Re: Kibice to patrioci!

Data: 2019-01-22 00:11:14
Temat: Re: Kibice to patrioci!
Od: XL <i...@g...pl>

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Tym jednym stwierdzeniem rozpierdoliłeś moją logike totalnie.

:-))
Jego logika jest powalająca, fakt.
Ale ja bardzo ją lubię, bo mogę mu setny raz klarować o rewolucji
przemysłowej wymagającej obsadzenia nowopowstających tysięcy fabryk
kobietami, o pierwszej wojnie światowej, w której wyginęli mężczyźni i to
kobiety musiały ich zastąpić w pracy o nawet wojsku, no i o zwykłym
naturalnym biegu rzeczy, kiedy każdy, kto zarabia i utrzymuje rodzinę i
państwo, ten i prawa wyborcze otrzymać musi z urzędu.
Fakt, paru facetom to było nie po myśli, ale kto by tam ich słuchał.
I żadne feministki nic do tego nie miały. Okręt przemian płynął bez nich -
więc się do niego przykleiły jak rzeczone wcześniej gówno, krzyczące
,,płyniemy".

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974