Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

181. Data: 2014-01-22 21:23:13

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 21:01, intuicjonista pisze:

> to jest moja słabość "kusicielko"
> ale głos rozsądku mówi .. :)))))

"Kiedy Cię nie widzę mimo wszystko żyje
a nawet beztroska pamięć zapomina
zdarza się że rzuci gorące na szyje
spojrzenie nieznajoma całkiem mi dziewczyna

wtedy się pojawiasz niczym krzyż na grobie
cieniem napomnienia i grozisz rozstaniem
a przecież my nawet nie wiemy o sobie(...)"

No i spuść Cię z oka na chwilkę! :-)

182. Data: 2014-01-22 21:24:25

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-21 23:46, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Poseł Antoni też.

183. Data: 2014-01-22 21:29:57

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam. I ręczę Ci, że odebrałoby Ci dech w piersiach.

No... wrzuć focię! wrzuć focię!!!

184. Data: 2014-01-22 21:34:05

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-21 22:24, obywatel zdumiony uprzejmie donosi:

> Nie powiesz że przeciętne to 90, to nie jest przeciętna tylko cycolina,

Przecież ta Twoja Gwen ma około tyle.
http://sklep.malinez.com/Dopasuj-rozmiar-chelp-pol-1
2.html

No ale, jak już tu napisano, Ty, zdumiewające, nawet kodu ze stanika nie
potrafisz rozkminić.

185. Data: 2014-01-22 21:34:47

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Owe 32 to jest obwód _pod"

Zdumienie zdumionego daje jednak do zastanowienia...

186. Data: 2014-01-22 21:36:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-01-21 22:44, obywatel Paulinka uprzejmie donosi:

I żeby to nie był namiot brezentowy...

187. Data: 2014-01-22 21:41:00

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 21:23, Kamienna pisze:

> [...]
>
> wtedy się pojawiasz niczym krzyż na grobie
> cieniem napomnienia i grozisz rozstaniem
> a przecież my nawet nie wiemy o sobie(...)"

Rozpuściłam tobie w szklance
Upalonych włosów trocha,
Abyś nie jadł, abyś nie pił,
Byś nie śpiewał, byś nie kochał.

Aby młodość - nie na radość,
Aby cukier - nie był zadość,
Abyś nie miał nocą zgody
Z żoną młodą.

Tak jak włosy moje złote
Szarym się popiołem stały,
Tak niech lata twoje młode
Szronem będą białym.

Abyś ogłuchł, abyś oślepł,
Abyś wysechł jak kuroślep.
Abyś jak westchnienie odszedł.

;-)

Ewa

188. Data: 2014-01-22 21:43:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 20:24:42 +0100, zdumiony napisał(a):

> Tylko to by było takie po księżniczkowemu, a tak jak jest ubrana to
> niezależna turystyczna dziewczyna

Ale ona nie chodzi tak cały czas ubrana, na pewno lubi sukienki i
sandałki/szpilki.
--
XL

189. Data: 2014-01-22 21:46:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 20:40:34 +0100, FEniks napisał(a):

> Te Wasze pomysły z monarchią są śmieszne. Chyba zapominacie, że
> jesteśmy krajem bez atutów w postaci ropy, kolonii, supertechnologii itd.

To ostatnie akurat mamy. I gaz.
--
XL

190. Data: 2014-01-22 21:46:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-22 21:41, FEniks pisze:

> Rozpuściłam tobie w szklance
> Upalonych włosów trocha,
> Abyś nie jadł, abyś nie pił,
> Byś nie śpiewał, byś nie kochał.
>
> Aby młodość - nie na radość,
> Aby cukier - nie był zadość,
> Abyś nie miał nocą zgody
> Z żoną młodą.
>
> Tak jak włosy moje złote
> Szarym się popiołem stały,
> Tak niech lata twoje młode
> Szronem będą białym.
>
> Abyś ogłuchł, abyś oślepł,
> Abyś wysechł jak kuroślep.
> Abyś jak westchnienie odszedł.

To oczywiście Cwietajewa.

Ewa

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".