Koszty eksploatacji płyty gazowej a elektrycznej

1. Data: 2005-12-13 19:46:24

Temat: Koszty eksploatacji płyty gazowej a elektrycznej
Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Wiem, że temat przewagi płyt elektrycznych nad gazowymi (lub odwrotnie) był już
wałkowany nie raz. W tym wątku chciałbym spytać więc wyłącznie o porównanie
kosztów obu rozwiązań. Akurat na ten temat dane w archiwum usenetu są szczątkowe.
Nie mam danych o kaloryczności gazu ani o typowych sprawnościach kuchenek ale
nawet gdybym miał, i tak teoretyczne obliczenia to jedno a praktyka -- drugie.
Pytam zatem osoby, które przesiadły się ostatnio z jednego rozwiązania na drugie
i mogłyby mi ujawnic conieco ze swoich rachunków.
Wiadomo -- wszystko zależy od szczegółów: od intensywności eksploatacji, od
rodzaju garnków, od klasy sprzętu itd. Myślę jednak, że uda się wyciągnąć jakieś
ogólne wnioski mimo braku znajomości tych szczegółów. Z góry dziekuję.
Adam