Przepis na sos do hamburgerów i nie tylko

1. Data: 2004-10-20 15:10:35

Temat: Przepis na sos do hamburgerów i nie tylko
Od: "Golsar" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich .
Chciałbym podać wam przepis na sos do hamburgerów , choć mozna go oczywiście
stosowac również do mięs i ryb.
Taki sos podają w sieci Mr.Hamburgr .Zawsze bardzo smakował mi ten sos ,
swego czasu chyba się od niego nawet uzależniłem ;-)
Dużo czas zajęło mi "bajerowanie" dziewczyny która tam pracował aby
zdradziła mi ten przepis , a potem okazało się ze składniki są banalene ale
za to smak ........
Robie go zawsze na oko wiec ciężko mi bedzie owiedzieć dokładnie jaki to
proporcje ale spróbuje:
3 łyzeczki majonezu najlepiej kielecki winiary
1 łyżeczka koncentratu pomidorowego
1 łyżeczka musztardy
curry np.Kamis lub Kotany ( która robi cały smak ) dodaje jej tyle zeby sos
nie był za ostry i nie szczypał w język
troszkę soli i pieprzu
i to wszystko teraz wymieszać i gotowe .
Mozna do smaku zmienić troche proporcje.
Życze smacznego .:-)