Re: Kara boska i ostrzezenie dla innych?

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Wed, 29 Jul 2015 10:31:10 -0700 (PDT)
<c...@g...com>
<e...@g...com>
<0...@g...com>
<e...@g...com>
<c...@g...com>
<1d9pfgqw6za8o.x84a4jwqof9c$.dlg@40tude.net>
<d...@g...com>
<1wexbihs3vo43$.1j2c1jxhz2cq2.dlg@40tude.net>
<mp8uoe$ncs$1@dont-email.me>
<6...@g...com>
<e...@g...com>
Subject: Re: Kara boska i ostrzezenie dla innych?
From: Penetrator <r...@g...com>

m...@g...com
W dniu środa, 29 lipca 2015 07:29:09 UTC+2 użytkownik Penetrator napisał:
> Pszemol

> Specyficzne poczucie humoru macie oboje...
> A już skojarzenia z Jezusami to dosyć dziwne.

Polecam Monthy Pythona jako obowiazkowe obrazy edukacyjne waszego watlego POczucia
humoru ;P

> Przecież to wiejski czub, przecież to nawet nie wie co znaczy ekologia jak już
pewnie zauważyłeś, dla niego to życie w jaskini bez majtek, a nie budowanie
naprzykład autostrad przyjaznych zwierzętom i przyrodzie. Ale buraczysko coś sobie
uroi i napierdala bzdury.

Twoje pojecie o ekologii zatrzymalo sie w rozwoju gdzies na poczatku lat 90tych.
Autostrada z przelazami wielce ekologiczna? Lata 70te w europie zachodniej moze... ;)

Nowoczesna bo ją budowałem i odbiór by nie przeszedł gdybyśmy dla zwierząt nie
budowali tuneli, na A1 masz co kilometr tunel, a też plany się zmieniały, bo ekolodzy
chcieli uchronić dany region i nanosiliśmy zmiany. Ale w twoim buraczanym pojmowaniu
autostady czy jeżdżący nimi ludzie powinni wysadzić samochody i zabronić autostrad,
bo wyobrażenie masz że jak ja jaskiniowiec, to inni też mają jak dzicy ze wsi
zapierdalać, to nie ekologia to wsiórstwo pełne nienawiści że inny to ma.