Re: Kary na psp (część IV)

Data: 2006-11-16 12:46:43
Temat: Re: Kary na psp (część IV)
Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl>

> Ty sobie żarty stroisz z Libriksa czy jednak na poważnie popierasz jego
> chore pomysły?

Nie robie żartów.
I nie wiem czemu uważasz te pomysły za chore?
Dla mnie sam pomysł w pierwszej jego fazie był ok. Nie z karaniem i kartkami
tylko z np blokowaniem osób "niezrównoważonych psychicznie" które poza tym
że gadają np. o "jedzeniu gowien" i odstraszają piszących to nie maja nic
sensowego do powiedzenia. Pamiętasz chyba doskonale czasy kiedy dziennie
przychodziło na ta grupę po kilkaset postów - myślisz że liczba osób z
problemami maleje? Nie wydaje mi się - to że ilość piszących tu osóba
zmniejsza się to kwestia właśnie tego gnoju który tu zawitał. Piszesz tu od
lat i nie twierdzę że możesz się tym przejmować bo możesz traktować to jak
rozrywkę, pomędrkowanie na pewne tematy albo powypowiadanie sceptycznych
osądów (w końcu to wolny kraj), ale sa osoby które stworzyły ten portal,
grupę i dzięki nim wiele osób otrzymało pomoc... więc może warto to w jakiś
sposób uszanować.
Wracając do sedna... Z czasem jednak okazało się że Librix to tylko
teoretyk, który tak naprawdę nie ma nic praktycznego do zaoferowania poza
nieustannym drążeniem tematu w kółko i bez sensu. Dobrymi chęciami piekło
jest wybrukowane, jak to mawiają. Każdy kto tu piszę dłużej wie dobrze że
moderowanie grupy to utopia i praktycznie nie ma szans na blokowanie
czegokolwiek, ale nowych pomysłów zawsze należy wysłuchać... :-)
Absolutnienie chcę tu nikogo obrażać - to tylko moje obiektywne
spostrzeżenie.

Pozdrawiam
Vicky