Kary dla wątpiących w wierność żon (w Niemczech)

31. Data: 2009-05-21 02:30:52

Temat: Re: Kary dla wątpiących w wiernośćżon (w Niemczech)
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:653d.00001075.4a14747a@newsgate.onet.pl...

> A z tymi kobietami,to przecież problem społeczny,że kobiety z dziecmi są z
góry stawiane z pozycji przegranej.

W znanych mi przypadkach same się na takich pozycjach stawiają - z
logika są na bakier, dokonują prostych wyborów podsuwanych przez zżydolone
prawo. To w końcu dzięki temu prawu stanowionemu przez parchate kozipierdy
zarabiają oni wielkie pieniądze na babskiej i ludzkiej głupocie.
A wystarczyłoby zapisać w ustawach, że dzieci należą do ich ojca...

32. Data: 2009-05-21 04:21:38

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości

> Oj tak modnie teraz mówić memy,można też forma,struktura,determinanty.

Ale tu nie chodzi o to, żeby było modnie, toż nawet ten pacan Lacan się
chyba przewraca, jak to słyszy, choć powinien poprzeć ;o)

> Mówisz,że jak się obedrze kulture z jej nawarstwienia to pozostaną stałe
> wartości,a może jest tylko twoja wiara ,że tak jest.Gdyż słowo miłość w
> krajach arabskich zupełnie z czymś innym się kojarzy niż nam ,z inną
> symboliką tego obrazu,bo oni tam mają po kilka żon.

Przepraszam, nie wychowałem się w arabskiej kulturze a nie wyobrażam sobie,
jak można nie umieć i nie potrafić kochać kilku żon... osobiście bym chciał,
ale społeczeństwo wokół nadmiernie zacofane, to i co robić... jak się widzi,
że to tylko kulturowe nakładki, to każdy system staje się jednaki...

> Obedrzyj Szekspira a tych żon wielu nadal nie zobaczysz,bo to inna
> kultura.

Zobaczę, widzę nawet teraz... on obraca archetypami... to, co pod te
archetypy podstawia jest sprawą pierwszorzędną dla poszczególnej kultury,
drugorzędną dla przekazu, rzekłbym, narracji... niby co miałoby byc innego w
atrybutach miłości do jednej, a do kilku... to nieistotne szczegóły
techniczne... wiem wiem... mnóstwo ludzi dałoby się zabić... ale czytam
ostatnio Churchilla i nawet on pisze, że 80% to deb*** znaczy Ikselki... bo
szczegóły przedkładają nad idee, a tych jest kilka i są niemal wieczne...

>Więc pozostaje jedynie wiara w stabilność rzeczywistości i tak jak u Kafki
>pies kojarzy fakty sikania z kością tak u człowieka jest,że kojarzy i
>składa fakty w sposób mu odpowiadający.

To prawda, dlatego właśnie te 80% ;o)
Składanie faktów tak, jak niewygodnie, jest trudne...

> Panslawista maniacko skojarzy nieszczęście z Żydem i na tym wybuduje całą
> rzeczywistość i każdy z nas tak robi,tylko on jest trochę wyalienowany
> więc my to lepiej widzimy,a u siebie raczej nie ,a cała ludzkość tak >
> buduje światy i dla wersalczyków woda wydawała się zabójcza

I była... zobacz, jak pili u usańczyków... świetna książka wyszła ostatnio,
właśnie już do mnie dociera, że mniam! Był taki czas, kiedy woda była
brudniejsza i gorsza i pełna zarazków... niemal wszędzie... jedyne co możńa
było robić, to pędzić piwa wina i wszelkiego autoramentu świństwo...

> i się nie myli,tak dla katolików ziemia płaska i byli wstanie życie
> poświęcić,że tak właśnie jest.
> A z tymi kobietami,to przecież problem społeczny,że kobiety z dziecmi są z
> góry stawiane z pozycji przegranej.

I do tej pory się nie myją, zobacz, jak Paryż śmierdzi... i jaka tam woda
droga...
Problem społeczny jest, to prawda, ale czy on wynika z kultury czy z tego,
że kulturowe nakładki mocno niestabilne są?

Pzdr
Paweł

33. Data: 2009-05-21 05:48:35

Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Problem społeczny jest, to prawda, ale czy on wynika z kultury czy z tego,
> że kulturowe nakładki mocno niestabilne są?

Archetypy doprawdy ,podobno boimy się myszy z powodu tego,że zrzerały nam ziarno, to
znaczy naszym pra.A jak się okazuje dzieci nie boją się myszy, do momentu jak ktoś im
tego strachu nie pokaże w społeczeństwie.Mogę pokazać starch dzieciakom przed
rzodkiewką i jak jeszcze parę osób to powieli,to mamy pierwotny lęk strachu przed tą
rośliną.Tak samo Pansla nie wariowałby z Żydami,gdyby był w zupełnie innym
środowisku.
Czyli mamy kody kulturowe,z których nie za bardzo zdajemy sobie sprawę i przekazujemy
je na drodze społecznej, a nie gdzieś w nas stałości tkwią,można wyizolować dziecko i
połowy uczuć mu nie pokazać,takich jak np;strach,miłość i ono nie będzie tego
odczuwało.
Ta jak np;na wsiach ludzie najczęściej nie mają sumienia,bo to są wysokie wartości i
to środowisko jest zbyt niedojrzałe aby te kody przejąć.
Jeszcze niedawno był artykuł na temat wynalazku miłości macierzyńskiej i to ,że
pojęcie dziecka powstało na początku 20 w.Dlatego te małe stworzenia,nazywano małymi
ludzmi i dlatego nie miało praw tak jak teraz i jak mogło już chodzić to pracowało,ta
struktura kulturowa jeszcze do wiele miejsc na ziemi nie dotarła,bo pracują w
kopaniach.Dlatego twoja miłość do dziecka jest wartością kultury
a nie twoją,jako odczuwanie.
A nie wiem dlaczego tak bagatelizujesz ten problem kobiet ,jak analiza jego struktury
,mogłaby coś zmienić,tu ewidętnie widzę niechęć.

34. Data: 2009-05-22 04:35:15

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Archetypy doprawdy ,podobno boimy się myszy z powodu tego,że zrzerały nam
> ziarno, to znaczy naszym pra.A jak się okazuje dzieci nie boją się myszy,
> do momentu jak ktoś im tego strachu nie pokaże w społeczeństwie.

Wiele się boi bez pokazywania, tak jak pająków, wielkich zębów i wielu
innych takich... trochę naciągane jest zżeranie ziarna, bo byśmy raczej
wtedy polowali na nie jak nie przymierzając koty a nie się ich
archetypicznie bali... dla mnie archetyp to swego rodzaju kulturowy ogląd
rodzaju sieci neuronowej, jaką mamy w mózgu... znakomita większość ma
podobną to i archetypy są identyczne lub mocno zbliżone..

> Mogę pokazać starch dzieciakom przed rzodkiewką i jak jeszcze parę osób to
> powieli,to mamy pierwotny lęk strachu przed tą rośliną.

Jakbyś to robił przez sto pokoleń to tak, byłby już niemal pierwotny, ale
jeszcze nie do końca ;o)

> Tak samo Pansla nie wariowałby z Żydami,gdyby był w zupełnie innym
> środowisku.

Ale wariowałby z powodu innych "Żydów". To, z jakiego powodu konkretnie
wariuje to tylko nieważny szczegóół techniczny... wariactwo jest istotne...

> [...]
> tkwią,można wyizolować dziecko i połowy uczuć mu nie pokazać,takich jak
> np;strach,miłość i ono nie będzie tego odczuwało.

Nawet wtedy pozostane nieuświadomione ciśnienie, kóre po rozładowaniu, czyli
pokazaniu "uczucia" albo "sposobu reakcji" spowoduje efekt "o, właśnie to, z
ust mi to wyjąłeś". Nie przesadzałbym z tą zdolnością do manipulacji...

> Ta jak np;na wsiach ludzie najczęściej nie mają sumienia,bo to są wysokie
> wartości i to środowisko jest zbyt niedojrzałe aby te kody przejąć.

A skądżeś Ty to wziął? A nie jest tak, że nie widzisz tego sumienia, bo masz
całkiem inne? Na podobieństwo śmigusa dyngusa, które drzewiej ze zdrowego
lania wodą i smigania brzózkami po łydkach przeistaczało się w plugawe i
głupkowate miejskie skrapianie kilkoma kroplami wody różanej... bądź w innej
wersji ten chamski, chłopski, śmierdzący obyczaj nieszanowania kobiet
przeistoczył się we wspaniałą dworską pachnącą zabawę?
;o)

> [...]
> wiele miejsc na ziemi nie dotarła,bo pracują w kopaniach.Dlatego twoja
> miłość do dziecka jest wartością kultury

Nic z tego. Odczuwanie jest odczuwaniem a życie jest życiem. To, że Tobie
nie przychodzi do głowy, że można dziecko kochać i spokojnie patrzeć jak
idzie na ulicę zarabiać pieniądze to nie znaczy, że ten ktoś tego kogoś nie
kocha... tylko że Ty masz inne widzenie tego, czym jest miłość... ani
lepsze, ani gorsze, ani wyższe, ani niższe, po prostu zupełnie inne...
owszem, działamy wedle preferencji, ale nie możemy odmawiać innego
definiowania tych samych pojęć przez innych... bo te pojęcia do nas nie
należą...

> A nie wiem dlaczego tak bagatelizujesz ten problem kobiet ,jak analiza
> jego struktury ,mogłaby coś zmienić,tu ewidętnie widzę niechęć.

Ja też widzę niechęć do zajmowania się problemami pozornymi. Bardzo nie
lubię takimi problemami się zajmować... bo to nie problemy tylko pozoranctwo
i brak widzenia fundamentów... Ty byś pewnie chciał, żebym stał z
rozdziawioną gębą, patrzył w niebo i zastanawiał się co za cud, a lata, a
cięższe od powietrza... pchają go te dwie białe smugi z tyłu czy co to
jest... i czemu tak błyszczy... ja wolę wiedzieć, jak samolot jest
skonstruowany i czemu się w powietrzu unosi...

Pzdr
Paweł

35. Data: 2009-05-22 05:39:10

Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 <b...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> jest... i czemu tak błyszczy... ja wolę wiedzieć, jak samolot jest
> skonstruowany i czemu się w powietrzu unosi...

Raczej chcesz wierzyć niż wiedzieć,ale naiwne tłumaczenie o pająkach,że znikąd biorą
się te leki,więc się zakłada tak jak w religii,iż muszą pochodzić z nas i naszych
przodków i tak sobie wierzono,aż do momentu odkrycia neuronów lustrzanych,gdzie
przekaz społeczny jest przekazywany zupełnie inną drogą niż do tej pory sądzono,więc
podświadomość obserwuje więcej niż filtrująca świadomość i zapomnieliśmy,że dziadzio
się przestraszył pająka,bo babcia dziadzia też mu to pokazała.
Albo to naiwniactwo wiary[nauki],to by wyglądało tak,że przez wieki ludzie dusili
miłość do dzieci i wieków potrzebowali aby wyzwolić swojego dobrego Boga
miłośći,tylko okoliczności niesprzyjały,po prostu tego nie było,więc gdyby tak było
nikt nie dopuściłby aby dzieciaki zasuwały w kopalniach i uprawiały seks,jak
dorośli.Tam gdzie te wartości kultury są znikome masz pedofilie i kazirodzctwo.
A nie zauważyłeś,że przestępcy raczej pochodzą z nizin społecznych ,gdzie wiele kodów
kultury nie pokazano i on ciebie załatwi bez mrugnięcia powieką,a ty będziesz miał
skrupuły i dlatego daje się do wykonania różne mordy i pobicia w ręce tych gorzej
wyrobionych.Wieś nie ma sumienia,bo te kody zbyt luźno z oddalenia kulturowego
pływają nie spiętrzone w ludziach,dlatego są bardziej brutalni i chłop koszuli na
tobie nie zostawi ,jak się będziesz kulturowo rozckliwiał[kultura jako słabość]
Albo z naiwną wiarą szukał w nim sumienia.
Ludzie pochodzący z domów niekochających się rodziców,nie mają kodów miłości i nie
wiedzą jak mają podejść do dziewczyny,ponieważ z domu takich zachowań nie wynieśli i
gdyby nie świadomość,Że to da się zrobić zaobserwowana z otoczenia,nigdy by nie
pomyślali ,że kobietę powinno się kochać,a kochanie pokazuje się tak i tak.
No i zamiast się modlić,że wszystko już jest ustalone i zapisane.
Zdając sobie sprawe z tego jak ludzie stwarzają rzeczywistość i jak definicje są
zwiewne, wiele można zmienić.

36. Data: 2009-05-22 18:08:14

Od: "bazyli4" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej chcesz wierzyć niż wiedzieć,

Gdybym chciał wierzyć, byłbym zwolennikiem postmodernizmu i idej w stylu
narracji etc....

>ale naiwne tłumaczenie o pająkach,że znikąd biorą się te leki,

A kto twierdzi, że znikąd?

> [...]
> świadomość i zapomnieliśmy,że dziadzio się przestraszył pająka,bo babcia

A to trzeba by było jakoś udowodnić, bo to zgrabna hipoteza, ale... ;o)

> Albo to naiwniactwo wiary[nauki],to by wyglądało tak,że przez wieki ludzie
> dusili miłość do dzieci

Nie dusili, tylko wyrażali inaczej... zresztą, cała historia cywilizacji
przeczy tezie, że dusili...

> [...]
> nie dopuściłby aby dzieciaki zasuwały w kopalniach i uprawiały seks,jak
> dorośli.Tam gdzie te wartości kultury są znikome masz pedofilie i

Lażda kultura ma swoje ograniczenia... kultur jest wiele a Ty próbujesz
wszystkie zredukować do jednego wzorca... niestety, nie da się...

> [...]
> powieką,a ty będziesz miał skrupuły i dlatego daje się do wykonania różne
> mordy i pobicia w ręce tych gorzej wyrobionych.

Za to trucie, załatwianie przeciwników politycznych pod stołem i owa słynna
angielska flegma to te doły a rebours... jedni są od bicia, inni od
pokazywania celów, jeszcze inni do prowadzenia wojen... czyżby wszyscy
pochodzili z nizin? Złe założenie... makiawelizm, ale ten prawdziwy, a nie
to, co z niego próbuje się robić teraz, nie pochodzi z nizin... raczej
szybuje daleko i wysoko...

> [...]
> nie spiętrzone w ludziach,dlatego są bardziej brutalni i chłop koszuli na
> tobie nie zostawi ,jak się będziesz kulturowo rozckliwiał[kultura jako

Ma, ma... tylko trudno Ci to sobie wyobrazić, bo nie wykazujesz empatii i
zrozumienia... imho przynajmniej...

> Albo z naiwną wiarą szukał w nim sumienia.

Jak będę w nim szukał swojego sumienia to mogę nie znaleźć ;o)

> [...]
> zaobserwowana z otoczenia,nigdy by nie pomyślali ,że kobietę powinno się
> kochać,a kochanie pokazuje się tak i tak.

Część tak, część nie... z obserwacji wiem...

> No i zamiast się modlić,że wszystko już jest ustalone i zapisane.
> Zdając sobie sprawe z tego jak ludzie stwarzają rzeczywistość i jak
> definicje są zwiewne, wiele można zmienić.

Zmiana idzie bokiem, poza naszymi chęciami i chceniami...

Pzdr
Paweł

37. Data: 2009-05-23 04:54:16

Od: "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 <b...@o...pl> napisa0’0(a):

> U0—4ytkownik "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisa0’0 w wiadomo0”2ci

> Gdybym chcia0’0 wierzy0Œ4, by0’0bym zwolennikiem postmodernizmu i idej w stylu
> narracji etc....
-------------------
No niestety nauka te0—4 jest ko0”2cio0’0em,bo te jej abstrakcyjne tezy mo0—4na
spokojnie nazwa0Œ4 dogmatami,w kt¨Žre si0Ž1 wierzy.B0’00Œ2d polega przede
wszystkim na tym i0—4 naukowiec wypiera subiektywizm na rzecz obiektywizmu,wi0Ž1c
wierzy bardziej w to jak ju0—4 zinterpretowano rzeczywisto0”20Œ4,zapominaj0Œ2c
0—4e jako cz0’0owiek konkretny stwarza j0Œ2 swoj0Œ2 osob0Œ2 i interpretuje,ona
mo0—4e dzieki temu przybiera0Œ4 ju0—4 formy nieoczekiwane.[problem wolnej woli]

> A kto twierdzi, 0—4e znik0Œ2d?

> A to trzeba by by0’0o jako0”2 udowodni0Œ4, bo to zgrabna hipoteza, ale... ;o)
------------------------
Neurony lustrzane i eksperyment z myszami.

> Nie dusili, tylko wyra0—4ali inaczej... zreszt0Œ2, ca0’0a historia cywilizacji
> przeczy tezie, 0—4e dusili...
-----------------------------
W jakiej interpretacji,je0”2li mi0’0o0”20Œ4 mo0—4e by0Œ4 tworem jedynie kultury
i tak podobno powinni0”2my rozwija0Œ4 si0Ž1 w wielo0—4e¨˝stwie,tak jak u Arab¨Žw
,a wiele os¨Žb powie =poligamia jest wbrew naturze,bo ca0’0a nasza cywilizacja ,ma
inny wz¨Žr.

Poligamiczni z natury?
Seks grupowy nie jest wynalazkiem wsp¨Ž0’0czesnych, znudzonych ma0’00—4e¨˝sk0Œ2
alkow0Œ2 kochank¨Žw. Czytamy o nim ju0—4 w literaturze antycznej (por. 6Ľ7Antyczna
historia seksualnej rewolucjiĄą, s. 42), bowiem cz0’0owiek ze swej natury jest
istot0Œ2 poligamiczn0Œ2. Dr Michael Hammer, genetyk z University of Arizona,
twierdzi, 0—4e zawdzi0Ž1czamy to pochodzeniu od poligynicznych ma0’0p naczelnych.

http://www.charaktery.eu/artykuly/Milosc-Przyjazn-i/
499/Swingujacy-seks-/2/

> La0—4da kultura ma swoje ograniczenia... kultur jest wiele a Ty pr¨Žbujesz
> wszystkie zredukowa0Œ4 do jednego wzorca... niestety, nie da si0Ž1...

W0’0a0”2nie,naodwr¨Žt,pr¨Žbuje wykaza0Œ4,0—4e nauka jest bardzo cz0Ž1sto
dogmatyczna w badaniu rzeczywisto0”2ci.

> Za to trucie, za0’0atwianie przeciwnik¨Žw politycznych pod sto0’0em i owa
s0’0ynna
> angielska flegma to te do0’0y a rebours... jedni s0Œ2 od bicia, inni od
> pokazywania cel¨Žw, jeszcze inni do prowadzenia wojen... czy0—4by wszyscy
> pochodzili z nizin? Z0’0e za0’0o0—4enie... makiawelizm, ale ten prawdziwy, a nie

> to, co z niego pr¨Žbuje si0Ž1 robi0Œ4 teraz, nie pochodzi z nizin... raczej
> szybuje daleko i wysoko...

--------------------------
Dla por¨Žwnania ile os¨Žb kultury zobaczysz w wi0Ž1zieniu=niewielu,kto
najcz0Ž10”2ciej torturuje =ci z ni0—4in,bo on nie b0Ž1dzie mia0’0 trudno0”2ci
aby prze0’0ama0Œ4 warto0”2ci kultury i ta grubosk¨Žrno0”20Œ4 nie poczuje b¨Žlu
0’0amanych ko0”2ci.

> Ma, ma... tylko trudno Ci to sobie wyobrazi0Œ4, bo nie wykazujesz empatii i
> zrozumienia... imho przynajmniej...
-----------------------
Gdyby mieli,to by nie wytworzyli tak brutalnego 0—4ycia ,w jakim tkwi0Œ2.Ty mi tu
z materializmu wychodzisz,0—4e niby jak podobne do cz0’0owieka to w 0”2rodku musi
by0Œ4 taki sam.A jak si0Ž1 okazuje
to w jaki spos¨Žb kszta0’0tuj0Œ2 rzeczywisto0”20Œ4 powoduje,0—4e warto0”2ci
kultury s0Œ2 tam jedynie s0’0abo0”2ci0Œ2,lub czym0”2 przeszkadzaj0Œ2cym,no i
wiocha kazirodztwem stoi,bo maj0Œ2 oddalenie od kultury 20w.I tak dzieci zamiast do
szko0’0y goni si0Ž1 na pole.

> Jak b0Ž1d0Ž1 w nim szuka0’0 swojego sumienia to mog0Ž1 nie znale0—20Œ4 ;o)

> Cz0Ž10”20Œ4 tak, cz0Ž10”20Œ4 nie... z obserwacji wiem...

> Zmiana idzie bokiem, poza naszymi ch0Ž1ciami i chceniami...
-------------------
I znowu modlitwa typu =wszystko jest w r0Ž1kach gen¨Žw,natury.
A cz0’0owiek kt¨Žry wsta0’0 z kl0Ž1czek,widzi 0—4e to on kszta0’0tuje
rzeczywisto0”20Œ4.

38. Data: 2009-05-23 05:06:27

Od: "glob" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

bazyli4 <b...@o...pl> napisał(a):

> Użytkownik "glob" <f...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> Gdybym chciał wierzyć, byłbym zwolennikiem postmodernizmu i idej w stylu
> narracji etc....
-------------------
No niestety nauka też jest kościołem,bo te jej abstrakcyjne tezy można spokojnie
nazwać dogmatami,w które się wierzy.Błąd polega przede wszystkim na tym iż naukowiec
wypiera subiektywizm na rzecz obiektywizmu,więc wierzy bardziej w to jak już
zinterpretowano rzeczywistość,zapominając że jako człowiek konkretny stwarza ją swoją
osobą i interpretuje,ona może dzieki temu przybierać już formy nieoczekiwane.[problem
wolnej woli]

> [...]
Neurony lustrzane i eksperyment z myszami.

> Nie dusili, tylko wyrażali inaczej... zresztą, cała historia cywilizacji
-----------------------------
W jakiej interpretacji,jeśli miłość może być tworem jedynie kultury i tak podobno
powinniśmy rozwijać się w wielożeństwie,tak jak u Arabów ,a wiele osób powie
=poligamia jest wbrew naturze,bo cała nasza cywilizacja ,ma inny wzór.

Poligamiczni z natury?
Seks grupowy nie jest wynalazkiem współczesnych, znudzonych małżeńską alkową
kochanków. Czytamy o nim już w literaturze antycznej (por. &#8222;Antyczna historia
seksualnej rewolucji&#8221;, s. 42), bowiem człowiek ze swej natury jest istotą
poligamiczną. Dr Michael Hammer, genetyk z University of Arizona, twierdzi, że
zawdzięczamy to pochodzeniu od poligynicznych małp naczelnych.

> [...]

> Lażda kultura ma swoje ograniczenia... kultur jest wiele a Ty próbujesz
> wszystkie zredukować do jednego wzorca... niestety, nie da się...

Właśnie,naodwrót,próbuje wykazać,że nauka jest bardzo często dogmatyczna w badaniu
rzeczywistości.

> [...]
> pochodzili z nizin? Złe założenie... makiawelizm, ale ten prawdziwy, a nie
> to, co z niego próbuje się robić teraz, nie pochodzi z nizin... raczej

--------------------------
Dla porównania ile osób kultury zobaczysz w więzieniu=niewielu,kto najczęściej
torturuje =ci z niżin,bo on nie będzie miał trudności aby przełamać wartości kultury
i ta gruboskórność nie poczuje bólu łamanych kości.

> Ma, ma... tylko trudno Ci to sobie wyobrazić, bo nie wykazujesz empatii i
> zrozumienia... imho przynajmniej...
-----------------------
Gdyby mieli,to by nie wytworzyli tak brutalnego życia ,w jakim tkwią.Ty mi tu z
materializmu wychodzisz,że niby jak podobne do człowieka to w środku musi być taki
sam.A jak się okazuje
to w jaki sposób kształtują rzeczywistość powoduje,że wartości kultury są tam jedynie
słabością,lub czymś przeszkadzającym,no i wiocha kazirodztwem stoi,bo mają oddalenie
od kultury 20w.I tak dzieci zamiast do szkoły goni się na pole.

> Jak będę w nim szukał swojego sumienia to mogę nie znaleźć ;o)

> Część tak, część nie... z obserwacji wiem...

> Zmiana idzie bokiem, poza naszymi chęciami i chceniami...
-------------------
I znowu modlitwa typu =wszystko jest w rękach genów,natury.
A człowiek który wstał z klęczek,widzi że to on kształtuje rzeczywistość.

> Pzdr
> Paweł

Grupy:pl.sci.psychologia

39. Data: 2009-05-23 05:12:51

Temat: Re: Kary dla w?tpi?cych w wierno??on (w Niemczech)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:
> bazyli4 <b...@o...pl> napisaďż˝(a):

> -------------------
> No niestety nauka te� jest ko�cio�em,bo te jej abstrakcyjne tezy mo�na
spokojnie nazwa� dogmatami,w kt�re si� wierzy.B��d polega przede wszystkim
na tym i� naukowiec wypiera subiektywizm na rzecz obiektywizmu,wi�c wierzy
bardziej w to jak ju� zinterpretowano rzeczywisto��,zapominaj�c �e jako
cz�owiek konkretny stwarza j� swoj� osob� i interpretuje,ona mo�e dzieki
temu przybieraďż˝ juďż˝ formy nieoczekiwane.[problem wolnej woli]

> ------------------------
> Neurony lustrzane i eksperyment z myszami.

> -----------------------------
> W jakiej interpretacji,je�li mi�o�� mo�e by� tworem jedynie kultury i
tak podobno powinni�my rozwija� si� w wielo�e�stwie,tak jak u Arab�w ,a
wiele os�b powie =poligamia jest wbrew naturze,bo ca�a nasza cywilizacja ,ma inny
wz�r.

> Poligamiczni z natury?
> Seks grupowy nie jest wynalazkiem wsp�czesnych, znudzonych ma��e�sk�
alkow� kochank�w. Czytamy o nim ju� w literaturze antycznej (por.
&#8222;Antyczna historia seksualnej rewolucji&#8221;, s. 42), bowiem cz�owiek ze
swej natury jest istotďż˝ poligamicznďż˝. Dr Michael Hammer, genetyk z University of
Arizona, twierdzi, �e zawdzi�czamy to pochodzeniu od poligynicznych ma�p
naczelnych.

> http://www.charaktery.eu/artykuly/Milosc-Przyjazn-i/
499/Swingujacy-seks-/2/

> W�a�nie,naodwr�t,pr�buje wykaza�,�e nauka jest bardzo cz�sto
dogmatyczna w badaniu rzeczywisto�ci.

> --------------------------
> Dla por�wnania ile os�b kultury zobaczysz w wi�zieniu=niewielu,kto
najcz�ciej torturuje =ci z ni�in,bo on nie b�dzie mia� trudno�ci aby
prze�ama� warto�ci kultury i ta grubosk�rno�� nie poczuje b�lu
�amanych ko�ci.

> -----------------------
> Gdyby mieli,to by nie wytworzyli tak brutalnego �ycia ,w jakim tkwi�.Ty mi tu
z materializmu wychodzisz,�e niby jak podobne do cz�owieka to w �rodku musi
byďż˝ taki sam.A jak siďż˝ okazuje
> to w jaki spos�b kszta�tuj� rzeczywisto�� powoduje,�e warto�ci
kultury s� tam jedynie s�abo�ci�,lub czym� przeszkadzaj�cym,no i wiocha
kazirodztwem stoi,bo maj� oddalenie od kultury 20w.I tak dzieci zamiast do szko�y
goni siďż˝ na pole.

40. Data: 2009-05-23 05:42:11

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <g...@b...pl> napisał w wiadomości

> I znowu modlitwa typu =wszystko jest w rękach genów,natury.
> A człowiek który wstał z klęczek,widzi że to on kształtuje rzeczywistość.

Idiot(k)a. Geny to sobie możesz kształtowac przez wymianę z osobnikiem płci
przeciwnej.
Ale twoje są do dupy. Chociaż jak mówią - kazda potwora znajdzie swojego
amatora...

KLEZMERZY...
Srbijanac kad povede kolo
CZY ?