Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...

371. Data: 2014-01-26 13:34:50

Temat: Re: Kiedy wreszcie Polacy wybiora Korwina na prezydenta...
Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak to jest, jak ktoś nauczy się czytać, a nie ma możliwości, aby
> zrozumiał to co przeczytał.

nie musisz sie tłumaczyc - to wyraźnie widać :)))

372. Data: 2014-01-26 13:37:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jan 2014 13:06:22 +0100, niebieski napisał(a):

> A rozwiązanie jest proste.
> Czy problem by istniał, gdyby np. nie bylo trzeba prosić się urzędnika o
> pozwolenie na budowę?

http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/720635,prawo-b
udowlane-rzad-pozwolenie-na-budowe.html?gclid=CJj99K
3rm7wCFcNF3godJGoAtA
--
XL

373. Data: 2014-01-26 13:41:33

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.01.2014 13:34, intuicjonista pisze:

> Użytkownik "niebieski"<n...@i...eu> napisał w wiadomości

> nie musisz sie tłumaczyc - to wyraźnie widać :)))

Widać. Widac, że nic nie rozumiesz. OK. Dam ci wskazówkę:
Spróbuj moją wypowiedź przeanalizować skupiając się na słowie "wtedy".

Powtarzam:

374. Data: 2014-01-26 13:51:36

Od: "intuicjonista" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 26.01.2014 13:34, intuicjonista pisze:
..
> Widać. Widac, że nic nie rozumiesz. OK. Dam ci wskazówkę:
> Spróbuj moją wypowiedź przeanalizować skupiając się na słowie "wtedy".

nic nie pomogło - widać za trudne było :)))

375. Data: 2014-01-26 14:01:54

Od: Przemysłąw Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-01-26 13:37, Ikselka pisze:

> http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/720635,prawo-b
udowlane-rzad-pozwolenie-na-budowe.html?gclid=CJj99K
3rm7wCFcNF3godJGoAtA

To zmiana kosmetyczna. Samo wydanie pozwolenia na budowę to tylko
wisienka na torcie i jeden podpisik. Cała biurokracja zawarta jest
obecnie w projekcie budowlanym, którego forma jak widzę pozostaje bez
zmian. A kontrola urzędnicza pozostaje utrzymana na tym samym poziomie
poprzez konieczność uwzględniania Waruknów Zabudowy i Zagospodarowania
Terenu.

Kolejny zabieg PR-owy Tuska :)

Dębska

376. Data: 2014-01-26 14:06:37

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Ależ skąd taki wniosek, że jest dobrze?

Nie chcesz zmian, nawet na minarchię, to chyba uważasz, że jest ok?

> Ja tylko nie jestem zwolenniczką wylewania dziecka z kąpielą. Oraz wiary
> w to, że zmiana miski zmieni także wodę w kranie.

Ja tam chcę zmiany ujęcia wody, bo to, co teraz leci z kranu, to są pomyje,
nie woda.

377. Data: 2014-01-26 14:08:17

Od: niebieski <n...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.01.2014 13:37, Ikselka pisze:

> http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/720635,prawo-b
udowlane-rzad-pozwolenie-na-budowe.html?gclid=CJj99K
3rm7wCFcNF3godJGoAtA
Nie chce mi się w to zagłębiać, ale podejrzewam, że to takie samo
udogodnienie, jak sławne "jedno okienko".

--
niebieski

378. Data: 2014-01-26 14:11:30

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks wrote:

> Czyli tam, gdzie szwankuje demokracja.

A u nas szwankuje, czy nie szwankuje?
Bo łapownictwo ma się świetnie, tylko się o tym nie dowiesz z mediów
głównego nurtu.

> No a ja się w łapówkarskich klimatach nie czuję ani dobrze, ani
> bezpiecznie.

A ja się czuję świetnie w jasnych zasadach. Nie cierpie "tajemnic
poliszynela".

> Bynajmniej. To jest dokładnie tak samo życzeniowe podejście, jak Twój
> minarchizm czy libertarianizm w superdojrzałym społeczeństwie.

Ja prosiłam o podanie potrzebnego człowiekowi urzędnika, Ty się wykręciłaś
wymarzonym państwem ( bardziej utopijnym niż moje BTW).

379. Data: 2014-01-26 14:19:22

Od: krys <w...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tylko że "wtedy" nas nie będzie. Przecież rozbiór Polski już jest faktem -
> ekonomiczny. Starzy wymierają, młodzi wyjeżdżają - goła ziemia do wzięcia.

Nie zapominaj, że masz wnuczkę.
I pewnie dlatego, że nie chcesz jej zostawić z długami po radosnej
tfurczości niemiłosiernie nam panujących, resztkami sił siejesz to ziarno
wątpliwości, prawda?

380. Data: 2014-01-26 14:31:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Jan 2014 14:08:17 +0100, niebieski napisał(a):

> [...]
3rm7wCFcNF3godJGoAtA
> Nie chce mi się w to zagłębiać, ale podejrzewam, że to takie samo
> udogodnienie, jak sławne "jedno okienko".

Być może... Jak będę drugi dom budować, to wtedy sprawdzę ;-)
--
XL

Identyczni?
Czarny Jezus
Trwoga
Dlaczego ludzie nie potrafią dyskutować?
"Cała prawda o Owsiaku".