Katalog roślin

1. Data: 2007-06-01 08:26:58

Temat: Katalog roślin
Od: Michal <m...@i...CIACH.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
czy możecie polecić jakiś konkretny katalog roślin ogrodowych, w wersji
papierowej najlepiej, z podanymi wymaganiami roślin, tego jak rosną,
kiedy kwitną, itp.?
Z góry dzięki i pozdrawiam,
MK

2. Data: 2007-06-01 10:42:04

Temat: Re: Katalog roślin
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej,
> czy możecie polecić jakiś konkretny katalog roślin ogrodowych, w wersji
> papierowej najlepiej, z podanymi wymaganiami roślin, tego jak rosną,
> kiedy kwitną, itp.?

Jasne,że możemy. Ostatnio kupiłem ''Botanika''Opis 10 tys. roślin,
Ponad tysiąc stron, ok stówy kosztowała.Polecam.
Pozdrawiam.Mirzan

3. Data: 2007-06-01 11:31:05

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal" <m...@i...CIACH.pl> napisał w
wiadomości news:f3ola6$biv$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
> papierowej najlepiej, z podanymi wymaganiami roślin, tego jak rosną, kiedy
Lepszego nie znajdziesz jak ten: http://tabaza.sapijaszko.net/index.php
Albo ten - nieco specjalistyczny:
http://www.winogrona.org/modules.php?name=Odmiany :-))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

4. Data: 2007-06-01 11:47:11

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Jun 2007, Janusz Czapski wrote:

> Użytkownik "Michal" <m...@i...CIACH.pl> napisał w
> [...]

A ja w dalszym ciagu nawoluje sekcje wschodnia do wspolnego rajdu
szlakiem szkolek.

Pozdr.

D.P.

5. Data: 2007-06-01 12:12:04

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
.pl...

A ja w dalszym ciagu nawoluje sekcje wschodnia do wspolnego rajdu
szlakiem szkolek.

Coś cichutko nawołujesz.... :-((((
Pozdrawiam :-)
Janusz

6. Data: 2007-06-01 12:28:36

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja w dalszym ciagu nawoluje sekcje wschodnia do wspolnego rajdu
> szlakiem szkolek.
>
> Coś cichutko nawołujesz.... :-((((
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Bo niesmialy jestem.

Podr.

D.P.

7. Data: 2007-06-01 17:36:51

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek Pakosz" <d...@d...abc.com.pl> napisał w wiadomości
.pl...

A ja w dalszym ciagu nawoluje sekcje wschodnia do wspolnego rajdu
szlakiem szkolek.

Jeszcze się nie wybraliście? Sekcja południowa (sensu lato) zdążyła
"zaliczyć" dwa ogrody botaniczne, jedną palmiarnię, trzy wystawy i nie
zliczę, ile szkółek :)

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2007-06-01 17:48:46

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze się nie wybraliście? Sekcja południowa (sensu lato) zdążyła
> "zaliczyć" dwa ogrody botaniczne, jedną palmiarnię, trzy wystawy i nie
> zliczę, ile szkółek :)

A co tam w palmiarni? Palmy odbijały? :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
Ja od jutra zaliczam borowiki, że o dopieszczaniu winorośli nie wspomnę
:-))))
J.

9. Data: 2007-06-01 17:59:36

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości

> A co tam w palmiarni? Palmy odbijały? :-)

Palma to niektórym już dawno odbiła :)

> Ja od jutra zaliczam borowiki, że o dopieszczaniu winorośli nie wspomnę
> :-))))

Po kiego grzyba dopieszczać winorośl? Oczywiście...zapomniałam: choroby,
szkodniki, wycinanie ;)

Pozdrawiam, Basia.

10. Data: 2007-06-04 08:07:51

Od: Darek Pakosz <d...@d...abc.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 1 Jun 2007, Basia Kulesz wrote:

> [...]
>
> Jeszcze się nie wybraliście? Sekcja południowa (sensu lato) zdążyła
> "zaliczyć" dwa ogrody botaniczne, jedną palmiarnię, trzy wystawy i nie

My jeszcze nic. A to wiosną trzeba było orać. Później zasiac, kto jesienią
nie zdążył. Potem sadziliśmy ziemniaki. Teraz lęgną się kurczęta a po nich
bedzie grzyboranie razem z sianokosami. Potem zaraz żniwa i może przed
wykopkami znalazłoby się troche czasu gdyby nie to, że cielą sie krowy. No
i tak zejdzie do zimy a zimą to nikomu już nic się nie chce.

Pozdrawiam,

D.P.

Jak to jest z tym grabieniem trawnika po koszeniu?
Rozmnażanie irgii
Jakie to róże?
Zakładanie trawnika a wapno czy dolomit ?
co z tują obsikiwana przez psa?