Kakaowe eksperymenty

1. Data: 2003-11-13 11:07:05

Temat: Kakaowe eksperymenty
Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako że antybiotyki powodowały gorzkość w ustach, szukałam nowych wrażeń
kulinarnych.

Wczoraj zostało mi trochę ciasta a'la naleśnikowego (ale na jogurcie w
miejsce kwaśnej śmietany i z proszkiem do pieczenia). Nie zastanawiając się
za bardzo, dosypałam czubatą łyzkę kakao, usmażyłam grubego naleśnika i ..
zjadłam ze smakiem (i z powidłami). Dobre bylo! Czy ktoś już tak próbował?
Poważnie się zastanawiam nad takim tortem naleśnikowym przekladanym jakąś
masą nugatową i bitą śmietaną z owocami i te placki naleśnikowe właśnie z
kakao.

I zastanawiam się też, czy ktoś do galaretkowca do tej masy z mleka
skondensowanego i żelatyny próbował dodać kakao - ptasie mleczko kakaowe
wyszłoby jak znalazł. A jeśli tak, to jak dużo?

Kolega, który był przez miesiąc w Meksyku opowiadał, że na deser się tam
jada ciemną fasolę z czekoladą. Próbował ktoś? Może ktoś ma przepis?
guglanie bez efektów.

I chyba zrobię tego śledzia w czekoladzie...

--
KingAM

[muchoza bakterioza]
kakaowa wszem i wobec

1. Data: 2003-11-13 11:17:11

Temat: Re: Kakaowe eksperymenty
Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bovokk$qoo$1@opal.futuro.pl...
> Jako że antybiotyki powodowały gorzkość w ustach, szukałam nowych wrażeń
> kulinarnych.
/.../
> I chyba zrobię tego śledzia w czekoladzie...

Kinga, a czy to aby na pewno li i jedynie antybiotyki? ;)

Ania

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-11-13 11:26:45

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kinga, a czy to aby na pewno li i jedynie antybiotyki? ;)
>
> --
> Pozdrawiam,
> Ania

Li i jedynie.
Na mur beton!
Jestem tego pewna :))
(ale objawy mam ciążowe że panie teges - budzę się w środku nocy głodna i
jem pierogi, smakują mi jedynie zdecydowane smaki i takie w ogóle czuję i
kontrastowe jeszcze - kapustka kiszona - czekolada - ogóreczek konserwowy,
zrezygnowalam z wody mineralnej i muszę pić coś co smak ma, bo inaczej jest
tak gorzko, że można zwariować - jak ktoś kiedyś rozgryzał za przeproszeniem
tabletki na robaki to taki smak mam mniej więcej od 2 tygodni w gardle -
byle do niedzieli niech ta kuracja się już skooooończyyyyy bo ja
zwariuuuujęęęęę)
A dziś idę kupić landrynki, bo jak ciućkam to jest słodko.
Całe szczęście, że jestem pewna, że to _nie_ciąża (bo tu pewne czynniki
jednak muszą wystąpić panie tego) ;))

--
KingAM

[muchoza bakterioza]
z głupawką

1. Data: 2003-11-13 11:42:36

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bovpph$r45$1@opal.futuro.pl...

> [...]
> tabletki na robaki to taki smak mam mniej więcej od 2 tygodni w gardle -
> byle do niedzieli niech ta kuracja się już skooooończyyyyy bo ja

No to masz lepsze objawy ciazowe niz ja :). Owszem, przez jakies dwa
tygodnie jadlam sledzie w zalewie octowej, mialam "ochotki" np. na rybe po
grecku czy flaki, ale to juz minelo. Teraz tylko raz na jakis czas _musze_
zjesc zupke chinska i mam nadzieje, ze nie zaszkodze tym Malenstwu (a maz
mnie od trucicieli wyzywa!).

1. Data: 2003-11-13 12:01:30

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zjesc zupke chinska i mam nadzieje, ze nie zaszkodze tym Malenstwu (a maz

Moja koleżanka, która uwielbiała słodycze forever, w czasie ciąży nie mogła
na nie patrzeć - ja też tak będę chcieć! ;))

--
KingAM

[muchoza bakterioza]

1. Data: 2003-11-13 12:08:08

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bovrqn$eil$1@opal.futuro.pl...

> Moja koleżanka, która uwielbiała słodycze forever, w czasie ciąży nie
mogła
> na nie patrzeć - ja też tak będę chcieć! ;))

Mozesz chciec! Ja to tak roznie, jednego dnia nie moge patrzec, a drugiego
jem tylko chleb z dzemem i drozdzowki.
Najdziwniejsze, ze ksiazek nie moge czytac, bo mi niedobrze :(. A ja tak
lubie czytac (lubilam?).

1. Data: 2003-11-13 12:08:55

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najdziwniejsze, ze ksiazek nie moge czytac, bo mi niedobrze :(. A ja tak
> lubie czytac (lubilam?).
> --
No tak, książki mają dużo skutków ubocznych ;))
Jak się od małego nauczyłam czytać przy jedzeniu, tak mi do dziś zostało!
;)) (niestety)

--
KingAM

[muchoza bakterioza]

1. Data: 2003-11-13 12:32:51

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bovs8j$9ai$1@opal.futuro.pl...
> No tak, książki mają dużo skutków ubocznych ;))
> Jak się od małego nauczyłam czytać przy jedzeniu, tak mi do dziś zostało!
> ;)) (niestety)

Ja mam to samo :). Bez ksiazki juz mi tak nie smakuje :).

1. Data: 2003-11-13 12:33:29

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam to samo :). Bez ksiazki juz mi tak nie smakuje :).
> --
>Chyba ogłoszę jakiś konkurs na najlepszy przepis na czytankowe podjadanki -
kalorie nie grają roli :))
Mi zawsze smakowały albo jabłka albo landrynki, ale jak jestem u babci, to
ona zawsze robi albo racuchy albo jabłka w cieście albo niestety, najlepsze
z tego wszytkiego oponki, takie gorące, pyszne, ociekające tłuszczem i
posypane cukrem pudrem, przecież to się w głowie nie mieści ile człowiek
może tego zjeść!
Zgroza ogarnia ;))

P.S. Który miesiąc? I jak się zmienia smak / upodobania kulinarne i smakowe
podczas ciąży? Jest różnica?

--
KingAM

[muchoza bakterioza]
panna bezdzietna nieciężarna

1. Data: 2003-11-13 12:54:16

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-11-13 13:33:29 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Kinga Macyszyn* skreślił te oto słowa:

>Chyba ogłoszę jakiś konkurs na najlepszy przepis na czytankowe podjadanki -
> kalorie nie grają roli :))

Pomidory prosto z krzaka, do tego trwaka, kocyk i ksiazka, i dobrze by bylo
zeby nei padalo ;)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@h...pl

uwazajcie na sztuczny miod!:)