Katowice-Warszawa - gdzie jesc

1. Data: 2002-04-17 14:09:04

Temat: Katowice-Warszawa - gdzie jesc
Od: "MAc" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie stanac na popas na (przy) gierkowce, ale tak zeby nie zbankrutowac,
a i pozywic sie przykładnie??

MAc

--
wytnij z adresu "ciachto"

1. Data: 2002-04-17 14:25:32

Temat: Re: Katowice-Warszawa - gdzie jesc
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAc" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie stanac na popas na (przy) gierkowce, ale tak zeby nie zbankrutowac,
> a i pozywic sie przykładnie??
>
> MAc

Tylko zgodnie z Twoim nickiem. ;-)))
McDonald w Częstochowie ;-)))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-04-17 15:36:36

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko zgodnie z Twoim nickiem. ;-)))
> McDonald w Częstochowie ;-)))

Niestety masz rację, z powrotem również.
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Remember that ignorance is expensive. Own a good set of encyclopedia."
http://www.wiw.pl/biblioteka/encyklopedia/

1. Data: 2002-04-17 16:02:32

Od: "Agnes" <v...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAc" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Gdzie stanac na popas na (przy) gierkowce, ale tak zeby nie zbankrutowac,
> a i pozywic sie przykładnie??

Jak jade do Wawy to zawsze konsumuje jajecznice na masle w barze "TED"
przy stacji "TED" - 80 - 100 km za Czestochowa (po prawej).

--
Agnes

1. Data: 2002-04-17 18:20:29

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko zgodnie z Twoim nickiem. ;-)))
> McDonald w Częstochowie ;-)))

Oooo, dopiero teraz widze, że to odwrotny kierunek, a skoro z Katowic to
bardziej pasuje MCD przed Piotrkowem Tryb., tyle, że on po lewej stronie.

Ewentualnie po prawej tuż przed lasem będziesz mieć olbrzymi parking tuz
za pomnikiem a na wzgórku knajpka, ale taka sobie. Tylko uważaj bo tam od
groma wypadków się przydaża na wyjeździe.

1. Data: 2002-04-17 18:52:49

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

MAc wrote:

> Gdzie stanac na popas na (przy) gierkowce, ale tak zeby nie zbankrutowac,
> a i pozywic sie przykładnie??

Gdzieś w okolicach Częstochowy (okolice tzn. =/- 30 km:) jest po
wschodniej stronie gierkówki bar. Niestety nie potrafię bliżej
sprecyzować miejsca.
Znaki szczególne:
- zaraz przy wejściu, po lewej, wisi automat telefoniczny
- od frontowej strony powinien rzucać się w oczy świeżo zrobiony daszek
(miesiąc temu rżnęli belki na jego konstrukcję)
Jadłem tam naprawdę pyszne ozory.

I jeszcze uwaga ogólna - jak nie zna się trasy, warto zaufać
"instynktowi stadnemu" i próbkować lokale, gdzie zatrzymuje się
najwięcej TIR-owców.
Prawe zawsze działa.

sadyl
PS: jak masz duuuużo czasu, warto zjechać w Rawie Maz. na szosę w stronę
Skierniewic.
Zaraz za końcem Rawy, po lewej jest restauracja, w której żarcie jest
naprawdę świetne.
Niestety - trzeba długo czekać (0.5- 1 h - zależnie co się wybierze)

1. Data: 2002-04-17 19:56:23

Od: "MAc" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:

> Tylko zgodnie z Twoim nickiem. ;-)))
> McDonald w Częstochowie ;-)))

Joanno nieeee!!!!
Moja niechec do "tfu na psa urok" donalda dyskfalifikuje tego typu knajpy w
przedbiegach. Na szczescie nie przekłada sie na niechec do "zasłupia" ;-)))

Wole raczej Tiroknajpy z duzym przerobem
- wiec tanio i zwykle SWIEZO. (choc nie zawsze najlepiej).
Mam kilka takich w swoim spisie, niestety nie na tej trasie ;-((

Pozdrawiam
MAc

1. Data: 2002-04-18 07:40:48

Od: Krewet <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

MAc wrote:

> Gdzie stanac na popas na (przy) gierkowce, ale tak zeby nie zbankrutowac,
> a i pozywic sie przykładnie??

Polecam "107". TIR-owy bar na 107 km od W-wy, od Katowic to
kilka(nascie) kilometrow od zjazdu z autostrady do Lodzi. Pojesc mozna
tam niewykwintnie, ale obficie (mozna zamowic 1/2 porcji) i smacznie.
Koszty b.niskie jak za te ilosc ;-)

Smcznego i gumowych drzew:
Krewet

1. Data: 2002-04-18 10:56:48

Od: "Jacek Dyduch" <j...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja natomiast polecam w okolicach miejscowości Wolbórz, jadąc w stroną
Warszawy hotel Polichno. Trasa Wawa-katowice, była dla mnie zawsze kulinarną
pustynią, a tam zostałem niesamowicie zaskoczony. Kucharz jest wyraźnie
zafascynowany kuchnią śródziemnomorską, w menu można spotkać gazpacho,
polentę, chociaż również szwajcarskie rosti. Mnie natomiast do łez wzruszył
stek z polędwicy (solidny kawał mięsa) bejcowany w sosie, którego składu już
niestety nie pamiętam, na dużym placku ziemniaczanym i garnirowane warzywami
gotowanymi na parze. Kolega jadł coś ze świnki również smaczne i ciekawie
podane. Za obiad dla dwóch osób z zupami i piwem (dla jednej osoby :-))) )
wyniosło nas to trochę ponad 70 PLN. naprawdę polecam!

Ciacho Krysi T.!
[P + zdjecie] razowiec (na bananach) - pycha ciasto
naturalna i opakowana (OT)
zimny sos
Majufka - co jesc???