Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?

11. Data: 2018-09-19 20:54:31

Temat: Re: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 20:15, Lord Gender pisze:
> Kviat

> Rozumiesz różnicę między biblią, a Konstytucją?
> Szkoda że Konstytucji nie porównałeś z Harrym Potterem, też ma swoich
> wyznawców.
>

> Nie to jest to samo, bo patrz żyje sobie osada i ktoś ich normy życiowe spisał w
konstytucje, atak na te normy to wroga agresja. Biblia to normy jakiegoś żydowskiego
plemienia i nikt im nie przeszkadza żyć jak chcą czyli po żydowsku, tylko tutaj jest
taka różnica, że oni napadli plemie obok by też żyło po żydowsku, więc my znowu
musimy się bronić aby nie żyć po żydowsku, naszych praw i naszego stylu życia.

Jest zdecydowana różnica.
W Konstytucji nikt nie pisze, że ludzie mogą chodzić po wodzie i że
chorzy nie są chorzy, tylko opętani przez demony, dlatego trzeba te
demony wypędzać nacierając olejkami miejsca intymne. Szczególnie
dziewczynek.

W Harrym Potterze, też mają swoje czarodziejskie "normy życiowe" :)

Pozdrawiam
Piotr

12. Data: 2018-09-19 21:10:18

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jest zdecydowana różnica.
[...]

Jaka różnica? Serferzy chodzą po wodzie tylko za pomoca deski, a nawet ślizgają się
po niej, dlatego kler zabronił na filipinach serfowania bo jego zdaniem obrażali
Jezusa.? Czyli gdybyśmy my nasza konstytucje jak robi to kler narzucali innym to my
byśmy byli agresorami do innej osady. Różnica jest taka że kler swoją " konstytucje"
wszystkim narzuca by zniszczyć lokalne konstytucje danych wiosek, aż do tego stopnia
że z naszej wioski kolabornci atakują swoje własne prawa.

13. Data: 2018-09-19 21:28:14

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Rozumiesz różnicę między biblią, a Konstytucją?
> Szkoda że Konstytucji nie porównałeś z Harrym Potterem, też ma swoich
> [...]

Konstytucje są różne i można je zmienić, albo nie mieć jej wcale.

Rzepliński 2004r
Bardzo krytyczne, w wyniku sygnałów od świata biznesu, są wobec sądów
polskich poważne instytucje międzynarodowe , w tym Unia Europejska i
Bank Światowy.
http://www.wykop.pl/ramka/3688419/rzeplinski-krs-to-
zwiazek-zawodowy-konserwujacy-interesy-zle-sluzace-s
adownictwu/

I co łośku? Poprostu nikt nie miał jajec wziąć się za towarzystwo:)
Suchocka próbowała, Gowin próbował za peło ale poległ, pamiętam te kwiki na niego. Nu
a teraz pisiorstwo próbuje.

14. Data: 2018-09-19 21:52:46

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
użytkownik Kviat napisał:

> [...]

Suchocka próbowała, Gowin próbował za peło ale poległ, pamiętam te kwiki na niego. Nu

Konstytucja to wola narodu. Opisano prawem nasz styl życia i zrobiono referendum i
Polscy przyjeli w referendum konstytucje. Aby ją zmienić trzeba zrobić referendum i
zaproponować zmiany. Tym samym wszystkie intytucje panstwa chodzą na smyczy
konstytucji, bo ona jest wolną narodu, po prostu mają służyć temu narodowi.
Konstytucja służy narodowi komunistyczny krętaczu i spierdalaj z tego wątku, bo
musisz się przygotować na wieszanie, rozliczymy was komunisci za atak na Prawa Narodu
Polskiego.

15. Data: 2018-09-19 22:21:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 21:10, Lord Gender pisze:
> [...]
>
> W Harrym Potterze, też mają swoje czarodziejskie "normy życiowe" :)
>

> Jaka różnica? Serferzy chodzą po wodzie tylko za pomoca deski,

No taka, że chodzą za pomocą deski, a nie chodzą, bo chodzą :)

> a nawet ślizgają się po niej, dlatego kler zabronił na filipinach serfowania bo
jego zdaniem obrażali Jezusa.?

Znaczy zabronił wszystkim, czy tylko wiernym? :)
Skąd ta informacja? Możesz dać jakiegoś linka do potwierdzenia? Bo to
zabawne i może wykorzystam :)

Pozdrawiam
Piotr

16. Data: 2018-09-19 22:25:43

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 21:28, b...@g...com pisze:

> Konstytucje są różne i można je zmienić, albo nie mieć jej wcale.
>
> I co łośku?

To łośku, że nie zrozumiałeś.
Cobyś w Konstytucji nie zmienił, nie spowoduje to, że ludzie zaczną
chodzić po wodzie i widzieć aniołki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

17. Data: 2018-09-19 22:28:56

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

Znaczy zabronił wszystkim, czy tylko wiernym? :)
Skąd ta informacja? Możesz dać jakiegoś linka do potwierdzenia? Bo to

Poszukam ale może znajdziesz w google pod chasłem...zdjęcie pierwszego serfera... .
Powinno pojawić się bardzo stare zdjecie i na nim jest info. Jak kler przybył na
wyspy to zabronił ludziom serfowania i mało nie zlikwidował tego sportu. Jak z
politycznych wzgledow musieli się wycofać to udało się przywrocić serfing zabroniony
przez sto lat i zdjęcie pierwszego serfera jest też informacją skąd pochodzi ten
sport.

18. Data: 2018-09-19 23:11:13

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 22:28, Lord Gender pisze:
> [...]

> Poszukam ale może znajdziesz w google pod chasłem...zdjęcie pierwszego serfera... .
Powinno pojawić się bardzo stare zdjecie

Pojawia się. Ale to Hawaje. Przynajmniej zdjęcie jest tak podpisane.
To troszkę gdzie indziej niż Filipiny :)

Albo nie to hasło, albo nie to zdjęcie wyszukuje.

> [...]
się przywrocić serfing zabroniony przez sto lat i zdjęcie pierwszego serfera jest też

Czyli z Hawajów? :)
Hmmm.... nie przybliżyło mnie to do wyszukania informacji o tym klerze
na Filipinach.

Pozdrawiam
Piotr

19. Data: 2018-09-20 00:14:50

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

informacją skąd pochodzi ten sport.

Czyli z Hawajów? :)
Hmmm.... nie przybliżyło mnie to do wyszukania informacji o tym klerze

Tak Hawaje, to jest dokładnie to zdjęcie, tylko że ja to czytałem na FB zamieszczone
przez racjonalną Polskę, więc w google jest bez komentarza. A racjonalna Polska
zamieściła info, na temat tego zdjęcia, iż kler który przybył na Hawaje zabronił
serfowania bo im to bozię obrażało na sto lat. Tylko zmiana układu politycznego
spowodowała że serfing wrócił i to jest zdjęcie serfera, który ocalił ten sport od
zapomnienia.

20. Data: 2018-09-23 08:57:20

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-19 o 19:02, Lord Gender pisze:
> Trybun
>>
> Powołujesz się na tą Konstytucję jak religianci na Biblię. Tylko że tu
> zdaje się miałbyś wielkie opory aby wieszać atakujących tą Księgę..
>

> Konstytucja stanowi o Polskości a kraju przed wrogiem się broni. Nasze wspólnotowe
prawa zostały zaatakowane które stanowią o nas i nas chronią. Konstytucje atakują
zdrajcy narodu więc w USA za te same czyny czeka krzesło elektryczne lub Geauntanamo.
Gdyby ci ktoś zaatakował matkę to teź byś nie stał z założonymi rękami.

Jak to widzisz, powołać jakąś ekstra policję do obrony Konstytucji? Bo
przecie nie może być tak że Konstytucja daje wolność słowa a gnoje
bezkarnie wprowadzają prawo z trzema latami odsiadki za publiczne
niezgadzanie się z orzeczeniami IPN.. Kto by miał egzekwować
przestrzeganie praw które gwarantuje Konstytucja? I żeby nie było - to
nie PiS wprowadził to prawo z trzema latami więzienia dla tych co
uwierzyli że w Kraju jest autentycznie "wolność słowa".

Kto tu jest zły?
Para Prezydencka w USA.
Jest postęp.
Duma narodowa