KRAKÓW - spotkanie

21. Data: 2005-06-24 10:12:48

Temat: Re: KRAKÓW - spotkanie
Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy z tą fryzurą to piłaś do kogoś personalnie???

myślę, że mówiła o sobie :)))))))))

MKat, złośliwiec

22. Data: 2005-06-24 11:04:24

Od: "Marysia Loch" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Marysię zapraszamy serdecznie. Bardzo chętnie poznam osóbkę o tym
> wdzięcznym imieniu :). A na przyszłość proszę się poprawić i wyprodukować
> coś cczym można się pochwalić!!! :) ;)
>
> MKat

Mialam wyprodukowane ale rozdalam :)
Tzn chyba gdzies mi jeszcze zaba krzyzykiem zostala ale takie malenstwo:)
No to moze chociaz to wezme :)

Pozdrawiam :)

23. Data: 2005-06-24 11:34:07

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ja w takim razie też muszę iść, bo inaczej będę jedną straszącą ;-)
>
> 16 jest dla mnie OK
>
> Dodo

godzina dla mnie jest ok.

skrzacik

24. Data: 2005-06-24 11:35:12

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marysia Loch" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Mialam wyprodukowane ale rozdalam :)
> Tzn chyba gdzies mi jeszcze zaba krzyzykiem zostala ale takie malenstwo:)
> No to moze chociaz to wezme :)
>
> Pozdrawiam :)

ooo to masz tak jak ja :)
obrus wyhaftowany na prezent trafi do celu jutro.
nie mam aparatki zeby go uwiecznic wiec tez przyjde z pustymi rekami.

skrzacik

25. Data: 2005-06-24 14:38:31

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

MKatarynka napisał(a):

> myślę, że mówiła o sobie :)))))))))
>
> MKat, złośliwiec

no i jak widac bliskosc domow robi swoje
straszyc bede, kasa na fryzjera wyszla, hehehehe

obwieszczam, ze przybede bez miotly....:)
Kaska jak masz jeszcze delfiny to wez, niech ja sie mam czym pochwalic,
hihihihi

Ewa (Kraków)

www.republika.pl/ewa_pasinska

26. Data: 2005-06-24 14:42:47

Od: a&e <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

dodo napisał(a):

> Czy z tą fryzurą to piłaś do kogoś personalnie???
>
> Dodo

no.......
uderz w stol a nozyce .....
siebie mialam na mysli, wszak taka jedna mnie raczyla skrytykowac, taka
co najdluzsze wlosy ma.....
jak nic w koncu w leb zarobie.......

27. Data: 2005-07-01 09:07:02

Od: "karmelek" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ja tez moglabym przyjsc ??:)

I ja też?
Bardzo chętnie poznam krakowskie "robótki" :o)

pozdrawiam
karmelek
(było Poznań, na stałe będzie Trzebinia)

28. Data: 2005-07-01 13:36:06

Od: "MKatarynka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I ja też?
> Bardzo chętnie poznam krakowskie "robótki" :o)
>

> pozdrawiam
> karmelek
> (było Poznań, na stałe będzie Trzebinia)

Wszyscy chętni są mile widziani :) A jeszcze milej widziane są Wasze prace
;)

No to, dziewczyny, do jutra :)))))))

MKatarynka, niecierpliwus

29. Data: 2005-07-09 23:35:08

Temat: KRAKÓW - zdjecia ze spotkania
Od: Kaila <kaila*wytnij_to*@koronki.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!

Na strone http://www.koronki.art.pl
wrzucilam zdjecia z ostatniego spotkania.
Ajka - czy mozesz podesla Twoje fotki zebym dodala?

pozdrowka
Kaila

--
http://www.prezenty.art.pl - Sklep internetowy - galeria rękodzieła
http://www.koronki.art.pl

Artificial intelligence is better than natural stupidity.

30. Data: 2005-07-10 10:14:07

Temat: Re: KRAKÓW - zdjecia ze spotkania
Od: aga <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kaila wrote:

> Hej!
>
> Na strone http://www.koronki.art.pl
> wrzucilam zdjecia z ostatniego spotkania.

Slicznosci wszystko.
Widze, ze grupa krakowska obejmuke przerozne techniki - i szydelko, i
frywolitki, koraliki, decoupage, patchwork... Tylko drutowego nic nie
widzialam, ale to pewnie nie sezon :)

No i oczywiscie pytania, jak sie robi taki drobne kwiatuszki, jakie sa
na ramce obrazka?
Z jakich nici byla robiona taka zolto-zlota serwetka szydelkowa (mozna
prosic o wzorek...)?

Patchworkowe poduchy sa robione z bawelny? Bo kolorki cuuuuuudne.

Gratuluje wszystkim dziel!

Pozdr
aga
PS> Czy ptaszek to bylo czyjes dzielo, czy tez milosnik robotek?

[szycie] suknia
(szydełko) co z tym swetrem
[Inne] Jeszcze o reprezentacji na Talk Show
POMOCY
Kolczyki