Kary na psp

101. Data: 2006-11-08 17:56:04

Temat: Re: Kary na psp
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Vicky<b...@p...onet.pl>
news:4551f445$0$17958$f69f905@mamut2.aster.pl

> W jaki sposób chcesz zablokować to IP?

Mantrując.

Paff

102. Data: 2006-11-08 18:20:30

Od: frędzel <abuse@[127.0.0.1]> szukaj wiadomości tego autora

Librix wrote::
> Vicky w news:4551f445$0$17958$f69f905@mamut2.aster.pl :
> Będzie ktoś taki kto te IP będzie blokował. Czy to wszystko? Jesteś za?

Ty jesteś botem jakimś czy coś?

103. Data: 2006-11-08 18:51:00

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Będzie ktoś taki kto te IP będzie blokował. Czy to wszystko? Jesteś za?

Już z samej ciekawości jestem za :))

Pozdrawiam
Vicky

104. Data: 2006-11-08 19:30:56

Od: "puciek2" <p...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

l...@w...pl (Librix) napisał(a):

[...]

> To nie jest moderacja grupy, każdy będzie mógł pisać co chce. A jak
> nieodpowiednio się zachowywał dostanie upomnienie czy żółta kartka. Jak
> się nie uspokoi to dostaje czerwoną kartke i blokada IP.

Ale czym to się różni od moderacji ?
Ktoś (kryptomoderator) wręczy czerwoną kartkę i koniec z pisaniem.
Co więcej nie będzie mógł pisać nawet 'bardzo wartościowych' postów
bo kryptomoderator zrobił sobie dobrze.
Bo tak naprawdę nikomu dobrze nie zrobisz wzmacniając/ochraniając
jego słabość.
Ponadto nie jest prawdą, że każdy będzie mógł pisać co chce
jak mu zablokują IP.

> Teraz do puciek2: Hamstwa jak nie będziemy tolerować to będziemy dawać
> dobry przykład.

Możesz nie tolerować chamstwa i dawać dobry przykład, ale nie wmawiaj
nikomu jak on ma nie tolerować chamstwa.

> Jak będziemy karać hamów za złe zachowania to może się
> nawet zresocjalizują.

A kim Ty jesteś, że chcesz kogoś karać ? Kto Ci dał takie uprawnienia ?
I w jaki to obiektywny sposób potrafisz rozpoznać chama ?

> Nie jest prawdą że sam czuje się wyśmiewany,
> obrażany czy słaby.

A jak się czujesz ?

> Robie to dla innych bo znam się nieco na psychologi i

Opowiedz trochę co pozwala Ci mówić o sobie, że znasz się nieco
na psychologi ?
Czy można pomagać innym i nie robić tego dla siebie ?
Czy to nieco to aby nie za mało aby wiedzieć jak pomagać innym ?

> wiem że ludzie o niskiej samoocenie są podatni na perswazje.

Czy są podatni także na Twoją perswazję i dlatego chcesz nimi
manipulować ? Czy akurat na Twoją nie są ?

> A te forum
> powinno im pomagać.

Dlaczego uważasz, że wzmacnianie/ochrona słabości pomaga stać się
silniejszym ?

puciek.

105. Data: 2006-11-08 19:48:03

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

puciek2 w news:eitb9g$92f$1@inews.gazeta.pl :

> l...@w...pl (Librix) napisał(a):

> [...]

> Ale czym to się różni od moderacji ?

Tym się różni od moderacji że na forum moderowanym z każda wiadomością
trzeba czekać na zezwolenie moderatora.

> Możesz nie tolerować chamstwa i dawać dobry przykład, ale nie wmawiaj
> nikomu jak on ma nie tolerować chamstwa.

Te forum powinno pomagać słabym ludziom a nie ich pogrążać. Te moje zdanie
nie zmienisz.

> A kim Ty jesteś, że chcesz kogoś karać ? Kto Ci dał takie uprawnienia ?
> I w jaki to obiektywny sposób potrafisz rozpoznać chama ?

Obiektywy sposób taki że jak ktoś kogoś niemerytorycznie zbluzgał to go
karać.

> A jak się czujesz ?

A co cie to obchodzi patrz na me dobre intencje.

> Opowiedz trochę co pozwala Ci mówić o sobie, że znasz się nieco
> na psychologi ?

Czytałem parę książek a zresztą wiadome jest chyba że pomaganie ludziom to
dobro a pogrążanie ich w problemach to zło. Cała filozofia

> Czy można pomagać innym i nie robić tego dla siebie ?

Można

> Czy to nieco to aby nie za mało aby wiedzieć jak pomagać innym ?

Nie

> Czy są podatni także na Twoją perswazję i dlatego chcesz nimi
> manipulować ? Czy akurat na Twoją nie są ?

Jasne zarzucaj mi teraz że to ja jestem zły. Jestem jedyny co ma dobre
chęci.

> Dlaczego uważasz, że wzmacnianie/ochrona słabości pomaga stać się
> silniejszym ?

Co ty wogóle mówisz. Tu już wogóle nie rozumiem.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

106. Data: 2006-11-08 20:31:02

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Librix" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Do Przemysława Dębskiego: Najpierw ustalenia a później myślenie na jaką
> date to się zrobi

Ale tak można ustalać w nieskończoność. Moim zdaniem powinno to zostać
wprowadzone jak najszybciej. Dopracowywanie szczegółów może odbywać się na
już działającym mechaniźmie.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

107. Data: 2006-11-09 00:47:39

Od: Kazimierz Makieta <K...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz Starodawny napisał:

> O czym ty smieciu pierdolisz? Po jakiemu chamskiemu? Ja kurwa? Wzor
> kultury.... ty pierdolony ty.... kurwa.

morda psie waruj

108. Data: 2006-11-09 08:56:58

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski w news:eitek2$pge$1@inews.gazeta.pl :

> Ale tak można ustalać w nieskończoność. Moim zdaniem powinno to zostać
> wprowadzone jak najszybciej. Dopracowywanie szczegółów może odbywać się na
> już działającym mechaniźmie.

Najpierw powiedz czy jesteś za wtedy będzie to szybciej.

109. Data: 2006-11-09 09:13:36

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przemysław Dębski w news:eitek2$pge$1@inews.gazeta.pl :

> Najpierw powiedz czy jesteś za wtedy będzie to szybciej.

Chcę najpierw zobaczyć jak to będzie działało, kiedy zostanie już
wprowadzone - wtedy podejmę decyzję.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

110. Data: 2006-11-09 10:30:35

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chcę najpierw zobaczyć jak to będzie działało, kiedy zostanie już
> wprowadzone - wtedy podejmę decyzję.

Nooo... nie daj się prosić :-]

Pozdrawiam
Vicky

Stowarzyszenia/kluby/ter apie dla osob schizoidalnych i z osobowoscia paranoidalna
To nic nie da!
Paradoks kłamcy
sprzedam/wymienie
Korwin ma znów (połowiczną) rację