Kabiny nawannowe

1. Data: 2006-08-07 12:37:06

Temat: Kabiny nawannowe
Od: "Kamilasty" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Temat już poruszany, ale bardzo mało wypowiedzi.
Może nikt już nie używa?
Chodzi mi o wybór parawanu na wannę.
Waham się pomiędzy trzema:
- Kabi Monic: http://tiny.pl/7ht5,
- Koło Atol: http://tiny.pl/7htp
- Ravak VS3: http://tiny.pl/7ht1
Wszelkie podpowiedzi dotyczące utzrmania w czystości,
zamocowania, szczelności mile widziane.
Dziękuję, Kamil

2. Data: 2006-08-07 12:56:29

Temat: Re: Kabiny nawannowe
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Kamilasty napisał(a):
> Witam.
> Temat już poruszany, ale bardzo mało wypowiedzi.
> Może nikt już nie używa?
> Chodzi mi o wybór parawanu na wannę.
> Waham się pomiędzy trzema:
> - Kabi Monic: http://tiny.pl/7ht5,
> - Koło Atol: http://tiny.pl/7htp
> - Ravak VS3: http://tiny.pl/7ht1
Dzięki za linki !!! Ja też myślę o parawanie - wybrałabym ten
ostatni link - parawan "VS2 parawan wannowy dwuczęściowy", a to z
powodu: mam obecnie kabinę narożną, obie ścianki są dzielone na
pół i te połówki przy ścianie są na trwałe zamocowane, te zas
przy rogu zewnętrznym brodzika odsuwają się w przeciwnych
kierunkach. Kabiny już WCALE nie chcę, bo żadne, nawet
"najspecjalniejsze" silikony nie są odporne na pleśń, co
wypraktykowałam przez lata, przestrzeń prysznicowa musi być po
prostu po użyciu otwarta na pomieszczenie i już. Myślałam nawet o
zwykłej zasłonce, którą raz na jakiś czas można po prostu
wyrzucić i kupić nową. Taki parawan ma tę własnie zaletę, że
się go chowa i ściany mogą schnąć. Dwuczęściowy natomiast
wybieram, bo... jak najmniej części=łączeń!!! W tych łączeniach,
zwłaszcza gdy są elementy zachodzace/zasuwane na siebie, w dodatku na
różnych kółeczkach (tfu!), nie sposób domyć wszystkich
zakamarków patrz: pleśń i osady. Mam tego serdecznie dość,
doprowadza mnie to do fobii niemal. Jak ma ktoś przyjechać w gości,
to ślęczę pół dnia ze szczoteczką do zębów i innymi
"akcesoriami" typu ACE, Tytan, łącznie z rozkręcaniem drzwi od
kabiny. HORROR...

3. Data: 2006-08-07 14:02:59

Od: "HaNo" <z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kamilasty" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> - Koło Atol: http://tiny.pl/7htp
> - Ravak VS3: http://tiny.pl/7ht1
> Wszelkie podpowiedzi dotyczące utzrmania w czystości,

Tylko pierwsza, bez ramek, bez fruwających skrzydeł. Akurat trzej moi
znajomi mają te trzy patenty. Tylko właściciel pierwszego nie narzeka.

4. Data: 2006-08-07 18:33:26

Od: "Laskar" <l...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - Koło Atol: http://tiny.pl/7htp
> - Ravak VS3: http://tiny.pl/7ht1
> Wszelkie podpowiedzi dotyczące utzrmania w czystości,
a ja wybrałem sanplast - jestem własnie przed zakupem ... jedyne
półokrągłe - model KWAP/ZDPlus-S 85x160 - ale jest do zastosowania chyba
tylko z jednym modelem wanny - wiec trzeba kupić komplet ...
... znajomi znajomego mają od 3 lat- byłem u nich na mieszkaniu na wizji -
są zadowoleni - a i wygląd mi przypadł do gustu

R.

5. Data: 2006-08-07 19:53:43

Od: Darecka <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kabine warto wyczyscic raz w miesiacu plynem
anty_parowaniu_szyb_samochodowych. Przetestowalam - nie osiada wtedy
osad z kamienia. ;-)
D.

6. Data: 2006-08-09 07:42:39

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

HaNo napisał(a):
> Tylko pierwsza, bez ramek, bez fruwających skrzydeł. Akurat trzej moi
> znajomi mają te trzy patenty. Tylko właściciel pierwszego nie narzeka.

podstawowe pytanie - czy ci z latajacmi skrzydlami zaplacili za te
parawany tyle, ile jest na tej stronie (blisko 1000pln) czy tez
kupili najtansze w obi za 200pln? bo to imho jest roznica..

Sierp

Klimatyzacja - jakiej firmy?
Studniarze poszukiwani
klimatyzator
uszkodzona kuchenka mikrofalowa
prosze o pomoc i porade - rysy na plytkach