Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

221. Data: 2014-01-22 23:11:22

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:18yc39iiua0fc.dsijznhis2c0.dlg@40tude.net...
..

222. Data: 2014-01-22 23:37:58

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Zależy jakie państwo. To, które sobie wyimaginowałeś - być może nie.
Żadne państwo nie powinno. Dlatego, że takie działania są demoralizujące.

> Rozmawialiśmy o tym i nie przekonałeś mnie do swoich poglądów. Ja uważam,
> że udogodnienia dla niepełnosprawnych summa summarum służą nam wszystkim.
No to tu się zupełnie nie zgadzamy.

>Poza tym, że stosunek do niepełnosprawnych, jak i w ogóle słabszych, jest
>miarą cywilizacji.
Tu się całkiem zgadzamy. Stosunek do niepełnosprawnych ludzi- pozostałych
członków społeczeństwa jest miarą cywilizacji. Czyli: to, jak ludzie
pełnosprawni traktują niepełnosprawnych.
Ale_nie_to_jak_traktuje_ich_państwo_poprzez_swoich_u
rzędników.

>Mamy inną wizję świata i tego prawdopodobnie nie zmienimy.

> To poniżej nie ja napisałam. To jest co najwyżej Twoja interpretacja moich
> słów.
Zgoda. No ale (jak mi się zdaje)- podpiszesz się pod tym?

> szczerze- do samej siebie- i powiedz- jaki dajesz im komunikat? Komu
> robisz dobrze: im > czy sobie?
>
> Sobie to Ty robisz dobrze.
>
> Ja nikomu paraolimpiady nie proponuję. Ci ludzie sami sobie wypracowali
> możliwość brania udziału w tego typu igrzyskach, dzięki swojemu uporowi,
> ludziom, którzy ich wspierali, a także sponsorom. Igrzyska to nie tylko
> wyjazd za granicę, to jest wiele lat pracy.
Tylko kto ma za te igrzyska zapłacić? Jesli prywatni ludzie- dobrowolnie- to
ok. Jednak jeśli prywatni ludzie płacą pieniędzmi, które państwo im odbiera
pod przymusem- to już jest źle.

> Nie fantazjuj i nie manipuluj. Państwo nie funduje nikomu tego typu
> wypraw. Rozmawiajmy o tym, co jest.

Nie manipuluję. Mimo, że to sytuacja hipotetyczna- nie trudno sobie
wyobrazić jej realizm w systemie socjalistycznym.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

223. Data: 2014-01-22 23:49:02

Od: Kamienna <s...@y...nl> szukaj wiadomości tego autora

> nie znam sie na różdzkach
> ale ćwiczenia związane z machaniem
> mogą jak każda gimnastyka mieć
> dobry efekt :))))

Doigrałeś się! :-)))

224. Data: 2014-01-22 23:56:29

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 22 Jan 2014 23:11:22 +0100, intuicjonista napisał(a):

> ..

> no właśnie o tym pisze Izka, Ewa , Ty - czyli sabat :)))))

Nie rozumiesz, ale nie szkodzi.
--
XL

225. Data: 2014-01-23 00:05:31

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Wed, 22 Jan 2014 23:11:22 +0100, intuicjonista napisał(a):

> Nie rozumiesz, ale nie szkodzi.

nie - nie rozumiem :)))))

ale to dobrze ,ze nie szkodzi bo podpaść
czarownicy to już przechlapane :)))))

226. Data: 2014-01-23 00:20:22

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 20:49:58 +0100, FEniks napisał(a):

> [...]
> jest wręcz odwrotnie.

> A czy tu o mnie i moje oglądanie chodzi? Mam być jak Ty, pies ogrodnika
> i spółka - sam nie chce, a drugiemu nie da?

> Gra także na igrzyskach paraolimpijskich. I to od nich zaczynała
> olimpijską karierę.

> Mecz szachowy inteligentów nie sprawiłby mi przyjemności podobnież. Ale
> tu nie o mnie chodzi. Poza tym manipulujesz, zobacz sobie jakie są
> dyscypliny paraolimpijskie.
>
> A oglądając doniesienia z ostatnich igrzysk (jednych i drugich), miałam
> wrażenie, że to właśnie w tych niepełnosprawnych sportowcach żyje

Podpisuję się pod całością obiema łapkami :)

M.

227. Data: 2014-01-23 00:29:00

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Jan 2014 13:44:21 +0100, Ikselka napisał(a):

> Sara 33333-)

Eee nie, to nie Sara :)

M.

228. Data: 2014-01-23 13:54:16

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-23 00:29, Fragile pisze:

> Eee nie, to nie Sara :)

Zafiksowała się bidula :)

229. Data: 2014-01-23 14:09:52

Od: Sara <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na pewno po tej tu agitacji zwolenników polecą wybierać :)

230. Data: 2014-01-23 18:33:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jan 2014 00:05:31 +0100, intuicjonista napisał(a):

> nie - nie rozumiem :)))))
>
> ale to dobrze ,ze nie szkodzi bo podpaść
> czarownicy to już przechlapane :)))))

Spoko, u mnie nie masz szans podpaść :-)
--
XL

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".