KLONAZEPAM- NIE PRUBOJCIE !

11. Data: 2006-11-21 18:48:01

Temat: Re: KLONAZEPAM - NIE PRÓBUJCIE !
Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

KQR wrote:

> Takie zawieszenie w bezsensie robienia czegokolwiek jest typowe dla
> benzodiazepinowego uzaleznienia.

Podobnie dzieje się w zespole amotywacyjnym u ludzi jarających blanta.
Zwolennicy palenia marihuany zaraz pewnie powiedzą, że zespół amotywacyjny
po bakaniu to mit, ale nie mają racji - występowanie tego zjawiska nie raz
udowodniono naukowo, np.
http://www.neurology.org/cgi/content/abstract/59/9/1
337
Trawka, podobnie jak wiele innych dragów, upośledza funkcjonowanie kory
przedczołowej.

12. Data: 2006-11-21 19:26:00

Od: Marcin Ciesielski <m...@o...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Ciesielski wrote:

> To jest akurat cytat ze strony podanej przez wątkodawcę o ksywie Fizzy -
> więc Twoja odpowiedź jest skierowana do niego. Początek i koniec cytatu
> oznaczyłem takim delimiterem: -----------------------------

Znalazłem na stronie tego człowieka jeszcze coś, po czym o mało nie spadłem
z krzesła ze śmiechu:

----[cytat: http://www.republika.pl/fizzzi/wsparcie.htm ]-------------
Azeby wesprzec mnie finansowo wystarczy skorzystac z serwisu www.payu.pl.
Nalezy sie tam zarejestrowac i jako adres odbiorcy wpisac moj e-mail czyli:
*******@**.** (szczegoly na stronie payu.pl). Wyglada to tak ze przelewasz
pieniadze na konto payu.pl a oni pobieraja jakas mala prowizje i przelewaja
pieniadze na moje konto w Mbanku.
Z gory dziekuje za wszelkie wplaty.
Dlaczego nie bezposrednio na konto w Mbanku ?
Dlatego ze chce pozostac w miare anonimowy w necie.
Dlaczego chce zebys przelal mi cos ?
Dlatego ze jestem bezrobotnym i niechce mi sie pracowac za 5zl na godzine na
3 zmiany.
Wole siedziec sobie w domciu (szczegolnie w zime przed netem).
Wiem ze to moze glupie bo kto by chcial przelac mi pieniadze ?
Rzeczywiscie sa glodujace dzieci w afryce, ogolnie bieda, sa dzieci chore i
ludzie chorzy, dlaczego ja ?
W sumie to niewiem. Poprostu, jesli chcesz przelej. Napewno sie przydadza
grosze jakies. O kazdej dotacji napisze na tej stronie. Jesli ktos sobie
bedzie zyczyl moge podac maila, strone www, nika, albo napisac tylko sume,
bez zadnych informacji o dobrym czlowieku, ktory o tak poprostu, przelal mi
pieniadze nie otrzymujac nic w zamian.
Pozdrawiam goraco
----[Koniec cytatu ]---------------------------------------------------
-

Przykro mi, ale nie zamierzam wspierać finansowo czyjegoś ćpania klonów ani
chlania.

FUT: pl.listserv.chomor-l, bo na pl.sci.medycyna się nie nadaje
Informacja dla pl.listserv.chomor-l: tax incl.

medycyna
Ablacja - opis (dlugie)
Antyperspirant - kiedy go stosować?
lęki seksualne (chyba)