Kiedy dziecko?

191. Data: 2008-04-17 17:07:29

Temat: Re: Kiedy dziecko?
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Onetowo rzeklbym: Wpisujcie miasta ktorym dzieci nie przeszkadzaja
> nawet do wieku 3 lat :-)

Ale swoje czy cudze? Bo cudze mnie do dziś nie przestały wkurzać ;-).

Ewa

192. Data: 2008-04-17 18:41:19

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 11:18:31 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Agnieszka (wiem, wiem, to zależy od człowieka, ale jakaś wybitnie zrzędliwa
> i niesympatyczna grupa mi się u syna trafiła)

Mi się trafiła zrzędliwa i niesympatyczna pani lat 28.
--
Elżbieta

193. Data: 2008-04-17 19:38:56

Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...peel> napisał w wiadomości

> Mi się trafiła zrzędliwa i niesympatyczna pani lat 28.

Ufff... sądząc po wieku to nie ja ;-)

Agnieszka

194. Data: 2008-04-17 20:12:47

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A ja mam jakiś problem?

z tego co napisalas, 4 lata sie go pozbylas.

i.

195. Data: 2008-04-18 06:10:37

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...net> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Elżbieta" <w...@g...peel> napisał w wiadomości

> Ufff... sądząc po wieku to nie ja ;-)

To ja! to ja!

Qra

196. Data: 2008-04-18 06:11:41

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> z tego co napisalas, 4 lata sie go pozbylas.

Raczej go zanabyłam. A jak się starsza wyprokreuje, to nawet więcej.

Qra

197. Data: 2008-04-18 11:54:53

Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Raczej go zanabyłam. A jak się starsza wyprokreuje, to nawet więcej.

i bedziesz tylko babcia??

i.

198. Data: 2008-04-18 13:11:28

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> i bedziesz tylko babcia??

Nie. Babą Jagą.

Qra ;-)

199. Data: 2008-04-18 18:23:11

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Apr 2008 21:38:56 +0200, Agnieszka napisał(a):

> Ufff... sądząc po wieku to nie ja ;-)

Na pewno nie Ty. Ale to taki przypadek niereformowalny, pokłócona z
rodziną, ciągająca po sądach kogo się da, to teraz jeszcze trzeba w szkole
namieszać. Jakoś przeżyję, ale to będą ciężkie 3 lata.
--
Elżbieta

200. Data: 2008-04-18 18:23:54

Od: Elżbieta <w...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

I Ty Qra @ jedna przeciwko mnie??
--
Elżbieta

NAJKRÓTSZE MAŁŻEŃSTWO - ŻONA ZAGADKA !!!
La Celibatyka...
Kobieta nie jest mężczyzn?.
Apelacja w sprawie rozdzielenia dzieci!!!
Czy ludzie będą się pobierać w raju ?