Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?

31. Data: 2017-01-16 14:31:59

Temat: Re: Katolicy, jak tam się czuje wasza pogarda do innych?
Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andal" napisał w wiadomości grup

On Sun, 15 Jan 2017 12:00:14 +0100, Kviat wrote:

>zdychaj padalcu

eno, anal retoryke ma w jednym palcu - tym z tyłka wyjmowanym na czas
"dyskusji"

32. Data: 2017-01-17 10:47:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<v...@g...com> wrote:
> Idź do gazet.

Dobra odpowiedź dla tego oszołoma.
Gazety, z których czerpie wszelką "wiedzę", są na obcym tj.
niemieckim/żydowskim garnuszku, antypolskie śmieci zawłaszczyły wszelki
publiczny przekaz, żeby z Polaków łatwiej można było zrobić niewolników.
Tam się wmawia młodym Polakom, że z zasady są gorsi, a ich kraj nie
powinien istnieć.

--
XL

33. Data: 2017-01-17 10:51:59

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> publiczny przekaz, żeby z Polaków łatwiej można było zrobić niewolników.
> Tam się wmawia młodym Polakom, że z zasady są gorsi, a ich kraj nie

A wiarę niszczy się wyciem, że każdy ksiądz to pedofil.

--
XL

34. Data: 2017-01-17 17:51:47

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-01-17 o 10:51, Ikselka pisze:
> [...]

Ale oszołomka ikselka jak zwykle pisze nie na temat :)
Zarejestrowałaś, że mowa jest o katolikach? O katolikach pogardzających
innymi ludźmi. Pogardzających Polakami. We własnym państwie.
To samo przeczytasz w swoich gazetach. Rydzyk na pewno chwali się w
swoich mediach kwotami, a treści faszystowskie, ksenofobiczne i pogardę
dla ludzi będziesz miała prosto ze źródła (w moich gazetach są tylko
cytaty, więc szkoda twojego czasu na czytanie moich gazet, materiały
źródłowe są najbardziej wiarygodne).

Już prawie chciałem napisać, żebyś przeczytała ze zrozumieniem czego
dotyczy dyskusja :)

> antypolskie śmieci zawłaszczyły wszelki

A to prawda. TVPis jedzie ostro po bandzie. Jak na dobre, poczciwe,
dyktatorskie państwo przystało.
Czasem ci się uda coś napisać z sensem, ale sama tego nie rozumiesz.
(To tak jak TVPis ze swoim dokumentem o "puczu" - dawno tak mocno
antypisowskiego materiału nie widziałem)

Bredzisz.
Powody z jakich państwa przestają istnieć: faszyzm, ksenofobia, fanatyzm
religijny... itd.
Fanatyzm religijny powoduje, że naród robi się "gorszy", bo naukę
próbuje zastąpić modlitwą (między innymi...).

> A wiarę niszczy się wyciem, że każdy ksiądz to pedofil.

Bredzisz. I znowu nie na temat.
Nikt nie napisał, że każdy.
Ale każda sprawa dotycząca księdza pedofila jest zamiatana pod dywan, a
przynajmniej jest próba zamiatania i wyjątkowo łagodne wyroki.
Ta mafijna instytucja sama się niszczy. Normalni ludzie odróżniają wiarę
od instytucji.

Czytaj ze zrozumieniem i nie zbaczaj z tematu :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

35. Data: 2017-02-03 04:52:52

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 17 stycznia 2017 17:51:44 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:

> Ale oszołomka ikselka jak zwykle pisze nie na temat :)

może ikselka niekiedy się mylić, np. dać nie takie przykłady,
jak z tym sułtanem Brunei, czy jakoś tak.
ale oszołomką nie jest, chyba że nie znam jej z tej strony,
o której mówisz.
ojejku, po prostu pamiętam jak lewactwo z, za pzeproszeniem,
dziadostwem staro-nowo-współkrewnym okrzykiwało oszołomami wszystkich,
którzy mówili, że np. Wałęsa to bolek. i te oszołomy miały rację.
doszło nawet do tego, że kogo tylko uniaki/peowszczaki okrzykiwały,
to od razu wiedziałem, że to jest bardziej od nich uczciwy człowiek.
także z tym okrzykiwaniem czyjegoś oszołomstwa, to bym raczej poczekał
na przykład, nie mówię ze koniecznie, na zdanie Boga.

> Zarejestrowałaś, że mowa jest o katolikach? O katolikach pogardzających
> innymi ludźmi. Pogardzających Polakami. We własnym państwie.

zarejestrowałaś? a cóż to porównywanie do maszyny;
jeśli już, tak samo siebie ujmij - być może wówczas będzie to prawdą.
ale mniejsza o to.

mowa, jak mówisz, jest o katolikach w przytoczonym przez Ciebie tekście.
zgodnym z prawdą? nie zgodnym? - nie wnikam.
ale o pogardzaniu Polakami, tam nic nie ma.

i co dla Ciebie znaczy Polakami?
czy sprzedawczyki, którzy nominalnie Polakami są, ale okradają swój? własny? naród,
są Polakami, czy polaczkami? - bez złośliwości piszę.
tylko i wyłącznie prawdę.
tu akurat, bo niekiedy mogę się mylić, i mam do tego prawo.

moim, oczywiście, tylko moim i wyłącznie Boga zdaniem.

(...)

> Powody z jakich państwa przestają istnieć: faszyzm, ksenofobia, fanatyzm
> religijny... itd.

faszyzm? choć to ssynstwo, to czy Niemcy przestały istnieć?
ksenofobia - tu różnie można byłoby i wiele. pomińmy.
fanatyzm religijny? - no tak, przecież takich państw nie ma.

> Fanatyzm religijny powoduje, że naród robi się "gorszy", bo naukę
> próbuje zastąpić modlitwą (między innymi...).

sorki, ale trochę "głupkawy" jesteś. naczytałeś się naukowych książek,
fajnie, tak trzeba. i myślisz, że w tym świecie nie ma miejsca dla Boga.
tak całkiem, jak kiedyś ja. to teraz spytaj się sam siebie o sens życia.
tak, tak, pytaj ze dwadzieścia lat - albo oszalejesz, albo Bóg odpowie.
oczywiście może nic z tych rzeczy się nie zdarzyć - po prostu było to dla Ciebie
zbyt mało istotne.

> Normalni ludzie odróżniają wiarę
> od instytucji.

normalnym, to czasem się zdarza.
u nienormalnych, jest tak zawsze.
i jest to oczywiste.

jacek

36. Data: 2017-02-03 05:30:35

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Fanatyzm religijny powoduje, że naród robi się "gorszy", bo naukę
> próbuje zastąpić modlitwą (między innymi...).

sorki, w myśl mi się wbiła druga część zdania i na nią odpowiadałem.
takie zwykłe przeoczenie.
choć może i dobrze, że tak się stało.
tak jak już Ci mówiłem, mam prawo do błędów. ale tylko czasami.

jacek

37. Data: 2017-02-03 07:11:07

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 15 stycznia 2017 16:56:48 UTC+1 użytkownik Kviat napisał:
> [...]
osciola/art,26785,s-ch

67.html

> W dowolnej grupie można spotkać debila. I to nie oni stanowią problem.

wiesz, kiedyś rozważałem problem: czy lepiej być debilem,
czy lepiej głupkiem?
wyszło, że głupkiem - tak tylko piszę, żeby rozróżnić pojęcia.

> Problemem są szuje, które jako trochę bardziej inteligentni od tych
> debili, doskonale wiedzą, że to kretynizm. I wcale im to nie
> przeszkadza, a wręcz przeciwnie.
> To tak jak z ikselką - typowy przykład - niby wykształcona (była
> nauczycielka chyba? jak widać niczego to nie gwarantuje) wie co to
> faszyzm, dyktatura, rasizm, a nadal twierdzi, że Hitler i sułtan Brunei
> to jej idole.

ma do tego prawo; zależy, co bierze pod uwagę;
jeśli tylko niektóre wybrane cechy, to dobrze uważa.
jeśli całościowo, to hitlera nie da się nie potępić.
znaczy, nie potępić, to dużo za mało powiedziane.
jeslibyś natomiast spytał, czy w Niebie go potępiają,
to odpowiem, ze to nieprawda.
tylko nie zarzucaj im, że coś z nimi nie tak;
tam są to sprawy stokroć bardziej oczywiste,
niż u nas co innego oczywiste.
tam po prostu wszystko się wie
i wszystkich bezgranicznie się kocha.
znaczy, na całkiem innym poziomie, niż nasza miłość
człowiecza.
tu, nawet kiedy sam tu jestem, niemożliwym do
zobrazowania.

pomijając...

> Dostała od kogoś gotowe odpowiedzi na trudne pytania i bezmyślnie je
> powtarza.

to też pominę.

> W nagonce na Owsiaka jest wykorzystywany dokładnie ten sam mechanizm.
> Tacy ludzie będą innych opluwać i parząc ci prosto w oczy będą
> twierdzić, że to tylko deszcz pada. Taki pedofil Leo będzie zaprzeczał
> faktom do upadłego (u niego dochodzi jeszcze jeden czynnik oprócz
> niskiej inteligencji)... itd... chemtrailse, płaska Ziemia...

w jakiej, przerwa, nagonce?
owsiak to zwykła szuja - jeśli oczywiście mówimy o ziemskim spraw rozpatrywaniu.

jeśli zechcesz dowodów, o które tak często prosisz,
to Ci je przedstawię.

oczywiście, nie jest tak, ze to co czyni, jest złe.
złe jest, z jakich pobudek. oczywiście, ze dla Ciebie
może być to mało ważne, ale tak naprawdę najważniejsze jest,
czy intencje są czyste.

powiesz może, ze piekło jest dobrymi intencjami wysłane;
tak przecież twierdzą też instytucjonalni księża,
którymi tak pogardzasz?

czyste intencje, Piotrze, to jest jedyna rzecz
która może się w Niebie, użyjmy tego słowa, zmaterializować.

także nie mów mi o owsiakach pięknych,
choć w Niebie tak samo ich się kocha jak hitlerów,
mnie, czy Ciebie - nie pomijając.

po prostu Piotrze - często szuje podają sie za ludzi uczciwych.
i niech Ci w tvn-ku dalej tłumaczą, ze nikt nie jest bez skazy.
wszystko Piotrze, wszystko, zależy od skaz rodzaju.
bo skazę nawet miał Pan Jezus;
dobrą i może dla ludzi, ale nie dla istot wszystkich.

jacek

38. Data: 2017-02-03 07:34:50

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> jeśli zechcesz dowodów, o które tak często prosisz,
> to Ci je przedstawię.
(...)

żebyś mnie Piotrze dobrze zrozumiał.
w tamtej wypowiedzi pisałem tylko ogólnie.

39. Data: 2017-02-03 07:47:17

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 3 lutego 2017 07:34:51 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> (...)
>
> żebyś mnie Piotrze dobrze zrozumiał.
> w tamtej wypowiedzi pisałem tylko ogólnie.

ojejku, jeszcze raz napiszę, żeby było jasne:
żebyś mnie Piotrze dobrze zrozumiał.
w tamtej wypowiedzi pod spodem pisałem tylko ogólnie.

40. Data: 2017-02-03 17:17:36

Od: Kviat <null> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-02-03 o 07:11, j...@o...pl pisze:

> [...]

Bredzisz.

> czyste intencje, Piotrze, to jest jedyna rzecz
> która może się w Niebie, użyjmy tego słowa, zmaterializować.

Nie byłeś w żadnym niebie. Bladego pojęcia nie masz i zmyślasz.

> także nie mów mi o owsiakach pięknych,
> choć w Niebie tak samo ich się kocha jak hitlerów,
> mnie, czy Ciebie - nie pomijając.

Bredzisz.
Bladego pojęcia nie masz o czym piszesz. Nigdy nie byłaś w niebie i nie
znasz nikogo kto był. Zmyślasz.

> i niech Ci w tvn-ku dalej tłumaczą,

I niech ci w tym radiu ma ryja dalej ryją beret.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Pańswowe plany Kaczyńskiego.
Ocieplenie.
Gen czy mem - który z nich bardziej wpływowy?
sknerus.pl dla durniów.
Ksiądz psychol