Kardamon

1. Data: 2004-10-20 16:54:40

Temat: Kardamon
Od: "Ania \(siostra Ewy\) M." <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc czy wie ktos gdzie w Poznaniu Kupic Kardamon????
Lubie kawe z Kardamonem a nigdzie nie moge go Znalesc w Stolicy Wielkopolski

Anka

1. Data: 2004-10-20 19:18:27

Temat: Re: Kardamon
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mercredi 20 octobre 2004 ? 18:54:40, vous écriviez :

> czesc czy wie ktos gdzie w Poznaniu Kupic Kardamon????
> Lubie kawe z Kardamonem a nigdzie nie moge go Znalesc w Stolicy Wielkopolski

Nie wiem, ale pozdrawiam :)

Ewcia

--
Niesz

1. Data: 2004-10-20 20:33:38

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania (siostra Ewy) M. napisał:

> czesc czy wie ktos gdzie w Poznaniu Kupic Kardamon????
> Lubie kawe z Kardamonem a nigdzie nie moge go Znalesc w Stolicy Wielkopolski

PiP w Browarze, Chata Polska na Strzeszynskiej.

th.

1. Data: 2004-10-20 20:35:26

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-10-21 07:47:28

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania \(siostra Ewy\) M." <N...@p...onet.pl> wrote in

> czesc czy wie ktos gdzie w Poznaniu Kupic Kardamon????
> Lubie kawe z Kardamonem a nigdzie nie moge go Znalesc w Stolicy
> Wielkopolski

Poszukaj po supermarketach lub sklepach specjalizujacych sie w
kawie/herbacie. Przynajmniej w Warszawie siec Mokpol (i chyba
Marcpol) sprowadza przyprawy z 'ekskluzywnej' serii (opakowane w
przezroczysta folie, do zawieszenia na kolku). Wybor zalezy pewnie od
sklepu.

1. Data: 2004-10-21 08:39:53

Od: "plitkin" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Wa-wie p0ojawil sie od jednego producenta (nie pamietam nazwy, ale to sa
nietypowe torebki: duze, prezzroczyste, z papierkiem u gory z opisem
przyprawy). Wygladaja "niby tak, jakby byly z gospodarsta jakiegos" - tzn.
bardziej "wiejsko, swojsko i td". Nie wygladaja na masowke. Taki kardamon
kupilem.
Poza tym kolezanka mowila, ze jest dostepny w sklepach BOMI (nie wiem czy sa
w poznaniu).

1. Data: 2004-10-21 09:30:34

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania (siostra Ewy) M." <N...@p...onet.pl>
> czesc czy wie ktos gdzie w Poznaniu Kupic Kardamon????
> Lubie kawe z Kardamonem a nigdzie nie moge go Znalesc w Stolicy
Wielkopolski

Z pewnością kardamon kupisz w sklepach z kawą.
--
Pozdrawiam, Jerzy

---

1. Data: 2004-10-21 09:35:56

Od: "Ania \(siostra Ewy\) M." <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ania (siostra Ewy) M." <N...@p...onet.pl> wrote in message
> czesc czy wie ktos gdzie w Poznaniu Kupic Kardamon????
> Lubie kawe z Kardamonem a nigdzie nie moge go Znalesc w Stolicy
Wielkopolski

> Anka

dzieki

Pozdrowka
Anka

1. Data: 2004-10-21 09:50:41

Od: "Błażej" <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Jak robi się kawę z kardamonem?

1. Data: 2004-10-21 10:12:43

Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

> PiP w Browarze, Chata Polska na Strzeszynskiej.

Na Strzeszyńskiej? Kiedyś niedaleko mieszkałem. Ehhh... Stare, dobre czasy:)

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

Przepis na szybkie ciasto Magdy Gessler PILNIE!
Kardamon
jarzynka na ciepło
Przepis na sos do hamburgerów i nie tylko
Gotowe sosy