Kazik & Isabel

21. Data: 2009-03-16 18:39:16

Temat: Re: Kazik & Isabel
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 19:30:42 +0100, Panslavista napisał(a):

> Są zawsze widoczne, ale nie są decydujące, gdy miłość i przywiązanie.
>
> Wiszące zwiędłe piersi

Wiszący zwiędły brzuch - były kaloryfer..

> i wargi sromowe,

Hmmm - pozostałość dawnej świetnosci męskiej...

> nieczuła łechtaczka,

Impotencja...

> wyschnięta
> pochwa.

Impotencja...

Wyobrażasz sobie, że to wszystko ma jakiekolwiek znaczenie dla kochających
się ludzi? - zna/ła/m mnóstwo par, które spędziły swoją wspólną starość
ciągle trzymając się za ręce - kto powiedział, że seks/uroda są wieczne i
zawsze potrzebne? Kto nie umie się pogodzić z przemijaniem, biedny zaiste,
na starość bowiem sam jak ten palec się ostanie... pełen żalu i pretensji,
że musi w końcu także umrzeć.

Własnie sobie znalazłam dwa siwe włosy. Wzruszyłam się.
Mąż ma ich sporo - kocham je wszystkie, co do jednego.

22. Data: 2009-03-16 18:40:26

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 19:34:28 +0100, Aicha napisał(a):

> Chyba masz coś z oczami. Wszystko jest widoczne - i wszystko zachwyca
> :)

Ano chyba mam coś z oczami: pomimo zauważania zmian - ciągle widzę mojego
TŻ takim, jakim go poznałam w liceum. I vice versa. Dwoje ślepych.

23. Data: 2009-03-16 19:04:20

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> się ludzi? - zna/ła/m mnóstwo par, które spędziły swoją wspólną starość
> ciągle trzymając się za ręce - kto powiedział, że seks/uroda są wieczne

Może te pary jeszcze uprawiały seks? Skąd wiesz, że nie? Podobno sporo
par do późnej starości to robi. Na to zresztą liczę. ;-P

Ewa

24. Data: 2009-03-16 19:09:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 16 Mar 2009 20:04:20 +0100, medea napisał(a):

> Może te pary jeszcze uprawiały seks? Skąd wiesz, że nie? Podobno sporo
> par do późnej starości to robi. Na to zresztą liczę. ;-P

Nie mówię, że nie uprawiały, bo nie wiem. Mam nadzieję, że uprawiały i też
na to liczę. Ale czasem np choroba (w starszym wieku nietrudno o to)
uniemożliwia seks i wtedy przecież się nie rozstają z tego powodu ani nie
tracą sensu życia.
Póki co - my zawsze chodzimy trzymając się za ręce. Naszych dzieci ani
nikogo to nie dziwi, choć sporo par tego nie robi. Podobnie - nasze dzieci
do dziś pukają, kiedy chcą wejść do naszej sypialni... więc to
przyzwyczajenie niech lepiej im pozostanie, póki my żyjemy ;-P

25. Data: 2009-03-17 09:51:57

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gplq5c$jr7$1@news.onet.pl...

> Ja tez nie dam sie mu nabrac ;)

To komu sie dasz nabrac? ;)
Duch

26. Data: 2009-03-17 10:08:08

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
gpnrrm$r6$...@n...dialog.net.pl

> "Saulo" <s...@l...po> wrote in message
>
> To komu sie dasz nabrac? ;)

Twoim lekom i histeriom tez nie ;)

Saulo

27. Data: 2009-03-17 10:09:55

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po>
gpnsq9$vl8$...@n...onet.pl

> Duch <n...@n...com>
> gpnrrm$r6$...@n...dialog.net.pl

> Twoim lekom i histeriom tez nie ;)

lękom

saulo

28. Data: 2009-03-17 10:17:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Duch" <n...@n...com> napisal w wiadomosci

> To komu sie dasz nabrac? ;)
> Duch

Najlatwiej przychodzi nam samooszukiwanie sie...

29. Data: 2009-03-17 10:18:31

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Saulo" <s...@l...po> wrote in message news:gpnsq9$vl8$1@news.onet.pl...

> Twoim lekom i histeriom tez nie ;)

Oczywiscie ze nie, gdziez by.
To bedzie musialo byc cos nowoczesnego, madrego, postepowego, swiatlego,
wyksztalconego ....
dorzucisz cos jeszcze?

Duch

30. Data: 2009-03-17 10:22:22

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Duch <n...@n...com>
gpntdk$1qh$...@n...dialog.net.pl

> "Saulo" <s...@l...po> wrote in message
>
> Oczywiscie ze nie, gdziez by.
> To bedzie musialo byc cos nowoczesnego, madrego, postepowego,
> swiatlego, wyksztalconego ....
> dorzucisz cos jeszcze?

Sam dorzuc, to twoja bajka :)

Saulo

Tak upadła wolność w Polsce
Ja się pod tym listem podpisuje,a Wy?
Genitalia Chrystusa świadczą o jego człowieczeństwie.
światem rządzi zło
Jezus objawił się na krześle...