Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?

31. Data: 2018-09-25 10:09:53

Temat: Re: Kiedy Polacy dochowają tradycji i przyzwoitości?
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-24 o 18:42, Kviat pisze:

> Ale co konkretnie? Konstytucja to bzdety, czy łamanie Konstytucji
> przez pis to bzdety?

Odpowiem ci prosto - nie można na dłuższą metę tolerować systemu w
którym sędzia nakazuje komornikowi okradać ludzi w asyście policji.
Sam sobie odpowiedz co tu jest patologią.

> To już ci wyjaśniłem.

> Wobec kogo? Polityk odchodzi, a sędzia zostaje.
> Po drugie, zgodnie z Konstytucją:
>
> http://www.sejm.gov.pl/prawo/konst/polski/kon1.htm
>
> "Trybunał Konstytucyjny składa się z 15 sędziów, wybieranych
> indywidualnie przez Sejm na 9 lat spośród osób wyróżniających się
> wiedzą prawniczą."

Co to q*wa znaczy, jakie q*wa wyróżnianie się??? Sejm to politycy. Chyba
aż takim imbecylem nie jesteś aby twierdzić że w tym bagnie są naprawdę
zwalczające się frakcje..

> Politycy wybierający miernoty (co już jest złamaniem Konstytucji,
> patrz wyżej) powinni ponieść za to konsekwencje i w normalnym,
> praworządnym państwie z niezależnym sądownictwem, poniosą.
>
> https://natemat.pl/197749,ze-strony-tk-zniknely-tytu
ly-profesorskie-przy-nazwiskach-sedziow-bo-sedzia-pr
zylebska-nie-ma-dorobku-naukowego

> " troje nie ma tytułu naukowego: Stanisław Rymar, Piotr Pszczółkowski
> i... właśnie Przyłębska."
>
> https://pl.wikipedia.org/wiki/Julia_Przy%C5%82%C4%99
bska

> "Według opinii części prawników, w tym: prof. Wojciecha
> Sadurskiego[34], prof. Andrzeja Zolla[35], dr. hab Ryszarda
> Piotrowskiego[36], prof. Marka Chmaja[37], prof. Andrzeja
> Rzeplińskiego[38], prof. Marka Safjana[39], prof. Ewy Łętowskiej[40]
> oraz prof. Bogusława Banaszaka[41] do jej powołania doszło z
> naruszeniem prawa[42]."
>
> Teraz już wiesz, dlaczego pis narusza prawo.

Mam i chyba każdy Polak, gdzieś TAKIE prawo.

> W normalnym kraju kandydatury na sędziów do TK wystawia niezależne
> sądownictwo, a nie politycy, a sejm tylko wybiera z tych kandydatur.
> W nienormalnym kraju kandydatury wystawiają politycy.
> I to nie jest wina Konstytucji.

W NORMALNYM kraju to Obywatel powinien wybierać przedstawicieli jednego
(każdego) filara władzy. Konstytucja, ta Konstytucja tego nie przewiduje.

> Nie może? A kościół to co?
>
> Po drugie, wykształcony człowiek wie doskonale dlaczego sędziowie (i
> niektórzy inni z wymiaru sprawiedliwości) mają immunitet i w jakich
> sprawach ten immunitet działa, a w jakich nie. To też jest w Konstytucji.

Co Kościół? Radzę odwiedzić psychiatrę, może jeszcze istnieje możliwość
wyleczenia z fobii.
Jasne, ale ten immunitet ma ich ochraniać jako ludzi, a nie dotyczyć
wydawanych przez nich wyroków.

> [...]
> wodzie, dziewice zapładniane przez duchy czy w chemtrailse i nie widzą
> śmieszności w klękaniu przed facetami w czarnych sukienkach? I w
> dodatku gdy władza robi dokładnie to samo co oni?
> Z takiego państwa należy jak najszybciej spierdzielać, dopóki jeszcze
> nie jest otoczony fosą i polem minowym, a ateistów, gejów i wszystkich
> innych myślozbrodniarzy jeszcze nie zamyka się w obozach pracy, albo
> innej przymusowej "resocjalizacji".
>
> Żeby popierać pis, trzeba być takim samym jak oni, czyli podłym albo
> głupim. A często i jednym i drugim równocześnie. Nie bez powodu ma tak

Już pisałem to kilkukrotnie na różnych forach - tu już nie chodzi nawet
o samą Konstytucję, bo to problem jak na razie mniejszy, problemem
największym jest to że nie ma mechanizmów (oczywiście dzięki niej samej)
egzekucji postanowień w niej zawartych. Przykład na burdel - narzekasz
na PiS i przedstawiasz ich jako tych złych względem Konstytucji, a co
robi kompanija Tuska po wyroku TK że "podatki nie mogą być przyczyną
ubóstwa Obywatela"? Słyszałeś aby ci z dochodami granicy ubóstwa zostali
zwolnieni z płacenia podatku dochodowego? O "wolności słowa" już
pisałem, tymczasem ustawa o IPN funkcjonuje i ma się dobrze.

Powtarzam - Konstytucja wymaga zmian na wczoraj, bo jak na dzień
dzisiejszy jest tylko zlepkiem pustych zapisów.

32. Data: 2018-09-25 14:41:10

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-25 o 10:09, Trybun pisze:

> Odpowiem ci prosto - nie można na dłuższą metę tolerować systemu w
> którym sędzia nakazuje komornikowi okradać ludzi w asyście policji.
> Sam sobie odpowiedz co tu jest patologią.

Sędzia nakazuje komornikowi okradać ludzi?
Zaciekawiłeś mnie. Napisz coś o tym,podaj jakiś przykład.

> Co to q*wa znaczy, jakie q*wa wyróżnianie się??? Sejm to politycy.

A TK to prawnicy. Czego nie rozumiesz?
Czego nie rozumiesz w sformułowaniu "wyróżnia się"?

> Chyba
> aż takim imbecylem nie jesteś aby twierdzić że w tym bagnie są naprawdę
> zwalczające się frakcje..

A co ty byś chciał? Sformatować wszystkich? Koreę Płn. w Polsce?
Chyba aż takim imbecylem nie jesteś?
Teraz już wiesz dlaczego TK ma 9 lat kadencji i dlaczego sędziowie są
nieusuwalni.

> Mam i chyba każdy Polak, gdzieś TAKIE prawo.

To możesz je zmienić.
Ale zgodnie z prawem.

Mi się nie podoba symbioza kościoła z państwem, więc głosuję na takich,
co przynajmniej obiecują rozdział. To przykre, że dane ugrupowanie nie
ma takiego MANDATU od społeczeństwa (głosujących) i nie ma zdolności
koalicyjnej, aby to prawo w tym zakresie zmienić.
I co teraz? Jak politycy złamią w tym celu Konstytucję albo inne prawo,
to mam im klaskać?

Tak właśnie zachowują się pislamiści. Nie potrafią przyjąć do
wiadomości, że nie wszyscy popierają pis. I że pis nie ma prawa łamać
Konstytucji, bo społeczeństwo nie dało im tyle głosów, żeby mogli sobie
ją zmieniać jak chcą.

Co w tym takiego skomplikowanego, że nie potrafisz tego zrozumieć?

> W NORMALNYM kraju to Obywatel powinien wybierać przedstawicieli jednego
> (każdego) filara władzy. Konstytucja, ta Konstytucja tego nie przewiduje.

Oczywiście... pewnie powinni wybierać też pilotów samolotów i
kontrolerów na lotniskach. Poprzez głosowanie.

Ty chodziłeś w ogóle do szkoły?
Gdybyś się uczył historii, to wiedziałbyś, że boleszewicy już
przerabiali to co proponujesz. Przykładowy link, resztę znajdziesz
samodzielnie:
www.wspia.eu/file/20279/86-WOJCIECHOWSKA+ALEKSANDRA.
pdf

"Nowe władze przystąpiły też do radykalnej przebudowy tych
przepisów ustroju sądowego, które chroniły przed powołaniem na
wolne urzędy sędziowskie osób nieprzygotowanych oraz zapobiegały
usuwaniu i przenoszeniu niewygodnych sędziów.
Ograniczenie niezależności sądownictwa próbowano osiągnąć
różnymi metodami. Jedną z dróg wiodących do podporządkowania wymiaru
sprawiedliwości była - jak określano w ówczesnym
piśmiennictwie - ,,demokratyzacja sądownictwa""

"Kolejnym ważnym krokiem był dekret z 27 grudnia 1944 r.
o tymczasowym unormowaniu stosunku służbowego funkcjonariuszów
państwowych, który w ciągu jednego roku od daty wydania, zezwolił na
przeniesienie sędziego i prokuratora w stan spoczynku lub zwolnienie,
bez zachowania warunków i terminów określonych w Prawie o ustroju sądów
powszechnych"

"Ponadto w 1943 i 1944 r. wprowadzono instytucję ławnika,
najpierw do sądów wojskowych oraz do specjalnych sądów karnych
orzekających w sprawach przestępstw popełnionych przez
hitlerowców, a po zniesieniu w 1946 r. wspomnianych specjalnych sądów
karnych, sprawy te przeszły do kompetencji sądów
okręgowych orzekających w tych sprawach w składzie ławniczym41. Ławników
wprowadzano przy każdej okazji, ale dopiero
od zmian w latach 1949-1950 skład ławniczy przyjęto jako zasadę
w sądzie I instancji, zawodowy skład kolegialny zaś jako zasadę
w II instancji. Ławnicy sądzili w postępowaniu doraźnym, wprowadzonym w
listopadzie 1945 r. Dalsze rozszerzenie udziału ławników nastąpiło w
1949 r., po kolejnej nowelizacji procedury karnej, oraz w 1950 r., po
zreformowaniu ustroju sądów i procedur.
Ławnicy uzyskali wszystkie uprawnienia sędziowskie w toku rozprawy i
orzekania, z wyjątkiem przewodniczenia rozprawie. Ławnicy byli
wyznaczani przez prezydium rady narodowej (ewentualnie prezydium KRN), a
więc instytucję niepochodzącą wówczas
z wyborów. Poprzez instytucję ławników komuniści nasycali sądy
ludźmi sobie oddanymi lub dyspozycyjnymi i wykorzystywali ten
element do celów propagandowych pod hasłem demokratyzacji
sądów, przy czym nowi sędziowie - ławnicy nie potrzebowali
spełniać wymogów stawianych ustawowo sędziom: nie żądano
żadnego wykształcenia, żadnej praktyki, w ogóle żadnych kwalifikacji.
Jednocześnie dwaj odpowiednio dobrani ławnicy, mający
w istocie takie same uprawnienia jak sędzia, mogli zmajoryzować
(przegłosować) w sprawie zawodowego sędziego42."

> Co Kościół? Radzę odwiedzić psychiatrę, może jeszcze istnieje możliwość
> wyleczenia z fobii.

Radzę odwiedzić psychiatrę, może jeszcze istnieje taka możliwość, że
dotrze do ciebie chociaż odrobina rzeczywistości.

> Już pisałem to kilkukrotnie na różnych forach

LOL :) To jest zajebisty argument :)

> - tu już nie chodzi nawet
> o samą Konstytucję, bo to problem jak na razie mniejszy, problemem
> największym jest to że nie ma mechanizmów (oczywiście dzięki niej samej)
> egzekucji postanowień w niej zawartych.

Już ci to wyjaśniłem. Jeszcze nie dotarło?
Kiedyś może w końcu załapiesz, dlaczego pis upolitycznia sądy...

> Przykład na burdel - narzekasz
> na PiS i przedstawiasz ich jako tych złych względem Konstytucji,

Bo łamią Konstytucję...

> a co
> robi kompanija Tuska po wyroku TK że "podatki nie mogą być przyczyną
> ubóstwa Obywatela"?

A miało być lepiej.
Tymczasem pis łamie Konstytucję i pozbawia sądownictwo niezależności.
O całej reszcie z litości nie wspomnę.

Kiedy do ciebie dotrze, że PO właśnie dlatego utraciła władzę, bo nie
była w porządku? I co robi pis? To samo, tylko 100 razy bardziej.
Tylko debil usprawiedliwia łamanie prawa tym, że "a bo inni też łamali".

> Powtarzam - Konstytucja wymaga zmian na wczoraj, bo jak na dzień
> dzisiejszy jest tylko zlepkiem pustych zapisów.

To zmieniaj.
Ale rób to zgodnie z prawem, tak jak to robią cywilizowanie ludzie, a
nie jak dyktatorzy z republiki bananowej.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

33. Data: 2018-09-26 00:37:01

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun
W dniu 2018-09-19 o 19:02, Lord Gender pisze:
- pokaż cytowany tekst -
Jak to widzisz, powołać jakąś ekstra policję do obrony Konstytucji? Bo
przecie nie może być tak że Konstytucja daje wolność słowa a gnoje
bezkarnie wprowadzają prawo z trzema latami odsiadki za publiczne
niezgadzanie się z orzeczeniami IPN.. Kto by miał egzekwować
przestrzeganie praw które gwarantuje Konstytucja? I żeby nie było - to
nie PiS wprowadził to prawo z trzema latami więzienia dla tych co
uwierzyli że w Kraju jest autentycznie "wolność słowa".

Tych co atakowali konstytucje 3maja lud warszawy powiesił, więc nic innego nie
powinno bolszewię tutaj czekać, bo to zdrajcy którzy atakują prawa narodu. A
gwarantuje że w przyszłości żaden lump się zastanowi zanim podniesie ręke na prawa
narodu. I tak musimy to zdrobił dla przyszłych pokoleń, bo zaraz zacznie się
sprzedawanie kraju wschodnim włodarzom.

34. Data: 2018-09-26 20:03:43

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-25 o 14:41, Kviat pisze:

> Sędzia nakazuje komornikowi okradać ludzi?
> Zaciekawiłeś mnie. Napisz coś o tym,podaj jakiś przykład.

Chyba najgłośniejsza ostatnio sprawa - traktor skradziony chłopu z
podwórka.

> A TK to prawnicy. Czego nie rozumiesz?
> Czego nie rozumiesz w sformułowaniu "wyróżnia się"?

Właśnie tego "wyróżnienia", na czym niby to polega i jakie są tego kryteria?

> A co ty byś chciał? Sformatować wszystkich? Koreę Płn. w Polsce?
> Chyba aż takim imbecylem nie jesteś?
> Teraz już wiesz dlaczego TK ma 9 lat kadencji i dlaczego sędziowie są
> nieusuwalni.

Właśnie tego bym chciał - autentycznego zwalczania się, rzetelnej oceny
poprzedników przy korycie a nie teatrzyku pod tytułem, "ach jak ja ich
nienawidzę". Tymczasem żadnej z tych kanalii bez względu na to co robiła
nawet kłak ze łba nie spada.
I co tam robią? Jak cudem  aby zarzucić wędkę na Polskim wybrzeżu
Bałtyku nadal muszę zrobić opłatę w kapitanacie.. Ile już zapłaciliśmy
za nic tym darmozjadom na pensjach przyznawanych im przez polityków.

> [...]
> sobie ją zmieniać jak chcą.
>
> Co w tym takiego skomplikowanego, że nie potrafisz tego zrozumieć?

Obywatel nie ma  możliwości zmian. Nie jestem zwolennikiem Kościoła,
Jednak znacznie bardziej szkodliwa dla Polaków jest symbioza na linii
polityka-prawo-media.

> [...]
> w istocie takie same uprawnienia jak sędzia, mogli zmajoryzować
> (przegłosować) w sprawie zawodowego sędziego42."

Typowe dla poglądów ludzi twojego pokroju, "ja jestem nikim, nie
potrafię istnieć bez swojego wodza". Oczywiście takie są teraz realia,
ale dlaczego takie sq*ństwo wychwalasz, że to jest norma której nie
sposób naprawić?

> Radzę odwiedzić psychiatrę, może jeszcze istnieje taka możliwość, że
> dotrze do ciebie chociaż odrobina rzeczywistości.

> LOL :) To jest zajebisty argument :)

Chcesz dyskutować czy zachwycać się wyrwanymi z kontekstu zdaniami?

> Już ci to wyjaśniłem. Jeszcze nie dotarło?
> Kiedyś może w końcu załapiesz, dlaczego pis upolitycznia sądy...

A dlaczego było tak źle także przed PiSowskim upolitycznieniem?

> [...]
> Ale rób to zgodnie z prawem, tak jak to robią cywilizowanie ludzie, a
> nie jak dyktatorzy z republiki bananowej.

To jakieś błędne koło dla bez mózgów. Jest źle, jednak prawo zgodnie z
swoim kształtem nie zezwala na swoją zmianę. Chcąc nie chcąc musimy
tkwić w jego absurdzie do końca świata? Czemu bezmyślnie krytykujesz
tych którzy być może chcą naprawy tej całej patologii?

35. Data: 2018-09-26 20:06:36

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 00:37, Lord Gender pisze:
> [...]
narodu. I tak musimy to zdrobił dla przyszłych pokoleń, bo zaraz zacznie się

A nie był to zwykły lincz na ludziach którym nie podobały się zapisy w
tej konstytucji bo np były niesprawiedliwe? Jakie "prawa narodu", kto to
pisał i dla kogo? Wiesz że np w takiej Anglii Król i parlament wmawiali
ludziom że jego panowanie jest z woli Boga? Też byś wieszał ludzi co
takie wartości negują i żądają zmian?

36. Data: 2018-09-26 21:33:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 20:06, Trybun pisze:
> Też byś wieszał ludzi co
> takie wartości negują i żądają zmian?

Ale ogarniasz, że żądanie zmian, to nie to samo co łamanie Konstytucji?
Dasz radę pojąć, że normalni ludzie nie mają pretensji do pislamistów,
że im się Konstytucja nie podoba, bo mają do tego prawo żeby im się nie
podobała?
Że normalni ludzie do pislamistów mają pretensje o coś innego?

Czy to zbyt skomplikowana konstrukcja myślowa dla ciebie i muszę ci to
wyjaśnić bardziej łopatologicznie?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

37. Data: 2018-09-26 21:39:22

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-09-26 o 20:03, Trybun pisze:

> Chyba najgłośniejsza ostatnio sprawa - traktor skradziony chłopu z
> podwórka.

I to właśnie sędzia nakazał? Ukraść traktor?
Widzę, że znajomość tego tematu u ciebie jest na takim samym poziomie,
jak znajomość ukrywania pedofilii przez funkcjonariuszy watykańskich.
Żałosne.

[ciach reszta, bo wyczerpuje się mój limit cierpliwości dla debila,
który nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafi]

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

38. Data: 2018-09-28 22:24:49

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik Kviat napisał:

> Niezależne od polityków sądownictwo.
> Teraz już wiesz dlaczego pislam upolitycznia sądy i do czego to wszystko
> zmierza.

http://www.wykop.pl/ramka/3688419/rzeplinski-krs-to-
zwiazek-zawodowy-konserwujacy-interesy-zle-sluzace-s
adownictwu/

Donki mieli 8 lat z czego pierwsze 4 wg. receptury Kwaśnieskiego:
nic nie robić to nikomu się nie narażać

Nie pamiętasz podchodów Gowina do kosmetycznych zmian?
Nawet to zostało ujebane.

39. Data: 2018-09-28 23:07:38

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 26 września 2018 00:37:03 UTC+2 użytkownik Lord Gender napisał:

> Tych co atakowali konstytucje 3maja lud warszawy powiesił

Bo miał czego bronić. Głupolu ty, czytaj i ucz się, bo drzesz gębę, a pojęcia nie
masz, o czym:

http://libr.sejm.gov.pl/tek01/txt/kpol/1791-r1.html

"I. Religia panująca

Religią narodową panującą jest i będzie wiara święta rzymska katolicka ze wszystkiemi
jej prawami. Przejście od wiary panującej do jakiegokolwiek wyznania jest zabronione
pod karami apostazji 1). Że zaś ta sama wiara święta przykazuje nam kochać bliźnich
naszych, przeto wszystkim ludziom, jakiegokolwiek bądź wyznania, pokój w wierze i
opiekę rządową winniśmy i dlatego wszelkich obrządków i religij wolność w krajach
polskich, podług ustaw krajowych, warujemy."

40. Data: 2018-09-28 23:17:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote:

> [...]
> jakiegokolwiek bądź wyznania, pokój w wierze i opiekę rządową winniśmy i
> dlatego wszelkich obrządków i religij wolność w krajach polskich, podług

I nadal mają.

--
XL

Kto tu jest zły?