Re: Karta parkingowa

Data: 2002-03-02 15:07:42
Temat: Re: Karta parkingowa
Od: a...@i...org.pl (algraf)

wejdzie wejdzie, ale nie tak szybko :-)

- ustawa swoja droga a zycie swoja. niech mi ktos poda co to znaczy jasno
niebieski ? sa rozne odcienie ? czy to znaczy ze kazde wojewodztwo bedzie
mialo inny kolor ? czy beda laminowane ? kto ma je wydawac ? one juz powinny
byc wydrukowane ale nie sa :-) 25 zl - !!!! za co ? za kawalek papieru ? czy
posiadacze dawnych legitymacji musza od nowa wszystko zalatwiac ?

to rozporzadzenie to mam juz od kilku dni - i niezle sie usmialem :-)
Minister Infrastruktury rozp. z dnia 30 stycznia w sprawie wzoru karty ....
D.U. Nr 13 Poz.126

:-)
pozdr.
Arek