Kafelki za 380 zł/m !!!

1. Data: 2006-04-04 19:39:16

Temat: Kafelki za 380 zł/m !!!
Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam kafelki idealnie pasujące do mojego wnętrza, ale kosztują ...380
zł za metr kwadratowy. Są to kafelki Miradu XILO 60 x 60 x 30cm. Są
cholernie drogie. Moze znacie odpowiedniki trochę tańsze.
Po pierwsze szukam takich duzych, po drugie matowych z fakturą paseczków
albo krateczki (delikatnie) w kolorze beż i grafit (brudne niebieskie).
Szukam i szukam i nie mogę znależć. Pomożecie?

Aga

2. Data: 2006-04-04 19:53:24

Temat: Re: Kafelki za 380 zł/m !!!
Od: Adam <a...@m...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

> Znalazłam kafelki idealnie pasujące do mojego wnętrza, ale kosztują ...380
> zł za metr kwadratowy. Są to kafelki Miradu XILO 60 x 60 x 30cm. Są
> cholernie drogie. Moze znacie odpowiedniki trochę tańsze.

To po co lazisz po takich sklepach ? :)

Podczas wybierania plytek tez trafilismy do sklepu, w ktorym normalne
plytki byly wlasnie po >250pln/m2. Coz - oryginalne, ladne, raczej
nowoczesne formy, wysoka precyzja wykonania. Nasze rodzime produkcje
staly w kaciku opisanym "tanie plytki" :)
Aczkolwiek sprzedawca mowil, ze te drogie na zamowienie, czeka sie dlugo
a klatwa jest domawianie potem dekoru lub plytki. Podal przyklad z
praktyki - 3 miesiace czekania na plytke ze wzorkiem.

Zrob zdjecie tych Miradu XILO... moze cos sie nasunie, moge znac inne. W
duzych sklepach maja katalogi, moze szybciej znajdziesz.

Udalo nam sie kiedys znalezc odpowiednik plytek dwoch roznych
producentow. Polskie za 49pln/m2 i hiszpanskie po 89pln/m2. Identyczny
wzor, kolory inne no i precyzja wykonania - te drugie lepsze, i to z
daleka robilo juz wrazenie.

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv

3. Data: 2006-04-04 21:47:20

Od: Magdalaena <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swego czasu moja mama zapragnęła (po miesiącach szukania) kupić płytki,
które sprowadzano z Włoch. Były dość drogie, ale potrzebny był nam tylko
półmetrowy pasek nad blat kuchenny pod szafkami. Płytki były, ale dekory
(trzy rodzaje) ... Okazało się, że trzeba czekać miesiąc aż przyjadą z
Włoch. A tu początek grudnia i kuchnia powinna być na święta !
W tej sytuacji moja mama skłoniła sprzedawcę do ściągnięcia dekorów z
ekspozycji w trzech sklepach w Warszawie i te dziewięć dekorów nam
wystarczyło ;-)
Magdalaena

4. Data: 2006-04-05 06:02:33

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> Znalazłam kafelki idealnie pasujące do mojego wnętrza, ale kosztują ...380
> zł za metr kwadratowy. Są to kafelki Miradu XILO 60 x 60 x 30cm. Są
> cholernie drogie. Moze znacie odpowiedniki trochę tańsze.

a jakiego producenta sa te plytki?

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

5. Data: 2006-04-05 07:15:35

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

T0SIA napisał(a):

> a jakiego producenta sa te plytki?

Jaja se robisz?

Marcin Marski

6. Data: 2006-04-05 07:41:58

Od: Marcin Marski <m...@o...pl_BEZTEGO> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):
> Znalazłam kafelki idealnie pasujące do mojego wnętrza, ale kosztują ...380
> zł za metr kwadratowy. Są to kafelki Miradu XILO 60 x 60 x 30cm. Są
> cholernie drogie.

Nie sądzę, aby w Twoim mieście był tylko jeden salon z ceramiką. Ja
miałem podobny problem, bo znalazlem włoskie płytki z wypalanej gliny
własnie po jakies 400pln/mkw. Poszukałem sobie i w Cermagu znalazłem
również włoskie, ale już gres, baaaardzo podobne po 135pln/mkw.
Maluteńkie ustępstwo estetyczne - ogromny zysk finansowy, i na to mogłem
pójść. Życzę powodzenia w poszukiwaniach.

Aha - czas oczekiwania kilka tygodni to norma jeśli tylko nie kupuje się
Ceramiki Paradyż (okropieństwo, z całej ich produkcji nie podoba mi się
ani jeden wzór, widocznie nie tak grupa docelowa),nawet z Opoczna na
lepsze/droższe wzory trzeba czekać. Konsekwencja panującej powszechnie
opinii, że dobre to tanie.
Mi od chwili zamówienia do odbioru płytek wyjdzie ok 2 m-cy, ale warto
poczekać, nie pali się.

Marcin Marski

7. Data: 2006-04-05 08:35:49

Od: "AWJ" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

<< Są to kafelki Miradu XILO 60 x 60 x 30cm.

Nie dziwię się, że tyle kosztuje! Taaaka bryła!!!! musi kosztować:)

8. Data: 2006-04-05 09:43:16

Od: "Aga" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Marski" <m...@o...pl_BEZTEGO> napisał w
wiadomości news:e0vsc7$57$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
> opinii, że dobre to tanie.
> Mi od chwili zamówienia do odbioru płytek wyjdzie ok 2 m-cy, ale warto

To kafelki VIVA Ceramica. W każdym razie szukam tanszych odpowiednikó.
Dzieki za podsunięcie Cermagu! A tak naprawdę czym róznią się kafelki
wloskie czy hiszpańskie od polskich?

Aga

9. Data: 2006-04-05 17:18:01

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Marski napisał(a):

> Jaja se robisz?

akurat nie wyobraz sobie
firma w ktorej pracuje jest przedstawicielem wielu fabryk i chce pomoc
wklepuje nazwe w googlu ale nie znajduje niczego a nazwa producenta
pozwala odnalezc plytke (jakbys wczesniej na to nie wpadl) a co za tym
idzie mozna poszukac zamiennika (to tez jakbys na to nie wpadl)

wiec Ty sobie jaj nie rob

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

10. Data: 2006-04-05 17:19:54

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga napisał(a):

> To kafelki VIVA Ceramica. W każdym razie szukam tanszych odpowiednikó.
> Dzieki za podsunięcie Cermagu!

jesli szukasz pomocy w Cermagu wal na priv :-)
moze cos wskuramy

--
Pozdrawiam - T0SIA
"Kobieta winna być na tyle wykształcona, by przyciągać głupich mężczyzn,
i na tyle wulgarna, by kusić inteligentnych." Jeane Moreau

parkiet a podgumowany dywan
faktury do wniosku o zwrot VAT-orginał czy kopia?
Jak zmywarka Bosch vs Whirlpool?
kuchnia wyspa - fajna?
odległośc między licznikiem gazu, a kuchenką