Re: Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do in nych?

Subject: Re: Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do in nych?
Newsgroups: pl.sci.psychologia
From: Kviat <null>
Date: Tue, 17 Jan 2017 17:51:47 +0100

W dniu 2017-01-17 o 10:51, Ikselka pisze:
> [...]

Ale oszołomka ikselka jak zwykle pisze nie na temat :)
Zarejestrowałaś, że mowa jest o katolikach? O katolikach pogardzających
innymi ludźmi. Pogardzających Polakami. We własnym państwie.
To samo przeczytasz w swoich gazetach. Rydzyk na pewno chwali się w
swoich mediach kwotami, a treści faszystowskie, ksenofobiczne i pogardę
dla ludzi będziesz miała prosto ze źródła (w moich gazetach są tylko
cytaty, więc szkoda twojego czasu na czytanie moich gazet, materiały
źródłowe są najbardziej wiarygodne).

Już prawie chciałem napisać, żebyś przeczytała ze zrozumieniem czego
dotyczy dyskusja :)

> antypolskie śmieci zawłaszczyły wszelki

A to prawda. TVPis jedzie ostro po bandzie. Jak na dobre, poczciwe,
dyktatorskie państwo przystało.
Czasem ci się uda coś napisać z sensem, ale sama tego nie rozumiesz.
(To tak jak TVPis ze swoim dokumentem o "puczu" - dawno tak mocno
antypisowskiego materiału nie widziałem)

Bredzisz.
Powody z jakich państwa przestają istnieć: faszyzm, ksenofobia, fanatyzm
religijny... itd.
Fanatyzm religijny powoduje, że naród robi się "gorszy", bo naukę
próbuje zastąpić modlitwą (między innymi...).

> A wiarę niszczy się wyciem, że każdy ksiądz to pedofil.

Bredzisz. I znowu nie na temat.
Nikt nie napisał, że każdy.
Ale każda sprawa dotycząca księdza pedofila jest zamiatana pod dywan, a
przynajmniej jest próba zamiatania i wyjątkowo łagodne wyroki.
Ta mafijna instytucja sama się niszczy. Normalni ludzie odróżniają wiarę
od instytucji.

Czytaj ze zrozumieniem i nie zbaczaj z tematu :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr