Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

331. Data: 2014-01-24 23:27:05

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> No tak, rzeczywiście piękna wizja, bardzo nęcąca.

To nie wizja, to możliwość.
Całkiem niedawno w naszej historii przerabiana.

> No i Putin, też w sumie król.

I Łukaszenka...

332. Data: 2014-01-24 23:29:48

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak wrote:

> Dnia 2014-01-24 23:15, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Nie wiem, jak Ewie, ale mnie wino.

Ale przed marzeniami, czy po?

Moje wino jeszcze dojrzewa, a akcyza mnie kłuje w gardło.

333. Data: 2014-01-24 23:34:17

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Taaa, wtedy na pewno nie szokowałyby nas doniesienia o umierających w
> poczekalniach staruszkach, ani głodujących dzieciach.

Teraz mamy tyle służb, urzędów, opiekunów, pomocy, to skąd do jasnej anielki
te głodujące dzieci i staruszki w poczekalniach???

http://www.youtube.com/watch?v=zqXj3oiOXwg

334. Data: 2014-01-24 23:36:06

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Taaa, wtedy na pewno nie szokowałyby nas doniesienia o umierających w
> poczekalniach staruszkach, ani głodujących dzieciach.

Najpierw trzeba by było hieny dziennikarskie przepędzić precz.

335. Data: 2014-01-24 23:42:44

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 23:21, krys pisze:

> HINT: "że nie wyobrażają sobie, że spokojnie mogliby"

Dlatego pytam - czy funkcjonuje gdzieś takie państwo ("bez demokracji,
ministra ochrony srodowiska, ministra zdrowia, ministra edukacji,
urzędnika wydającego pozwolenie na wycięcie własnego drzewa we własnym
ogrodzie etc"), którego to sobie rzekomo nie wyobrażam?

> BTW - potrafisz mi wskazać potrzebnego urzędnika, oprócz sędziego i
> notariusza, bez którego nie mogłabym żyć i funkcjonować?

A, to zależy też od tego, co miałabyś poza granicami tego swojego
wymarzonego państwa.

Bardzo fajnie snuje się różne utopie. Dopóki oczywiście nikt nie próbuje
tego wprowadzać na siłę w życie, zapominając, że nie jest na świecie sam.

Ewa

336. Data: 2014-01-24 23:44:56

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 23:25, Qrczak pisze:
> Dnia 2014-01-24 23:15, obywatel krys uprzejmie donosi:

> Nie wiem, jak Ewie, ale mnie wino.

Mnie też. Pistacje już zjedzone.

Ewa

337. Data: 2014-01-24 23:47:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-24 23:27, krys pisze:

> To nie wizja, to możliwość.
> Całkiem niedawno w naszej historii przerabiana.

To ja tym bardziej dziękuję. Wolę zgniłą demokrację.

> I Łukaszenka...

I jeszcze by się paru znalazło, bardziej na południe, np. w Afryce.

Ewa

338. Data: 2014-01-24 23:54:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:27:47 +0100, krys napisał(a):

> Żeby czegokolwiek chcieć, trzeba chociaż wiedziec, że coś takiego jest.
> Ja też kiedyś wierzyłam w słuszność działań Ikonowicza.
> Ale to było kiedyś, i wtedy on miał rację.

Ja kiedyś wierzyłam w przyjaźń polsko-radziecką i w wyzwolenie przez nią
Polski od imperialistycznych zapędów Zachodu, i w wiele temu podobnych
rzeczy, serio. M.in. kiedy spotkałam swego Teścia i innych ludzi AK, oni mi
sporo rozjaśnili w głowie. No ale ja CHCIAŁAM wiedzieć. I miałam ku temu
okazję...

> Nawet nie wiesz, ilu znam ludzi, którym ja i mój TZ zasialiśmy takie
> ziarnko, chociaż wydawało się, że to orka na ugorze. Co prawda jeszcze im
> się to wszystko kłóci, ale jednak myślą, i zastanawiają się: "skoro jest tak
> dobrze, to czemu jest do dupy?"

> Ale swoje trzeba robić.

Tak, trzeba - ale trzeba mierzyć siły na zamiary, żeby nie "robić" po
prżnicy, dużo nas takich nie ma wszak, a w pustynię siać nie da rady, więc
trzeba chociaż głowkować, gdzie cokolwiek ma szansę wyrosnąć. My z MŚK też
sporo posialiśmy. Jeden z drugim teraz, nie pamietając skąd mu to przyszło,
głosi (także do nas) nasze słowa jako swoje - to daje trochę satysfakcji i
nadziei...
--
XL

339. Data: 2014-01-24 23:55:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:31:20 +0100, krys napisał(a):

> Ja dziękuję.
> Konstytucję czytałam, nawet parę wyroków TK znam, mówiących o tym, że ustawa
> jest niezgodna z Konstytucją, ale jeszcze będzie obowiązywać.

Tia...
--
XL

340. Data: 2014-01-24 23:56:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Jan 2014 22:52:46 +0100, krys napisał(a):

> [...]
> Z naszej całkiem niedawnej historii też znamy takie przypadki, czyż nie?
> Wiesz, gdzie wtedy są Konstytucja i demokratyczne referenda?

WD
--
XL

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".