Re: Karta parkingowa

Data: 2002-03-01 14:08:36
Temat: Re: Karta parkingowa
Od: <r...@p...onet.pl>

Rowniez witam

> "w ust. 6a po pkt 2 dodaje się pkt 3 w brzmieniu:
> 3) spełnienia przez osobę niepełnosprawną przesłanek określonych w art. 8
> ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym."

Ja mam pytanko apropos tegoz wlasnie art 8 w/w ustawy otoz w tekscie jednolitym
tej ustawy znalazlem zapis, ze szczegolowe okreslenie znakow do ktorych moze
nie stosowac sie posiadacz pojazdu bedacy ON lub tez osoba przewozaca ON jest
okreslone w art 7 ust. 2 w/w ustawy brzmi (w tekscie jednolitym): iz wlasciwy
minister okresla to, bylbym wdziefczny gdyby ktos mogl okreslic mi znaki do
ktorych stosowac sie nie musze. O odpowiedz prosze na priv (ostatnio rzadko
zagladam i czytam grupe)

> Pozdrawiam
>
> Katarzyna G.

Pozdrawiam