Re: Kafelki za 380 zł/m !!!

From: Adam <a...@m...w.stopce>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Kafelki za 380 zł/m !!!
Date: Tue, 04 Apr 2006 21:53:24 +0200

> Znalazłam kafelki idealnie pasujące do mojego wnętrza, ale kosztują ...380
> zł za metr kwadratowy. Są to kafelki Miradu XILO 60 x 60 x 30cm. Są
> cholernie drogie. Moze znacie odpowiedniki trochę tańsze.

To po co lazisz po takich sklepach ? :)

Podczas wybierania plytek tez trafilismy do sklepu, w ktorym normalne
plytki byly wlasnie po >250pln/m2. Coz - oryginalne, ladne, raczej
nowoczesne formy, wysoka precyzja wykonania. Nasze rodzime produkcje
staly w kaciku opisanym "tanie plytki" :)
Aczkolwiek sprzedawca mowil, ze te drogie na zamowienie, czeka sie dlugo
a klatwa jest domawianie potem dekoru lub plytki. Podal przyklad z
praktyki - 3 miesiace czekania na plytke ze wzorkiem.

Zrob zdjecie tych Miradu XILO... moze cos sie nasunie, moge znac inne. W
duzych sklepach maja katalogi, moze szybciej znajdziesz.

Udalo nam sie kiedys znalezc odpowiednik plytek dwoch roznych
producentow. Polskie za 49pln/m2 i hiszpanskie po 89pln/m2. Identyczny
wzor, kolory inne no i precyzja wykonania - te drugie lepsze, i to z
daleka robilo juz wrazenie.

--
Adam
usun literki "v": v...@v...vcomv