Re: Kary cielesne

Data: 2011-09-12 20:54:20
Temat: Re: Kary cielesne
Od: Lebowski <lebowski@*****.net>

W dniu 2011-09-12 22:21, Paulinka pisze:
> Lebowski pisze:
>
> /ciach/
>
> Widzisz Lebowski twój problem tkwi w złych założeniach.
> Otóż nie jestem biedna, nie jestem bezrobotna, nie jestem niczyją
> utrzymanką, nie złapałam męża na ciążę, nie mam niechcianych i
> nieplanowanych dzieci, nie mam kompleksów z powodu średniego
> wykształcenia, nie jestem gruba i brzydka, nie jeżdżę maluchem.
> O sorry rzeczywiście mam małe mieszkanie, co w czerwcu przyszłego roku
> się zmieni.
> No to Lebowski z czym ty do ludzi wyskakujesz? Z własnymi kompleksami?
> [...]

Znam calkiem sporo ludzi takich jak ty, bez wyksztalcenia,
wielodzietnych i starszych od ciebie o 10-20 lat.
W twoim wieku wiodlo im sie calkiem niezle: spore mieszkanie, samochod,
stanowisko, a dzis pograzaja sie w coraz wiekszej biedzie.
Przyszli mlodzi, z dyplomami panstwowymi, a nie jakims gownianym
parodniowym kursem ksiegowej gdzies w jakims podrzednym hotelu i
niestety, pracodawcy mieli zwiazane rece, pomijajac juz, ze mieli
bardziej wykwalifikwanych pracownikow z mniejsza kase.
I chociaz zycze ci naprawde jak najlepiej, to ty tez skonczysz na
szmacie. Bedziesz stara, niewykwalifikowana i nikomu nie potrzebna.
Te czasy, ze pierwsza prace mialo sie do emerytury nigdy juz nie wroca i
szkoda, ze tego nie widzisz.
Jesli zas chodzi prywatnie, to o czym ty mozesz ze mna porozmawiac?
Nie jestem obciazony emocjonalnie rodzina, ani nie mam zajoba na punkcie
gotowania wiec co ty jeszcze wiesz?
Jesli uwazasz, ze postrzegasz chociazby otaczajacy cie swiat lepiej od
innzyniera i lepiej go rozumiesz, to jestes nie tylko glupia, ale i
bezczelna. Dlatego dopoki nie zapracujesz sobie na odpowiedni poziom
percepcji i to bynajmniej nie dupa, to przykro mi, ale twoja obecnosc
pomiedzy ludzmi wyksztalconymi jest troche nie na miejscu.
Jak zapracujesz, to pierwszy wyciagne do ciebie reke i bedziesz mogla
zdecydowac, czy chcesza ja, czy masz ja gdzies, ale do tego czasu nie
bede legitymizowal twojej blachy w glowie, bo po prostu bylbym wtedy
zwyczajnym gnojem.
Nawet jak tego nigdy nie zrozumiesz.