Przepis na szybkie ciasto Magdy Gessler PILNIE!

1. Data: 2004-10-20 16:39:33

Temat: Przepis na szybkie ciasto Magdy Gessler PILNIE!
Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebny mi jest przepis na ciasto w ktorym prawie wszystko bylo odmierzane
lyzeczka hihi to tylko pamietam i ze robilo sie je szybciutko..pomozcie bo
musze je upiec na jutro
Kasia

1. Data: 2004-10-20 16:44:50

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

KAsia wrote:

> [...]
> lyzeczka hihi to tylko pamietam i ze robilo sie je szybciutko..pomozcie bo

Bylo tydzien temu. poszukaj pod tytulem: ciasto owocowe w 10 minut.

1. Data: 2004-10-20 16:54:51

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> Bylo tydzien temu. poszukaj pod tytulem: ciasto owocowe w 10 minut.

Wybacz Magdo...ale albo ja slepa jestem albo nie wiem co...widze owszem ale
tylko re.do tego ciasta. a glownego posta ani dudu nic jeszcze wytężę wzrok
moj mikry..
Kasia

1. Data: 2004-10-20 17:10:47

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepis podala dzis magda gessler w radiowej trojce - brzmi fajne, ja na
pewno wyprobuje:)

Dziesięć łyżek mąki, dziesięć łyżek cukru, dziesięć łyżek oleju
słonecznikowego i cztery całe jaja. Do tego szczypta soli i płaska łyżeczka
proszku do pieczenia. Wszystkie składniki dokładnie łączymy mieszając łyżką.
Na dnie tortownicy układamy owoce, na jakie tylko przyjdzie nam ochota -
jabłka, gruszki, banany, śliwki. Owoce zalewamy ciastem i wstawiamy do
rozgrzanego piekarnika (180 stopni), na 45 minut. Jeszcze ciepłe ciasto
polewamy lukrem przygotowanym z cukru pudru ukręconego z sokiem z cytryny, z
dodatkiem cynamonu. Pyszne i bardzo łatwe w wykonaniu ciasto.

1. Data: 2004-10-20 17:14:16

Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KAsia"

http://www.google.pl/advanced_group_search?hl=pl

--
Maciek.

1. Data: 2004-10-20 17:47:24

Od: "KAsia" <k...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:cl6698$k3d$1@mamut.aster.pl...
> [...]
> dodatkiem cynamonu. Pyszne i bardzo łatwe w wykonaniu ciasto.
>

>Wielkie dzikei dobra kobieto o to wlasnie mi chodzilo...pozdrawiam
serdecznie i zabieram sie do roboty
Kasia

Kardamon
jarzynka na ciepło
Przepis na sos do hamburgerów i nie tylko
Gotowe sosy
lubie ser :-)