Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?

41. Data: 2018-09-29 12:35:10

Temat: Re: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-28 o 22:24, b...@g...com

> Donki mieli 8 lat

i przegrali wybory, bo nic ztym nie zrobili.

A miało być lepiej.
Czego nie rozumiesz?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

42. Data: 2018-09-29 12:38:02

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-28 o 23:07, i...@g...pl pisze:

> Religią narodową panującą jest i będzie

Już niedługo :)

>wiara święta rzymska katolicka ze wszystkiemi jej prawami. Przejście od wiary
panującej do jakiegokolwiek wyznania jest zabronione pod karami apostazji

Dlatego nie będziemy przechodzić do innej wiary. Będziemy od wiary się
uwalniać. Bez sensu jest przechodzenie z deszczu, pod rynnę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

43. Data: 2018-09-29 12:59:53

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 września 2018 12:38:27 UTC+2 użytkownik Kviat napisał:

> Dlatego nie będziemy przechodzić do innej wiary. Będziemy od wiary się
> uwalniać. Bez sensu jest przechodzenie z deszczu, pod rynnę.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Nie znasz Pietruś zenu - religii samurajów ;)

44. Data: 2018-09-29 18:41:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Nie znasz Pietruś zenu - religii samurajów ;)

Pietruś nie zna także religii katolickiej.

--
XL

45. Data: 2018-09-29 19:02:04

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 września 2018 18:41:16 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Pietruś nie zna także religii katolickiej.

Ja zmoże i znam, ale też się nie zachwycam. Z trochę innych powodów.
Bardziej związanych z blokowaniem rynków niż z treścią ideologii.
Gdyby mi zapłacili jednorazowo i bez sztuczek całą wartość dodaną, którą
uzyskałbym kreując różne mody w kraju w warunkach bez ich usiłowań blokady,
to bym może ich nawet polubił?

46. Data: 2018-09-29 19:44:31

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-29 o 18:41, XL pisze:

> Pietruś nie zna także religii katolickiej.

Niestety zna. I to lepiej niż ty, bo przynajmniej zdaję sobie sprawę, że
to co ty robisz jest wbrew twojej własnej religii.
Inni też się poznali na wyznawcach, dlatego dlatego trzeba się od
wyznawców uwolnić.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

47. Data: 2018-09-29 20:04:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzyskałbym kreując różne mody w kraju w warunkach bez ich usiłowań blokady,

Gdyby.
Gdyby Onasis tak podchodził do biznesu Ty, na pewno do końca życia
sprzedawałby na ulicy papierosy.

--
XL

48. Data: 2018-09-29 20:11:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-29 19:44, Kviat wrote:

> [...]
> to co ty robisz jest wbrew twojej własnej religii.
> Inni też się poznali na wyznawcach, dlatego dlatego trzeba się od

Popatrz Piotruś, jaka fajna mapka!
https://drive.google.com/file/d/1XYhrReN-i1mHY3nbysR
jn02vYKRnzT-D/view

49. Data: 2018-09-29 22:34:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Popatrz Piotruś, jaka fajna mapka!
> https://drive.google.com/file/d/1XYhrReN-i1mHY3nbysR
jn02vYKRnzT-D/view

No, nie mówiłam, że nie zna?
?

--
XL

50. Data: 2018-09-29 23:56:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 września 2018 20:04:13 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Gdyby.
> Gdyby Onasis tak podchodził do biznesu Ty, na pewno do końca życia
> sprzedawałby na ulicy papierosy.

To jest biznes literacki - on ma szczególne reguły, które można porównać
do dealera narkotyków. kilka razy zdarzyło się władzy pomylić mnie z tym
ostatnim, pomimo że ani sam nie ćpam, ani nie sprzedaję.
Podobieństwem jest to, że opiera się w 100% na korzystaniu z eskapizmu klientów.

Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.
Jest postęp.
Duma narodowa