Kaczor !

1. Data: 2001-12-08 11:20:47

Temat: Kaczor !
Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie :-)))

Dostalam wczoraj kaczora, taki ze cztery kilo i szczerze powiem nie bardzo
wiem czy to nadaje sie do jedzenia. Kaczka to i owszem, ale z kaczorem mam
do czynienia pierwszy raz. Jak go zrobic???, myslalam o nadzianiu go jakims
owocem, ale czy ze wzgledu na plec ptaszyska nie trzeba potraktowac go
inaczej ????
Prosze o wszelkie sugestie.

Pozdr.
Adiola

1. Data: 2001-12-08 15:40:14

Temat: Odp: Kaczor !
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> owocem, ale czy ze wzgledu na plec ptaszyska nie trzeba potraktowac go
> inaczej ????
> Prosze o wszelkie sugestie.
>
> Pozdr.
> Adiola

Muszę Ci powiedzieć,że nigdy nie sprawdzałam płci u kaczek które robiłam.
Nawet nie wiem jak to zrobić. Myślę, że jemu już obojętne jak go
potraktujesz, więc zrób GO z jabłkami i zjedz. Na mój pomyślunek powinien
smakować dobrze.
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-12-08 17:05:35

Temat: Re: Kaczor !
Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> Muszę Ci powiedzieć,że nigdy nie sprawdzałam płci u kaczek które robiłam.
Nawet nie wiem jak to zrobić.

?????????? A moze, jeslibys sie postarala?

1. Data: 2001-12-08 17:32:21

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9uthbb$7f2$...@n...xs4all.nl...
> Nawet nie wiem jak to zrobić.
>
> ?????????? A moze, jeslibys sie postarala?

Oczywiście, o ile mi powiesz jak to zrobić!!!
Tylko czy przez to,że będę wiedziała będzie lepsza?
Pozdrawiam zaciekawiony Ramzes.

1. Data: 2001-12-08 19:52:19

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nawet nie wiem jak to zrobić. Myślę, że jemu już obojętne jak go
> potraktujesz, więc zrób GO z jabłkami i zjedz. Na mój pomyślunek powinien

No ja tez nie wpadlabym na pomysl badania czy stworzonko babsie czy
chlopskie, ale znajomy ktory obdarzyl mnie ptaszeciem, powiedzial cyt. :"
mama ubila dwoch kaczorow ", wiec uznalam za stosowne dopytac o plec i
dowiedzialam sie, ze to pan kaczor, hihihihi :-)))).
Poniewaz to biedni ludzie , zwierzatka hoduja ze wzgledow ekonomicznych,
wiec jadaja np. zupy na tych kaczorach :-). Pieka raczej wylacznie
swiatecznie, wiec od niego nie dowiedzialam sie jak zrobic te zwierzyne
:-))).
Ptak jest bardzo tlusty, wiec moze trzeba ponacinac mu ciut skorke, coby
tluszcz wyciekal???
Zrobie GO z jablkami, potraktuje troche borowkami moze i pewnie bedzie
dobry.
Jak sie uda to bedzie jutro :-)))

Pozdr.
Adiola ( z wielkim ptakiem ) :-))))

1. Data: 2001-12-10 13:21:24

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"adiola" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag
> [...]
jakims
> owocem, ale czy ze wzgledu na plec ptaszyska nie trzeba potraktowac go

Daruj mu zycie!

Ciocia Krysia

1. Data: 2001-12-10 16:49:49

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Irek Zablocki" <i...@w...de> napisał w wiadomości

> "adiola" <a...@w...pl> schrieb im Newsbeitrag

> jakims

> Daruj mu zycie!
>
> Ciocia Krysia

Kiedy on juz niezyw!!!!!
A Ciocia Krysia powiedziala, ze z japkami i marjankiem bedzie dobrze
;-))))))
Zaraz, zaraz, a dlaczego podszywasz sie pod Krysie ?????, niech no Cie
dorwie, to dopiero Ci pokaze, gdzie kaczory chodza :-))))))).

Pozdrawiam serdecznie
Adiola

1. Data: 2001-12-11 08:48:23

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zaraz, zaraz, a dlaczego podszywasz sie pod Krysie ?????, niech no Cie
> dorwie, to dopiero Ci pokaze, gdzie kaczory chodza :-))))))).

Ciocia byla wczoraj niedysponowana - ktores z tych 18-tu piw musialo byc
nieswieze, dlatego pisalem w imieniu Szanownej. Moja skrzynka byla bez
zarzutu. Kochana Adiolu, koniecznie pokaz mi gdzie te kaczory chodza -
zrobie je na pikantno.

Tymczasowo, bez buzi i bez usciskow, bo jestem wyjatkowo pociagajacy i kto
wie, czym to sie moze dla Ciebie skonczyc.

Irek, w stanie podgoraczkowym, bo chory i wybiera sie do tesciowej

1. Data: 2001-12-12 07:53:13

Od: "adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nieswieze, dlatego pisalem w imieniu Szanownej. Moja skrzynka byla bez
> zarzutu. Kochana Adiolu, koniecznie pokaz mi gdzie te kaczory chodza -

No, to wszystko wyjasnia :-))).
A kaczory chodza po podworku, nie wiedziales ;-))))

> Tymczasowo, bez buzi i bez usciskow, bo jestem wyjatkowo pociagajacy i kto
> wie, czym to sie moze dla Ciebie skonczyc.

Ok, rozumiem, ale po kuracji ozdrawiajacej licze chocby na dloni uscisk
:-)))

> Irek, w stanie podgoraczkowym, bo chory i wybiera sie do tesciowej

Zdrowka zycze :-))

Adiola

kawa po irlandzku, pomocy!!!
barszcz czerwony, nie czerwony