Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?

51. Data: 2018-09-30 08:28:56

Temat: Re: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitośc i?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-29 o 20:11, Ilona pisze:

> Popatrz Piotruś, jaka fajna mapka!
> https://drive.google.com/file/d/1XYhrReN-i1mHY3nbysR
jn02vYKRnzT-D/view

Str. 36 raportu:
"Analizując wyniki badania, należy mieć na uwadze fakt,
iż w społeczeństwach, w których przemoc ze strony partnera uważa się w
dużym stopniu za sprawę prywatną, o przypadkach przemocy wobec kobiet
nie mówi się raczej rodzinie ani przyjaciołom i rzadko zgłasza się je
policji."

Str. 43
"W każdym państwie członkowskim UE w badaniu wzięło udział przynajmniej
1500 kobiet - od 1500 badanych w Estonii do 1620 w Czechach - z
wyjątkiem Luksemburga, gdzie rozmowy przeprowadzono z 908
kobietami. Badanie było adresowane do populacji kobiet w wieku
18-74 lata,(...) Wszystkie rozmowy były przeprowadzane w cztery
oczy przez ankieterki w domach respondentek"

Już widzę jak moherowa babcia z Pierdziszewa Dolnego rozmawia z
ankieterem na temat przemocy... jak się "pochwali", że mąż ją bije, albo
że ksiądz ją molestował w dzieciństwie, to potem będzie musiała się
wyspowiadać z tego grzechu.

Po prostu w krajach bardziej cywilizowanych, tam gdzie religia straciła
na znaczeniu i nie trzyma tak mocno ludzi za mordę, ludzie mają większą
świadomość i mniejszą tolerancję dla takich zachowań, więc i mapka
wygląda jak wygląda.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

52. Data: 2018-09-30 08:40:13

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 21:39, Kviat pisze:

> I to właśnie sędzia nakazał? Ukraść traktor?
> Widzę, że znajomość tego tematu u ciebie jest na takim samym poziomie,
> jak znajomość ukrywania pedofilii przez funkcjonariuszy watykańskich.
> Żałosne.
>
> [ciach reszta, bo wyczerpuje się mój limit cierpliwości dla debila,
> który nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafi]
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

Komornik, debilu, aby rekwirować komuś majątek musi mieć przy sobie
wyrok sędziego.

Mija czas a ty nadal kretyn klepiący cały czas te swoje zdrowaśki.

53. Data: 2018-09-30 08:40:57

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 21:33, Kviat pisze:

> Ale ogarniasz, ?

Jasne, debilizm widzę na pierwszy rzut oka, takoż i debila rozpoznać już
po kilku postach.

54. Data: 2018-09-30 09:11:48

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-30 o 08:40, Trybun pisze:

> Jasne, debilizm widzę na pierwszy rzut oka, takoż i debila rozpoznać już
> po kilku postach.

Ale ogarniasz, że żądanie zmian, to nie to samo co łamanie Konstytucji?
Czy to zbyt skomplikowana konstrukcja myślowa dla ciebie i muszę ci to
wyjaśnić bardziej łopatologicznie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

55. Data: 2018-09-30 20:36:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-29 22:34, XL wrote:

jn02vYKRnzT-D/view

> No, nie mówiłam, że nie zna?
> ?

A najbardziej zabawne jest to, że ta 'dzicz' ma czelność pouczać nas
Katolików, zamiast ucywilizować się, przynajmiej do naszego poziomu.

56. Data: 2018-09-30 20:58:18

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-30 08:28, Kviat wrote:

> [...]
> na znaczeniu i nie trzyma tak mocno ludzi za mordę, ludzie mają większą
> świadomość i mniejszą tolerancję dla takich zachowań, więc i mapka

Moherowe babcie z Pierdziszewa, nie brały w tej ankiecie udziału,
ponieważ dla nich to grzech.

Polecam, również analize kryteriów przemocy, w/g których, przeprowadzono
tą ankiete.

57. Data: 2018-09-30 21:27:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-30 20:58, Ilona wrote:

> [...]
> ponieważ dla nich to grzech.
>
> Polecam, również analize kryteriów przemocy, w/g których, przeprowadzono

Tu masz Piotruniu przykład z życia wzięty.
W Sztokholmie przeprowadzono eksperyment społeczny dotyczący wrażliwości
na przemoc wobec kobiet. Najlepiej wypadł w nim Polak:
https://www.youtube.com/watch?v=MFaYU87AgAE

Jak już poprzednio mówiłem:
https://tiny.pl/gbkns

58. Data: 2018-09-30 21:46:21

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-09-29 23:56, Jakub A. Krzewicki wrote:

> To jest biznes literacki - on ma szczególne reguły, które można porównać
> do dealera narkotyków. kilka razy zdarzyło się władzy pomylić mnie z tym
> ostatnim, pomimo że ani sam nie ćpam, ani nie sprzedaję.
> Podobieństwem jest to, że opiera się w 100% na korzystaniu z eskapizmu klientów.

Eskapizm był już zwalczany w czasach pierwszej komuny i to przez
wojskową kontrrazwietke.
https://www.youtube.com/watch?v=TojqAqK5Nxg&feature=
youtu.be&t=2575

59. Data: 2018-10-01 02:13:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

jn02vYKRnzT-D/view

> A najbardziej zabawne jest to, że ta 'dzicz' ma czelność pouczać nas
> Katolików, zamiast ucywilizować się, przynajmiej do naszego poziomu.

No hej.

--
XL

60. Data: 2018-10-01 08:29:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-30 o 20:36, Ilona pisze:

> A najbardziej zabawne jest to, że ta 'dzicz' ma czelność pouczać nas
> Katolików, zamiast ucywilizować się, przynajmiej do naszego poziomu.

A co kościół mówi na te twoje pola morficzne? Wrzuca do tej samej
szuflady co jogę, czy ma osobną?

A najbardziej zabawne jest to, że te zacofańce katotalibskie mają
czelność pouczać nas normalnych ludzi, zamiast ucywilizować się,
przynajmniej do naszego poziomu.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Kto tu jest zły?