiny, jak i alkohol działają agonistycznie na układ
GABA-ergiczny.

4. Data: 2006-11-20 17:31:27

Temat: Re: KLONAZEPAM - NIE PRÓBUJCIE !
Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi wrote:

> uzaleznilem sie od tego

Porady dla odstawiających benzodiazepiny (Prof. C.H. Ashton, School of
Neurosciences, Division of Psychiatry, tekst przetłumaczony na język
polski):

http://www.benzo.org.uk/polman/bzcha00.htm

5. Data: 2006-11-21 00:52:41

Od: KQR <"kqr[wytwal]"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fizzzi napisał(a):
> uzaleznilem sie od tego

Przechodzilem (przechodze jeszcze troche) odwyk po alprazolamie.
Tragedia, cierpienie, bol - ale jest to mozliwe. Musisz sie zglosic do
lekarza PSYCHIATRY, najlepiej specjalisty od uzależnien...

Moge poradzic ci tylko zeby nie zaprzestawac leczenia. Farmakologia przy
odwyku benzodiazepinowym malo pomaga ale warto przejsc przez to pieklo
zeby moc znowu wychodzic z domu bez lęku.

Wszyscy ktorzy chca sie bawic benzodiazepinami i jeszcze sie tym chwala
niech pamietaja ze mozna stracic kilka lat zycia przez wlasna glupote.

6. Data: 2006-11-21 01:03:02

Od: KQR <"kqr[wytwal]"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

A po przeczytaniu fragmentow strony z Twojej stopki obawiam sie ze
jeszcze dluga droga przed Toba do odpowiedniego gabinetu.

7. Data: 2006-11-21 15:59:12

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

KQR wrote:

> A po przeczytaniu fragmentow strony z Twojej stopki obawiam sie ze
> jeszcze dluga droga przed Toba do odpowiedniego gabinetu.

Cytat z http://www.fizzzi.prv.pl :
----------------------------
Nie udalo mi sie.
Niestety ale proba naglego odstawienia 3,75mg Klonazepamu skonczyla sie
fiaskiem. Objawy odstawienne (i czesciowo napewno te dla ktorych zaczalem
go brac), byly okropne. Wziolem wczoraj jedna tabletke, czyli udalo mi sie
i tak zmniejszyc znaczaca dawke do 2mg. To i tak duzo. Znowu jestem
bezrobotny, to mnie troche doluje. Niby jest praca ale... kiepska. Zmianowa
na produkcji. To nie dla mnie. Poki rodzice mnie utrzymuja nie musze sie
spieszyc ze znalezieniem pracy. Nie znaczy to jednak ze nie mam zamiaru
szukac pracy. Wrecz przeciwnie. To ze rodzice mnie utrzymuja to jest zbyt
malo pewne, przeciez oni tez moga stracic. Mama (to ona gospodaruje domowym
budzetem) wpadla w dlugi. Splaci gazownie, ale nie zaplaci elektrowni,
nastepnego miesiaca odwrotnie. W ten sposob dziala z tego co widze.
-----------------------------

Takiej dawki tak silnego środka nie da się odstawić natychmiast. Odstawianie
to proces trwający wiele tygodni, a w przypadku tak silnych benzodiazepin
przebiegający z substytucją łagodniejszymi środkami.

Przykładowy plan odstawiania 3 mg Klonazepamu jest przedstawiony tutaj:
http://www.benzo.org.uk/polman/bzsched.htm#s6

A ten człowiek brał jeszcze więcej...

8. Data: 2006-11-21 16:36:36

Od: KQR <"kqr[wytwal]"@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski napisał(a):

> [...]
> przebiegający z substytucją łagodniejszymi środkami.
>
> Przykładowy plan odstawiania 3 mg Klonazepamu jest przedstawiony tutaj:

Samodzielne odstawienie benzodiazepin przez osobe uzalezniona jest
prawie niemozliwe. Przez to ze istnieje ryzyko powaznych objawow
odstawiennych (nawet smierci) konieczna jest pomoc lekarza PSYCHIATRY,
ktory bedzie kontrolowal zmniejszanie dawki i wspomagajaco przepisywal
srodki przeciwdrgawkowe oraz wlasciwie leczyl stany lękowo - depresyjne.

Takie zawieszenie w bezsensie robienia czegokolwiek jest typowe dla
benzodiazepinowego uzaleznienia. A to ze potrafisz wytrzymac bez
Clonazepamu kilka dni o niczym nie swiadczy - jego czas poltrwania to 36
godzin.

9. Data: 2006-11-21 17:46:35

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

KQR wrote:

> [...]
> ktory bedzie kontrolowal zmniejszanie dawki i wspomagajaco przepisywal
> srodki przeciwdrgawkowe oraz wlasciwie leczyl stany lękowo - depresyjne.

O tym właśnie pisałem. Cytowany dokument nie dotyczył samodzielnego
odstawiania benzodiazepin przez osobę uzależnioną, tylko właśnie opisywał
przykładowy proces odstawiania ich pod kontrolą lekarza.

Chciałem tylko pokazać wątkodawcy, że taki sposób odstawiania, jaki wybrał,
jest nieskuteczny, a może być wręcz niebezpieczny dla życia.

Właśnie dlatego powinien pójść do psychiatry zajmującego się leczeniem
uzależnień. Jeśli tak nie napisałem, to tylko dlatego, że Ty napisałeś to w
poprzedniej wiadomości, a ja tylko uzupełniłem to przykładem.

> [...]
> benzodiazepinowego uzaleznienia. A to ze potrafisz wytrzymac bez
> Clonazepamu kilka dni o niczym nie swiadczy - jego czas poltrwania to 36

To jest akurat cytat ze strony podanej przez wątkodawcę o ksywie Fizzy -
więc Twoja odpowiedź jest skierowana do niego. Początek i koniec cytatu
oznaczyłem takim delimiterem: -----------------------------

10. Data: 2006-11-21 17:57:12

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski wrote:

> To jest akurat cytat ze strony podanej przez wątkodawcę o ksywie Fizzy -
> więc Twoja odpowiedź jest skierowana do niego. Początek i koniec cytatu
> oznaczyłem takim delimiterem: -----------------------------

Jeśli o mnie chodzi, nigdy niczego nie chlałem, nie ćpałem ani nie paliłem.
Jestem ortodoksyjnym abstynentem.

Natomiast wątkodawcy o pseudonimie Fizzzie jeszcze raz powtórzę, że powinien
jak najszybciej pójść do lekarza psychiatry (w tym miejscu należałoby
jeszcze rozwiać różne mity dotyczące psychiatrów) zajmującego się leczeniem
uzależnień, ponieważ sam sobie nie poradzi, a to co aktualnie robi i
opisuje na swojej stronie, może się źle skończyć.

Przy czym musi być świadomy, że proces leczenia będzie długotrwały.

medycyna
Ablacja - opis (dlugie)
Antyperspirant - kiedy go stosować?
lęki seksualne (chyba)