Kaczyński od urodzenia, przez 50 lat integrował się z cywilizacją białego człowieka

21. Data: 2017-07-23 14:06:37

Temat: Re: Kaczyński od urodzenia, przez 50 lat integrował się z cywilizacją białego człowieka
Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> A w Polsce nadal więcej osób ginie na drogach w wypadkach:
> http://www.krbrd.gov.pl/pl/aktualnosci/bezpieczenstw
o-na-drogach-ue-najnowsze-dane-statystyczne.html

A ile ludzi ginie od chorób przenoszonych przez komary czy kleszcze!!!:)

> W Polsce mamy SKOKi (a raczej gigantyczną dziurę w kasie) i rządzący się
> tym nie przejmują, mamy Rydzyka, Pawłowicz, Oko, Kołakowską,
> Terlikowskiego, Międlara i rosnące w siłę ugrupowania faszystowskie.

To jacy musieli być poprzednicy skoro lud wybrał faszystoskie pisy?

> Mamy w partii rządzącej prokuratora z okresu PRL, o którym rządzący
> wiedzą co robił i im to nie przeszkadza.

http://3obieg.pl/wp-content/uploads/2015/12/2c9df-mi
nistrowie_msz_pap_625.jpg
Rostowski przeprasza Huebner za "starą komuszkę"

> W rządzie mamy Macierewicza. Mamy rządowe TVpis utrzymywane z budżetu
> państwowego, która poziomem i standardami nie odbiega zbytnio od TV w
> Korei Północnej.

To twoja ocena, masz do niej prawo. Zawsze z kilku źródeł możesz sobie
coś wybrac, ale żeby tvp nie różniła się od tefauenów? Toż to
brak pluralizmu był.

> Mamy sejm, który po nocach uchwala prawo łamiące konstytucję

Od oceny jest chyba TK?

> mamy
> Prezydenta, który śmiga na skuterach wodnych podczas gdy sejm uchwala
> prawo łamiące konstytucję.

Ma 21 dni na decyzje:) Już tak nie ubolewaj, jak Nowoczesne protestowali,
Ryśe latali na Maderę.

> I w końcu mamy obywateli (tak, to o tobie), którym nie przeszkadza, że
> odbiera im się prawo do niezależnych sądów

SN to raczej od grubych spraw, mało kogo stać na dociągnięcie sprawy
aż do SN. Skoro sędziowie są niezawiśli (hi hi), nie powinno być różnicy
kto tam będzie.

I twoje mentory już się wypowiadali:
ctrl+v
Rulewski:
https://youtu.be/IkmaHIQM_K8

Rzepliński:
,,Sądy i sędziowie zbierają więcej ocen negatywnych niż pozytywnych w badaniach
opinii publicznej. Media informują o wcale licznych - jak na profesję ludzi o
nieskazitelnych charakterach - aferach korupcyjnych, pijanych sędziach w gmachach
sądów i pijanych sędziach za kierownicą samochodów, sędziach - sprawcach przestępstw
pospolitych. Co do części tych afer dotychczasowe mechanizmy ustawowe korekcyjne są
BEZRADNE WOBEC SIŁY UKŁADU, wobec przejawów demonstrowanej publicznie mentalności
oblężonej twierdzy najważniejszych struktur naszego sądownictwa"

> Faktycznie, w twojej Polsce jest lepiej. W mojej nie jest, bo ja mam
> większe wymagania niż dżdżownica.

http://iqkartka.pl/cards/14719.png

To bardzo dobrze, że instytucje w PL robią się poważne i zaczynają
ogarniać np. karuzele VATowskie:) Też Donek o tym wiedział, ale Donek
tak jak i Stolcman "nic nie robić to nikomu się nie narażać".

22. Data: 2017-07-23 14:15:43

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.pl...

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.pl...

>Mówisz o okresie od 2012? :->

Nie, mówię o okresie po 2015 i przyroście upadłości o 25%

23. Data: 2017-07-23 14:32:24

Od: Bytomir Kwasigroch <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Ghost napisał:

> Nie, mówię o okresie po 2015 i przyroście upadłości o 25%

Ani mniejszy, ani większy. Zamiast szczekać, wystarczy doczytać.

Rośnie liczba upadłości konsumenckich. Dzięki bardziej liberalnym przepisom tylko
przez pierwszych 11 miesięcy 2016 roku ich liczba przekroczyła 4 tys. Większość
upadłości to tzw. zaległe, czyli dotyczące zobowiązań sięgających lat 90.

- Na gospodarkę wpływ rosnącej liczby upadłości nie powinien być negatywny. Te 4 tys.
osób prawdopodobnie przed ogłoszeniem upadłości i tak żyło w szarej strefie. Celem
prawa jest umożliwienie ludziom powrotu do normalnego życia. Stają się oni na nowo
konsumentami, pracownikami, podatnikami. Minus polega na tym, że nikt nie spodziewał
się, że aż tak chętnie Polacy zaczną z tej upadłości korzystać i sądy nie były na to
gotowe - podkreśla Mateusz Medyński.

Poza tym oczu kąpiel, albo szklaneczkę wody.

24. Data: 2017-07-23 15:52:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ghost <n...@d...pl> wrote:

> Użytkownik "XL" napisał w wiadomości grup
.pl...

.pl...

> Nie, mówię o okresie po 2015 i przyroście upadłości o 25%

Mów.

25. Data: 2017-07-23 18:23:18

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-23 o 14:06, Bytomir Kwasigroch pisze:

o-na-drogach-ue-najnowsze-dane-statystyczne.html

> A ile ludzi ginie od chorób przenoszonych przez komary czy kleszcze!!!:)

A ilu spadło z drabiny!

> To jacy musieli być poprzednicy skoro lud wybrał faszystoskie pisy?

Jacy by ci poprzednicy nie byli, lud mógł wybrać lepszych, a nie gorszych.
Zadaj sobie pytanie, dlaczego wybrał gorszych?

> http://3obieg.pl/wp-content/uploads/2015/12/2c9df-mi
nistrowie_msz_pap_625.jpg
> Rostowski przeprasza Huebner za "starą komuszkę"

Cokolwiek byś nie napisał, nie zmieni to faktu, że pis przygarnął
PRLowskiego funkcjonariusza i nie przeszkadza mu to wycierać sobie gęby
komuchami.
I najwięcej komuchów jest wśród pislamistów.
A miało być lepiej.

> To twoja ocena, masz do niej prawo.

To nie jest ocena. To obiektywny fakt.
Trzeba być debilem, żeby węszyć spisek po kształcie zniczy, albo że
ludzie protestują, bo chcą przyjmować muzułmańskich uchodźców.
Jeśli się zgadzasz z tymi kretynizmami to jesteś debilem. I to też nie
jest ocena.

> Zawsze z kilku źródeł możesz sobie
> coś wybrac,

Jeszcze mogę.

> ale żeby tvp nie różniła się od tefauenów? Toż to
> brak pluralizmu był.

Bez wątpienia jesteś debilem.

> Od oceny jest chyba TK?

Oczywiście nie zauważyłeś, że TK już nie ma.
Bez wątpienia jesteś debilem.

> Ma 21 dni na decyzje:)

Serio? I dlatego ma w dupie protestujących ludzi?

> [...]

> SN to raczej od grubych spraw, mało kogo stać na dociągnięcie sprawy
> aż do SN. Skoro sędziowie są niezawiśli (hi hi), nie powinno być różnicy

Kompletnie nie ogarniasz co się dookoła ciebie dzieje.

> [...]
oblężonej twierdzy najważniejszych struktur naszego sądownictwa"

I to ma być powód, który usprawiedliwia wprowadzanie dyktatury?
Z tym można sobie poradzić na sto tysięcy sposobów, a nie oddawać władzę
w ręce jednego człowieka.
Wszyscy normalni, którzy uczyli się historii wiedzą jak to się kończy,
tylko pislamski lud jest zaskoczony dlaczego ludzie protestują.

> To bardzo dobrze, że instytucje w PL robią się poważne

Bez wątpienia jesteś debilem. Robią się tak samo poważne jak na
Białorusi. Cały świat klęka przed powagą i potęgą Białorusi.

> i zaczynają
> ogarniać np. karuzele VATowskie:) Też Donek o tym wiedział, ale Donek
> tak jak i Stolcman "nic nie robić to nikomu się nie narażać".

A miało być lepiej.
Jakoś SKOKów nadal nie ogarniają. Ale to przecież drobne w porównaniu do
AmberGold, nie?

Powrotu do zdrowia życze,.
Piotr

26. Data: 2017-07-28 20:24:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

o-na-drogach-ue-najnowsze-dane-statystyczne.html

> A ilu spadło z drabiny!

> Jacy by ci poprzednicy nie byli, lud mógł wybrać lepszych, a nie gorszych.
> Zadaj sobie pytanie, dlaczego wybrał gorszych?

Bo miał bardzo dobre wskazówki - wystarczyło się przypatrzeć, kogo lewactwo
nazywa "gorszymi" i tych właśnie wybrać.

27. Data: 2017-07-29 16:27:31

Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Cokolwiek byś nie napisał, nie zmieni to faktu, że pis przygarnął
> PRLowskiego funkcjonariusza i nie przeszkadza mu to wycierać sobie gęby
> komuchami.

Luda stać na jako takie wakacje nad morzem i nie muszą po śmietnikach
grzebać, jak myślisz? Lud zacznie gardłować w 2018 za peło psl? Wątpię.

> I najwięcej komuchów jest wśród pislamistów.

Cel uświęca środki:)

> A miało być lepiej.

Sitwie już było lepiej, musita żyć z zaskórniaków.

http://s10.ifotos.pl/img/001jpg_qparqsn.jpg

28. Data: 2017-07-29 17:11:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<f...@g...com> wrote:

> [...]
>
> Cel uświęca środki:)

> Sitwie już było lepiej, musita żyć z zaskórniaków.

Albo za "dwa tysiące":
http://m.niezalezna.pl/90827-panika-wsrod-bylych-esb
ekow-i-milicjantow-za-2-tys-zl-nie-jestesmy-w-stanie
-wyzyc

29. Data: 2017-08-06 10:43:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-28 o 20:24, XL pisze:

> Bo miał bardzo dobre wskazówki

Bo rodzice zamiast uczyć dzieci myślenia posyłają je na religie.

- wystarczyło się przypatrzeć, kogo lewactwo
> nazywa "gorszymi" i tych właśnie wybrać.

http://cdn.natemat.pl/414994ee691f5f643d9fba941a1b1b
58,780,0,0,0.jpg

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2017-08-06 10:53:36

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-07-29 o 16:27, f...@g...com pisze:

> Luda stać na jako takie wakacje nad morzem i nie muszą po śmietnikach
> grzebać, jak myślisz?

Jaki to ma związek z tym co napisałem?

> Lud zacznie gardłować w 2018 za peło psl? Wątpię.

Ja też wątpię. No i?

> Cel uświęca środki:)

Czyli doskonale zdajesz sobie sprawę z jakiego pokroju ludźmi masz do
czynienia i ci to nie przeszkadza?

> Sitwie już było lepiej,

W szeregach pis nadal mają się dobrze. Mają się jeszcze lepiej.

> musita żyć z zaskórniaków.

Dobrze się czujesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr