Kielki rozniste

11. Data: 2005-12-14 21:21:34

Temat: Re: Kielki rozniste
Od: Lia <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-14 22:16:30 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sabina Redlarska* skreślił te oto słowa:

> Brokulowe :-o

Ano.
Latem odkryłam w Castoramie :)
Jakby co, to jeśli jeszcze są mogę przesłać.

> Na słonecznikowe tez nigdy nie trafilam a pewnie mi zasmakuja. Choc tu
> pewnie moznaby prosto albo prawie prosto ze.. slonecznika?

No wyglądaja zupełnie jak łuskany słonecznik. Mozna spróbowac.

> Chyba bede sie musiala przejsc po sklepach o ktorych pisalas. Tym bardziej
> ze zapasy z osatniej zimy sie koncza... (stosuje kielki raczej w porze
> jesien-wiosna, kiedy brakuje swiezych warzyw i owocow).

Ja od dzieciństwa jestem od nich uzależniona. Cały rok muszą być, i już :)

> Czy ona jest jakos dowitaminizowana czy cos?

Tak, coś tam z tych kiełków przechodzi do tej wody. Co zresztą po kolorze
widac.

> Czasem do jakiejs wiekszej doniczki zlewam, ale jestem troche lamaga i
> najczesciej przy tym narozlewam, wiec tymczasem jednak wole do zlewu...

Ja w zlewie ustawiam dzbanek litrowy, zlewam z tacki do dzbanka, i potem
już z dzbankiem wygodnie rejs po doniczkach :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

*psy mają właścicieli, koty mają służących*
http://www.voila.pl/7ufx3/

12. Data: 2005-12-15 18:15:13

Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 22:15:29 +0100, Lia napisał(a):

> Jak się nie moczy kiełków to ta letnia woda powoduje, że jej się
> więcej skrapla na ściankach. I kiełki mają lepszy 'mikroklimat', i szybciej
> zaczynają rosnąc. Taka wilgotna dżungla :)

Ze letnia to wiedzialam, ale sadzilam ze chodzi po prostu o to, ze
cieplejsza woda powoduje szybsze kielkowanie.
Przyznam ze ostatnio sie tym nie przejmuje i jak nie mam pod reka letniej
to leje zimna i kielki dalej jakos rosna.
Ale z tym mikroklimatem to brzmi sensownie :)

--
Sabina

13. Data: 2005-12-15 18:19:50

Od: Sabina Redlarska <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 14 Dec 2005 22:21:34 +0100, Lia napisał(a):

> Tak, coś tam z tych kiełków przechodzi do tej wody. Co zresztą po kolorze
> widac.

Ze kolor sie zmienia to fakt.

> Ja w zlewie ustawiam dzbanek litrowy, zlewam z tacki do dzbanka, i potem
> już z dzbankiem wygodnie rejs po doniczkach :)

Skoro faktycznie to roslinom dobrze zrobi (i to naturalnie), no to tez sie
jakos zorganizuje :)

--
Sabina

Re: Książka Ludwika Lewina?
Zupa chlebowa -Ktoś wie jak to się robi?
biszkopt - czy mozna mrozic?
Koszty eksploatacji płyty gazowej a elektrycznej
Lodówka VESTFROST - gdzie kupić Wawa